Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

På 27.1.2020 den 19.04, skulletulle skrev:

Hun som snapper der i dag har ME. Ser ut som hun gjør fryktelig mye i forhold til å ha ME, de fleste jeg kjenner klarer ikke å rydde hele huset to ganger i løpet av en dag + jobbe med some + snappe + følge opp barn. Synes de kunne skaffet en som faktisk snakker om det å være kronisk syk mor og viser sykdommen riktig. 

Hun som var der lever jo av å selge barna sine! Syns det er helt feil av mammabanden som selv sier at de ikke vil ha med barna sine der å la en mammainstagrammer snappe 👎

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå slutter Karoline og Sanne. Det har minket drastisk på de faste medlemmene og de tre siste som er tatt inn har ikke vært noen som fenger meg, tror derfor jeg avfølger de for godt nå...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken, Thea, Thea og Julie er da ikke så verst. Marthe er ganske kjedelig.. Og Luna.. Hjelp.. Men ja. Synes ikke det blir så stort savn etter Sanne eller Karoline. Karoline var jo litt gøy før, men hun er jo over alt og alt for mye nå, dessverre.. Siw-Randi savner jeg heller ikke. Hmm. Hele kanalen har kanskje tapt seg, ja.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bambi89

Elsket mammabanden før. Savner når fru mæla og hun utenlandske trøndern som av og til gjester nå var med. Nå har den tapt seg bra. Hvorfor er Luna enda med? Sannsynligvis for det var hun som starta hele greia. Liker Sanne, og Karoline er den morsomste på hele mammabanden. Eneste som er igjen av interesse nå er Julie, elsker henne og familien hennes. Håper de får inn noen fantastiske erstattere, hvis ikke må jeg bare slutte å følge. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bambi89 skrev:

Elsket mammabanden før. Savner når fru mæla og hun utenlandske trøndern som av og til gjester nå var med. Nå har den tapt seg bra. Hvorfor er Luna enda med? Sannsynligvis for det var hun som starta hele greia. Liker Sanne, og Karoline er den morsomste på hele mammabanden. Eneste som er igjen av interesse nå er Julie, elsker henne og familien hennes. Håper de får inn noen fantastiske erstattere, hvis ikke må jeg bare slutte å følge. 😅

Luna virker innmari lei. Alltid syk, noen få snapper, også logger hun av. Syns det var ålreit å følge med før, men nå er det ikke helt det samme lenger. (Positivt at de har slutta å vise barna da) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hva skjer med Mammabanden? Har jo virkelig tapt seg! Mange av de faste har slutta, og nå føler jeg bare det er han utrolig irriterende Grim som dukker opp på snappen. Orker ikke følge de lenger hvis de ikke tar seg opp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har begynt på nedturen nå. Uansett hvor mange nye som blir med så vil de ikke klare å få dette til å bli like bra som det en gang var. Har sett forandringene en god stund nå, og tenker at det er en tid for alt. Både mammabanden og diverse andre kanaler, det virker ikke som det er stor framtid i det. Det er gøy en stund også detter folk fra. Selv var jeg fast følger, nå blar jeg gjennom kun en gang i mellom. Det blir for uinteressant å se folk handle, lage mat eller rydde huset på «rask video». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Andromeda skrev:

Har Silje slutta? 

Usikker. Ikke sett noe til henne på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SiennaForFun

Har fulgt mammabanden siden start nesten. Luna har alltid vært dønn kjedelig, men likevel klamrer hun seg fast til snappen år etter år. Leser over her at hun er grunnlegger, men hjelper lite når hun ikke passer til snapping. Ikke vondt ment, sikkert hyggelig på privaten, men hun er alt for kjedelig på snap og har vært kjedelig i alle år. Hun skulle vært skiftet ut for lenge siden. Maiken har tapt seg bra, Silje og Marthe hopper jeg over. Ler meg ihjel av Julie og mannen noen ganger 😂 Burde avfulgt de for lenge siden, men har jo et lite håp om at de skal bli like bra som de var i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 time siden, SiennaForFun skrev:

Har fulgt mammabanden siden start nesten. Luna har alltid vært dønn kjedelig, men likevel klamrer hun seg fast til snappen år etter år. Leser over her at hun er grunnlegger, men hjelper lite når hun ikke passer til snapping. Ikke vondt ment, sikkert hyggelig på privaten, men hun er alt for kjedelig på snap og har vært kjedelig i alle år. Hun skulle vært skiftet ut for lenge siden. Maiken har tapt seg bra, Silje og Marthe hopper jeg over. Ler meg ihjel av Julie og mannen noen ganger 😂 Burde avfulgt de for lenge siden, men har jo et lite håp om at de skal bli like bra som de var i starten.

