Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Har sett Marit en gang tidligere, hun var morsom da værtfall :) Heidi (om det er hun med 7barn) imponerer meg🙈 Gleder meg til å følge henne videre🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det reklameres for skurv- og vortemiddel og ansettes mødre som bruker barna sine i reklame, kan trygt si det har gått nedover. Avfulgte for en god stund siden, men kikker av og til på utforsk på snap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Mammabanden har tapt seg, særlig etter at flere av de faste har sluttet. Thea, hun som var i går og som har bodd i emiratene, er en av de faste gamle bandittene som jeg har sansen for. Nå når hun også slutter så er det ikke mange igjen av de jeg liker. 

I mine øyne så gikk Mammabanden nedover da de gikk over til å bli kommersiell, til å ha kontoen som ei inntektskilde. Veronica Simone f.eks, aka yummymummy, sluttet pga de ble kommersiell (hun var også en av mine favoritter). Og jeg synes at de faste som er igjen nå virker til å være lei. Når de har snapdagene sine så er det ganske labert og lite innhold. Der gjør gjestene en bedre innsats, men det er vel kanskje naturlig siden noen av gjestene har et håp om å bli faste så derfor legger de ned stor innsats. 

De som står igjen nå som jeg liker er Thea og Grim, og Maiken. Sikkert noen flere også, men litt blank på navn akkurat nå. Av de tre nye faste så synes jeg hun med 7 unger virker lovende. 

Jeg kommer sikkert til å følge Mammabanden ei stund til, mest av gammel vane, og bare fortsette å hoppe over de jeg synes er kjedelige og uinteressante. 

Og litt ros til Mammabanden; tommel opp for at de bestemte seg for å skjerme barna og å være konsekvente med å ikke vise de frem når de snapper. Det liker jeg :) (der kummen løvemammaene lært noe av)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, skruf skrev:

Jeg synes Mammabanden har tapt seg, særlig etter at flere av de faste har sluttet. Thea, hun som var i går og som har bodd i emiratene, er en av de faste gamle bandittene som jeg har sansen for. Nå når hun også slutter så er det ikke mange igjen av de jeg liker. 

I mine øyne så gikk Mammabanden nedover da de gikk over til å bli kommersiell, til å ha kontoen som ei inntektskilde. Veronica Simone f.eks, aka yummymummy, sluttet pga de ble kommersiell (hun var også en av mine favoritter). Og jeg synes at de faste som er igjen nå virker til å være lei. Når de har snapdagene sine så er det ganske labert og lite innhold. Der gjør gjestene en bedre innsats, men det er vel kanskje naturlig siden noen av gjestene har et håp om å bli faste så derfor legger de ned stor innsats. 

De som står igjen nå som jeg liker er Thea og Grim, og Maiken. Sikkert noen flere også, men litt blank på navn akkurat nå. Av de tre nye faste så synes jeg hun med 7 unger virker lovende. 

Jeg kommer sikkert til å følge Mammabanden ei stund til, mest av gammel vane, og bare fortsette å hoppe over de jeg synes er kjedelige og uinteressante. 

Og litt ros til Mammabanden; tommel opp for at de bestemte seg for å skjerme barna og å være konsekvente med å ikke vise de frem når de snapper. Det liker jeg :) (der kummen løvemammaene lært noe av)

Ja, det er bra de ikke eksponerer sine barn. Men hjelper det når gjestene lever av sine barn privat? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammabanden i dag 😭❤️ For ei sterk å tøff dame! Så sterkt å høre på! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coronaviruset

Så glad for at Heidi er med! Har fulgt henne på egen snap etter hun sluttet i en annen snapgruppe. Liker de andre to også. Tror nesten det er et lite håp om at mammabanden blir bedre fremover. Håper Luna slutter i mammabanden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De tre nye virker absolutt lovende, og de gjestene som har vært innom i det siste synes jeg også har hatt mye bra!

Kan en faktor for en del av de som har vært med lengst være at de rett og slett ikke har så mye tid, med eldre barn og alt? :vetikke:, men jeg er glad de fornyer seg litt med nye medlemmer! Sånt tar jo mye tid, og det er krevende å "gjøre nok" hver gang - sånn som en del her klager på. Da kan de heller spørre følgere om temaønsker igjen, så slipper de selv å finne på ting å snakke om hver gang! Temauker har fungert fint før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, muffins81 skrev:

Hva skjedde med scrollefri helg? 

De gjør et unntak fordi det er Id-ul-fitr i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm

De siste dagene på snappen har minnet meg om da jeg startet å følge Mammabanden for 1.5-2 år siden. Meningsfulle snap-dager med tema og vel-gjennomført av snap-vert! Spennende å lære litt om den muslimske høytiden, og deilig med en rød tråd over flere dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, lamorte skrev:

De siste dagene på snappen har minnet meg om da jeg startet å følge Mammabanden for 1.5-2 år siden. Meningsfulle snap-dager med tema og vel-gjennomført av snap-vert! Spennende å lære litt om den muslimske høytiden, og deilig med en rød tråd over flere dager!

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at temaukene stort sett var interessante å følge med på. Syns også i det siste at de har vært trege til å legge ut ukeplaner på Instagram/Facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 20.00, Coronaviruset skrev:

Så glad for at Heidi er med! Har fulgt henne på egen snap etter hun sluttet i en annen snapgruppe. Liker de andre to også. Tror nesten det er et lite håp om at mammabanden blir bedre fremover. Håper Luna slutter i mammabanden snart.

Spørs hvor lenge Heidi klarer å være med i mammabanden, hun snappet ikke akkurat så veldig ofte på jm tidligere heller. Oppussingsboble og så graviditetsboble. Og nå er det jo oppussing igjen hos dem

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Litenoggod said:

Spørs hvor lenge Heidi klarer å være med i mammabanden, hun snappet ikke akkurat så veldig ofte på jm tidligere heller. Oppussingsboble og så graviditetsboble. Og nå er det jo oppussing igjen hos dem

Jm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Rosa Sitron skrev:

Jm?

Sikkert Jovialemammaer på Snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lunabelle said:

Sikkert Jovialemammaer på Snapchat.

Takk. Regnet med det var noe slikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Litenoggod skrev:

Spørs hvor lenge Heidi klarer å være med i mammabanden, hun snappet ikke akkurat så veldig ofte på jm tidligere heller. Oppussingsboble og så graviditetsboble. Og nå er det jo oppussing igjen hos dem

De blir jo aldri ferdig med oppussing..... 🤪 Når hun først har snappedag er hun ikke veldig aktiv og det ble veldig kjedelig😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg syns det er veldig koselig at Heidi er med i banden, skulle bare ønske hun delte mye mer. Blir mest kanelsnurrer og maling, skulle likt å høre litt meninger og historier fra hverdagen de har. For uansett hvor fint og flott du pusser opp huset syns jeg det mest spennende med henne er at de har en litt annen familiesituasjon enn hvermansen. Hadde likt å høre litt av det som er under overflaten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...