Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 15.3.2020 den 9.21, LilleMinis skrev:

Synes det er fryktelig merkelig avgjørelse av henne å dra til USA nå. Og at hun faktisk velger å bli der til tross for at UD har sagt at alle som er på ferie i utlandet må komme seg hjem snarest. Hun vil mest sannsynligvis ikke få hjelp av UD hvis alt går til helvete siden hun har valgt å trosse reiseforbudet. Jaja. Jeg sliter ikke med alvorlig pollenallergi som hun gjør, men finnes det ikke medisiner som hjelper mot de verste plagene?

Hun er veldig plaget. Er selv veldig plaget av gresspollen å kan lett sette meg inn i hennes situasjon! Medisiner er ikke alltid effektiv, derfor går hun på prednisolon hele våren, sterk kortison. Stakkar dame! Jeg tror ikke dere som ikke er sterkt plaget klarer å sette dere inn i situasjonen. Sannsynligheten for at hun blir alvorlig syk der er markant lavere enn her fordi her hadde hun hatt nedsatt immunforsvar grunnet kortisonen, og kraftig astma. Jeg tror nok hun å mannen har tatt en veloverveid avgjørelse. De har nok økonomi som er god nok til å tåle helsehjelp i usa. Å når det gjelder ungen, det er ikke sånn at de som får korona akutt faller i bakken og ikke kan redegjøre for seg...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Fullrulle said:

Hun er veldig plaget. Er selv veldig plaget av gresspollen å kan lett sette meg inn i hennes situasjon! Medisiner er ikke alltid effektiv, derfor går hun på prednisolon hele våren, sterk kortison. Stakkar dame! Jeg tror ikke dere som ikke er sterkt plaget klarer å sette dere inn i situasjonen. Sannsynligheten for at hun blir alvorlig syk der er markant lavere enn her fordi her hadde hun hatt nedsatt immunforsvar grunnet kortisonen, og kraftig astma. Jeg tror nok hun å mannen har tatt en veloverveid avgjørelse. De har nok økonomi som er god nok til å tåle helsehjelp i usa. Å når det gjelder ungen, det er ikke sånn at de som får korona akutt faller i bakken og ikke kan redegjøre for seg...

Tviler ikke på at det er slitsomt med pollenallergi. Men akkurat nå er verden i en utrolig spesiell situasjon, og USA med nåværende president har tatt fryktelig lett på viruspandemien. Vissomatte noe skulle skje slik at en av de trenger legehjelp så er det ikke garantert at sykehusene der har kapasitet til å hjelpe. Eller at UD hjelper de hjem hvis ting går til helvete. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la i dag ut at reiseforsikringen deres ikke lengre gjelder, så de vurderer å dra hjem men hun skulle se an. Altså?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
16 minutter siden, VildeS skrev:

Skulle ikke Marte snappe på Mammabanden i dag?

Stod det på instagram ja, godt mulig hun er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, VildeS skrev:

Skulle ikke Marte snappe på Mammabanden i dag?

Jo, men ser på hennes private snap at de har bestemt seg for å dra tilbake til Norge i dag. Så de er på reise hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mamma anden er flott, gøy med Ellinor som snappa i går👏 Utover det så er det egentlig kun Thea og Grim, og Thea i Dubai som jeg ikke scroller over av de faste 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest adinterim

Hva i all verden skjedde i dag? Hun kom, hun gikk, og dett var dett? Kom jo aldri frem til noe, følte alt var en form for innledning til noe spennende og så plutselig "takk for meg, jeg er på chat i kveld" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, adinterim skrev:

Hva i all verden skjedde i dag? Hun kom, hun gikk, og dett var dett? Kom jo aldri frem til noe, følte alt var en form for innledning til noe spennende og så plutselig "takk for meg, jeg er på chat i kveld" 

Og hvem var hun egentlig? Merkelig opplegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Ja, det var litt sånn... Hei, dette er meg og JEG HAR MENSEN, SE HER! 

Kunne vært et interessant tema, men måten hele dagen ble gjort er bare sååå random og kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva er det egentlig de driver med for tiden? Null struktur og inspirasjon. Skjønner at det er begrenset hva man kan gjøre nå i disse dager, men merker at jeg oftere og oftere bare skipper gjennom dagen. Virker som at de faste er lei og har bare hei hei her er jeg, jeg er på jobb, jeg er sliten, ha det. Dette var en utrolig god konto før, men har dessverre tapt seg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 hours ago, marabrah said:

Jeg må si at Luna imponerte store idag!😊🙌🏻

Ja Luna er god ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som er i dag (Marte?) er såååååå kjedelig! Jeg kan ikke skjønner hvorfor hun er fast. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Andrea89 skrev:

Hun som er i dag (Marte?) er såååååå kjedelig! Jeg kan ikke skjønner hvorfor hun er fast. 

Enig! Orker ikke se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Andrea89 skrev:

Hun som er i dag (Marte?) er såååååå kjedelig! Jeg kan ikke skjønner hvorfor hun er fast. 

Føler hun bare er med for å vise hvor velstående de er 🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coronaviruset

 

På 16.4.2020 den 21.04, Gjest marabrah skrev:

Jeg må si at Luna imponerte store idag!😊🙌🏻

Trygger forbi henne av gammel vane. 😴

På 21.4.2020 den 19.33, Andrea89 skrev:

Hun som er i dag (Marte?) er såååååå kjedelig! Jeg kan ikke skjønner hvorfor hun er fast. 

 

19 timer siden, Andromeda skrev:

Føler hun bare er med for å vise hvor velstående de er 🤪

Hun har aldri vært spennende, dønn kjedelig fra dag en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...