Luna er jo helt håpløs. Hun hopper jeg over, hopper egentlig over alle utenom Julie og Thea og Grim. Burde også avfulgt men håper de ordner opp å får inn noe morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ho Marthe drar på feire til USA nå.. Flaks da, de lander noen timer før det er innreiseforbud der! Noen tenker bare på seg selv ass. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Zokutine skrev:

Ser ho Marthe drar på feire til USA nå.. Flaks da, de lander noen timer før det er innreiseforbud der! Noen tenker bare på seg selv ass. 

Er sjokkert. Nå frårader i tillegg UD alle reiser til USA som ikke er strengt nødvendige. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Zokutine skrev:

Ser ho Marthe drar på feire til USA nå.. Flaks da, de lander noen timer før det er innreiseforbud der! Noen tenker bare på seg selv ass. 

Hun har reist alene med ett ganske ungt barn som sannsynligvis ikke snakker engelsk. Hvis hun i verstefall skulle få korona, havne på sykehus/i respirator, hva tenker hun egentlig at skjer med barnet hennes da?? 
 

jeg hadde ALDRI turt og ta sjansen, da burde hun heller dratt alene om hun absolutt skulle dratt.. pollen eller ikke pollen, var vel pollen fritt på hytta også om jeg ikke husker feil fra i fjor? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hollie321 skrev:

Hun har reist alene med ett ganske ungt barn som sannsynligvis ikke snakker engelsk. Hvis hun i verstefall skulle få korona, havne på sykehus/i respirator, hva tenker hun egentlig at skjer med barnet hennes da?? 
 

jeg hadde ALDRI turt og ta sjansen, da burde hun heller dratt alene om hun absolutt skulle dratt.. pollen eller ikke pollen, var vel pollen fritt på hytta også om jeg ikke husker feil fra i fjor? 

Ja det er helt sykt, at hun tør! Blir man smittet hjemme er det ihvertfall en partner/familie som kan ta seg av barnet/tilby trygghet. Bedre å ha litt pollenallergi enn å havne på sykehus i utlandet med et lite barn.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har visst fått veldig mange meldinger, både fra familie, venner og andre. Ho skriver at alle skriver falske meldinger om at de er bekymra for barnet, men det er de jo sikkert! Jeg skjønner at det er skummelt å være hjemme og, med tanke på allergi og astma, men hva skjer om ho blir smittet (eller allerede er smittet) og ender på sykehuset? Siden hun er i risikosone med astma? Hva med den stakkars 5åringen som ikke kan engelsk og er langt unna far og andre trygghetspersoner da.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fryktelig merkelig avgjørelse av henne å dra til USA nå. Og at hun faktisk velger å bli der til tross for at UD har sagt at alle som er på ferie i utlandet må komme seg hjem snarest. Hun vil mest sannsynligvis ikke få hjelp av UD hvis alt går til helvete siden hun har valgt å trosse reiseforbudet. Jaja. Jeg sliter ikke med alvorlig pollenallergi som hun gjør, men finnes det ikke medisiner som hjelper mot de verste plagene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 9.21, LilleMinis skrev:

Synes det er fryktelig merkelig avgjørelse av henne å dra til USA nå. Og at hun faktisk velger å bli der til tross for at UD har sagt at alle som er på ferie i utlandet må komme seg hjem snarest. Hun vil mest sannsynligvis ikke få hjelp av UD hvis alt går til helvete siden hun har valgt å trosse reiseforbudet. Jaja. Jeg sliter ikke med alvorlig pollenallergi som hun gjør, men finnes det ikke medisiner som hjelper mot de verste plagene?

Og hun har bosatt seg på Svartskog, smart når du har pollenallergi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...