Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner Sanne, Siw Randi, Maiken, TheaX2, Karoline ❤️ Skjønner såklart at det tar tid og at folk etterhvert gir seg da. For oss som har fulgt med lenge er det nok vanskelig for de nye å følge i fotsporene til de gamle 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å følge med på Silje, så jeg kjenner at jeg ble litt skuffa av snapdagen. Det var absolutt ingen kontinuitet i det hun la ut🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisevt skrev (På 23.7.2021 den 23.37):

Elsker å følge med på Silje, så jeg kjenner at jeg ble litt skuffa av snapdagen. Det var absolutt ingen kontinuitet i det hun la ut🥺

Han hun fått ny type? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (22 timer siden):

Han hun fått ny type? 

Jepp, og hun har kjøpt seg hus. Vet ikke om det er med han nye typen, eller alene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisevt skrev (10 timer siden):

Jepp, og hun har kjøpt seg hus. Vet ikke om det er med han nye typen, eller alene 

Kjapt i svingene si..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (8 minutter siden):

Kjapt i svingene si..

Og hva vet du om det? Har du eksakt dato hun og eksen skilte seg, og regelen for hvor lenge man må være singel?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Og hva vet du om det? Har du eksakt dato hun og eksen skilte seg, og regelen for hvor lenge man må være singel?

Hun delte jo bruddet på en offentlig snapkanal da.. Det finnes ingen fasit på noe her, men på familievernkontoret anbefaler de minst ett år fra brudd til ny partner presenteres. Om det stemmer at hun allerede har kjøpt hus med ny partner så synes jeg det er for tidlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Hun delte jo bruddet på en offentlig snapkanal da.. Det finnes ingen fasit på noe her, men på familievernkontoret anbefaler de minst ett år fra brudd til ny partner presenteres. Om det stemmer at hun allerede har kjøpt hus med ny partner så synes jeg det er for tidlig. 

Delte hun nyheten om bruddet den dagen de gikk fra hverandre?🤷🏻‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Hun delte jo bruddet på en offentlig snapkanal da.. Det finnes ingen fasit på noe her, men på familievernkontoret anbefaler de minst ett år fra brudd til ny partner presenteres. Om det stemmer at hun allerede har kjøpt hus med ny partner så synes jeg det er for tidlig. 

Hun delte jo ikke bruddet med en gang? Det ble delt etter hun flytta ut, så ingen andre enn hun og de rundt vet hvor lenge det har vært slutt. 

Og hvor lang tid det tok før hun introduserte han nye partneren fra de ble sammen vet du heller ikke. Kan også hende at de har en historie før hun ble sammen med barnas far?

Er ikke vits å spekulere i hver minste lille detalj

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele denne tråden, men jeg oppdaget nettopp at Mammabanden er et AS. De tjener penger og dette er proffe greier med daglig leder,  styre, aksjonærer etc. Vet ikke om Joviale osv er det samme. 

Tanker rundt det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (17 timer siden):

Jeg har ikke lest hele denne tråden, men jeg oppdaget nettopp at Mammabanden er et AS. De tjener penger og dette er proffe greier med daglig leder,  styre, aksjonærer etc. Vet ikke om Joviale osv er det samme. 

Tanker rundt det? 

Mammabanden har vært et AS i flere år, joviale er ikke det. Tror det er bare mammabanden som er et AS

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/27/2021 at 5:23 PM, EllaSays said:

Jeg har ikke lest hele denne tråden, men jeg oppdaget nettopp at Mammabanden er et AS. De tjener penger og dette er proffe greier med daglig leder,  styre, aksjonærer etc. Vet ikke om Joviale osv er det samme. 

Tanker rundt det? 

At det er et AS gjør vel egentlig bare at vi kan se hvor mye penger det er snakk om og det er vel positivt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 27.7.2021 den 17.23):

Jeg har ikke lest hele denne tråden, men jeg oppdaget nettopp at Mammabanden er et AS. De tjener penger og dette er proffe greier med daglig leder,  styre, aksjonærer etc. Vet ikke om Joviale osv er det samme. 

Tanker rundt det? 

Nei... Ingen spesielle tanker rundt det. Siden du spør, antar jeg du mener det er negativt. Jeg forstår ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (2 timer siden):

Nei... Ingen spesielle tanker rundt det. Siden du spør, antar jeg du mener det er negativt. Jeg forstår ikke hvorfor.

Nei, overhodet ikke negativ. Bare oppriktig nysgjerrig på, og overrasket over at den kanalen er en bedrift. Ville gjerne visst litt om tanken bak osv. om det er vanlig at sånne type temakanaler er bedrifter feks. Er det en smart forretning? Får de som snapper der betalt? Sånne ting lurer jeg på. Oppriktig nysgjerrighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, EllaSays said:

Nei, overhodet ikke negativ. Bare oppriktig nysgjerrig på, og overrasket over at den kanalen er en bedrift. Ville gjerne visst litt om tanken bak osv. om det er vanlig at sånne type temakanaler er bedrifter feks. Er det en smart forretning? Får de som snapper der betalt? Sånne ting lurer jeg på. Oppriktig nysgjerrighet.

De er ganske åpne om det.  De som snapper får ikke betalt. Jeg vet at det er flere kanaler som også er firmaer. Det gjør det jo ryddigere med håndtering av sponsorinntekter og utgifter, uten at jeg har satt meg spesielt inn i hvordan foreldrebanden håndterer dette 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
MammaogMini skrev (På 2021-7-22 den 17.13):

Åh han der Jens Marius er så gørr tragisk å følge med på. Han har seriøst overhode ingen humor, sier ting å tror han er gøyal? Snakker som ei skilpadde (tregt) og er bare helt tragisk. Har ikke ord, irriterer meg grønn over han. Jeg er full pupper, altså jeg følger dem på pation og full pupp. Men nå har omtrent alle mine favoritter sluttet. Av de "nye" som er der nå så er det kun Marit jeg liker. Hun som syr så mye er heller ikke gøy å følge, så gla hun slutta. Men det er vell ulovlig å si? Da er jeg vell rasist? 

Savner Karoline, begge Thea, silje, GRIM(LOVE HIM). Altså jeg har valgt å avfølge selve mammabanden, men er som skrevet patrion følger 

 

 

 

 

 

Hvorfor er du patreon og full pupper hvis du ikke liker flere enn en av bandemedlemmene? Skjønner ikke at du gidder å betale for å være det hvis du er så misfornøyd...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halalalalalala skrev (På 8.8.2021 den 14.22):

Hvorfor er du patreon og full pupper hvis du ikke liker flere enn en av bandemedlemmene? Skjønner ikke at du gidder å betale for å være det hvis du er så misfornøyd...

Betaler? Det er gratis å følge mammabanden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...