Gå til innhold

Dere som har hatt samme sexpartner i mange år: Hvordan er sexlivet deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har vi vært sammen i 10 år, og nei vi har så klart ikke hatt sex hver dag i løpet av disse årene, det har vært perioder med null sex, men det har faktisk aldri gått måneder mellom (Utenom da jeg var langt på veg i svangerskapet) . I perioder ligger vi sammen hver kveld, og i andre så går det noen uker mellom.

Skal også sies at jeg enda synes han er kjempedeilig, men hender jeg fantaserer litt om andre også, men kunne dog aldri gjort fantasien til virkelighet😊

 

Hvordan er deres sexliv etter mange år? Fantaster dere litt om andre til tider? 

 

K26 

Anonymkode: 0596c...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært sammen i 16 år. Hender jeg tenker på andre ja, men det blir med tanken.

sexlivet har nok variert gjennom årene, men har heller aldri gått måneder uten. 

Er i en meget god periode nå med sex vertfall annen hver dag.

Anonymkode: a43bb...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 19 år, og det blir fremdeles bedre for hvert år. Vi har prøvd swingersklubb et par ganger, og det er noe gøy med det, men det er ingen som er så gode som han som kjenner meg så godt. Vi kan både tøyse, ha med leketøy og fantasier i senga. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi vært sammen i 10 år, og nei vi har så klart ikke hatt sex hver dag i løpet av disse årene, det har vært perioder med null sex, men det har faktisk aldri gått måneder mellom (Utenom da jeg var langt på veg i svangerskapet) . I perioder ligger vi sammen hver kveld, og i andre så går det noen uker mellom.

Skal også sies at jeg enda synes han er kjempedeilig, men hender jeg fantaserer litt om andre også, men kunne dog aldri gjort fantasien til virkelighet😊

 

Hvordan er deres sexliv etter mange år? Fantaster dere litt om andre til tider? 

 

K26 

Anonymkode: 0596c...4e6

Høres ut som du/dere har ett helt normalt sexliv 🙂 ganske likt mitt og mine venners. Klart vi fantaserer, både om menn og kvinner, både alene og hver for oss. Og en gang tok vi fantasien videre med en usedvanlig vakker og tiltalende "maid" på et hotell i Maldivene.....var nok en vitamin innsprøytning for oss da vi i ettertid har hatt ett mye mer hektisk sexliv 🙂 Mvh kvinne 58

Anonymkode: 8f419...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har greit med sex etter 20 år. Men tenner på andre.

Anonymkode: ae67b...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du/dere har ett helt normalt sexliv 🙂 ganske likt mitt og mine venners. Klart vi fantaserer, både om menn og kvinner, både alene og hver for oss. Og en gang tok vi fantasien videre med en usedvanlig vakker og tiltalende "maid" på et hotell i Maldivene.....var nok en vitamin innsprøytning for oss da vi i ettertid har hatt ett mye mer hektisk sexliv 🙂 Mvh kvinne 58

Anonymkode: 8f419...f7c

Hva vil «maid» si? En prostituert?

Anonymkode: ea74b...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har greit med sex etter 20 år. Men tenner på andre.

Anonymkode: ae67b...6d6

Tenner på andre sammen med partner?

Anonymkode: ea74b...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn ganske bra vil jeg si. Vært sammen i 9 år. Lengste perioden uten sex var da jeg var gravid pluss tiden med renselse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i en god del år, hyppig og forholdsvis ok sex i starten. Men så kom visst overgangsalderen....Så nå er det stusslige greier gitt.....

Anonymkode: 91634...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen og gift i femten år. Sex en gang i uka sånn ca. Litt sjeldent etter min mening, men vi har et veldig hektisk liv med 100%jobb+50%skole+ett barn på fire år. Men, kjærligheten er der 💓 Og mannen vet hvordan jeg får gpunkts-orgasme, så da er jeg fornøyd 😊 Vi er 35 forresten 👍👍

Anonymkode: 810de...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, etter 27 år. Jeg har masse lyst, mannen har lite ork. Tenner, og har en god venn, på si.

Anonymkode: e420a...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenner på andre sammen med partner?

Anonymkode: ea74b...204

Nei, tenner bare på andre enn han dessverre, men vi har sex flere ganger i uka. Han tenner på meg, sier han iallefall😅

Anonymkode: ae67b...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forsømte meg sexuelt, og etter 19 år, og 3år uten noen form for sex, dro jeg. D beste valget jeg har tatt. Sex e r viktig i et forhold. 

Anonymkode: e9630...fbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske kjedelig, og for min del blir det alltid sånn etter en stund med samme partner. Karnevalsutstyr, kunstige sexhjelpemidler, rollespill, swingersopplegg gjør bare at det blir kleint i tillegg til å være kjedelig.

Anonymkode: 19725...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...