Jump to content
Andrea89

Mammabanden

Recommended Posts

Hollie321

Jeg elsker Julie ❤️ 

resten er som regel kjedelig og det blir tørt med tema etter tema.. hadde det bare vert interessante tema, men føler alt er oppbrukt og deg blir egentlig bare gjentagelse av «gammle» ting

Fortsetter under...

Chrisssi

Synes det blir slitsomt med alle påtatte grimaser, hva er vitsen liksom. Blar rett forbi hun som jeg tror heter Julie. Orker ikke se hva hun heter engang 👎🙄

Andrea89

Ofte synes jeg noen av dagene blir sånn "Hei, dette er meg, nå skal jeg på jobb. Nå er jeg hjemme fra jobb, har spist, og avslutter snapdagen. Ha det bra!"

Fullrulle

❤️ caroline👌🏼🤩 hun byr på seg selv og har en ufiltrert hverdag som jeg tror mange kjenner seg igjen i! Småkrangling med mannen, cola og sjokkis til frokost og rødt tryne etter ansiktsmaske, løv it👌🏼😍😂

Edited by Fullrulle

Fredfrihetkroppsin

Karoline og Julie er morsomme! Dessverre har mammabanden tapt seg stort. Luna har det samme hele tiden, jobber, lager vegansk mat og unnskylder at hun har dårlig tid pga jobb og studier. Jeg skjønner at folk kan ha det travelt, men da er det bedre å ta en pause enn å på død og liv må snappe en kjedelig hverdag. Samme med Marte. 

VildeS
På 21.11.2019 den 9.03, Andrea89 skrev:

Ofte synes jeg noen av dagene blir sånn "Hei, dette er meg, nå skal jeg på jobb. Nå er jeg hjemme fra jobb, har spist, og avslutter snapdagen. Ha det bra!"

Helt enig! Skjønner at de ikke kan finne opp kruttet på hver snapdag men jeg syns det er det samme nesten hver gang når de faste er på..

Annonse

Sommernatt
På 21.11.2019 den 18.39, Fredfrihetkroppsin skrev:

Karoline og Julie er morsomme! Dessverre har mammabanden tapt seg stort. Luna har det samme hele tiden, jobber, lager vegansk mat og unnskylder at hun har dårlig tid pga jobb og studier. Jeg skjønner at folk kan ha det travelt, men da er det bedre å ta en pause enn å på død og liv må snappe en kjedelig hverdag. Samme med Marte. 

Så enig! Føler at Luna alltid er syk også. 

Flettfrid

En av de jeg sluttet å følge før sommeren, ikke noe som fenget meg lengre.  Følger ei av de privat, å det holder.