Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Peppa96 skrev (20 timer siden):

Hun forsvinner kun fra snapchat som jeg forsto det? Skal fremdeles være med som medlem. Synes Luna er god jeg ☺️ Veldig god humor.

Hun skal jobbe i kulissene bare, ikke være med utad lengre. Hun gir meg ikke så mye, syns hun snakker om så lite. Dessuten har hun jo vært ekstremt sjeldent på, så man kommer jo ikke til å savne henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har blitt alt for pedagogiske, alt for mange snaper som legges ut i løpet av en dag, alt for mye tekst av en person som sitter å snakker inn i kamera. De er helt sikkert flinke og kan nok det de snakker om. Men jeg orker ikke se alle de snapene, er sikkert over en time hver dag.. følger mest på grunn av Grim 😅🙈 slutter han så sluttet jeg nok å følge. De nye faste er kjedelige, og de gamle snaper jo nesten aldri.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie321 skrev (3 timer siden):

De har blitt alt for pedagogiske, alt for mange snaper som legges ut i løpet av en dag, alt for mye tekst av en person som sitter å snakker inn i kamera. De er helt sikkert flinke og kan nok det de snakker om. Men jeg orker ikke se alle de snapene, er sikkert over en time hver dag.. følger mest på grunn av Grim 😅🙈 slutter han så sluttet jeg nok å følge. De nye faste er kjedelige, og de gamle snaper jo nesten aldri.. 

om du mener hun idag så er hun jo gjest. De har temauke om jeg forsto det rett, så da kan jeg egentlig forstå at de har «pedagogiske» gjester. Håper de aldri har henne som gjest igjen vell og merke :) 1 gang kan være ok. 
 

Thea og grim, marit , mathilde og hun nye Hanne synes jeg er gøy å se på. De andre nye sliter jeg litt med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppa96 skrev (8 timer siden):

om du mener hun idag så er hun jo gjest. De har temauke om jeg forsto det rett, så da kan jeg egentlig forstå at de har «pedagogiske» gjester. Håper de aldri har henne som gjest igjen vell og merke :) 1 gang kan være ok. 
 

Thea og grim, marit , mathilde og hun nye Hanne synes jeg er gøy å se på. De andre nye sliter jeg litt med :) 

Ikke bare hun i dag, de har jo oftere gjest enn de har faste. Og det er laaange med mye tekst hver gang. Som sagt de er sikkert flinke, men det blir for mye å få med seg, før var det mer underholdning og de var morsome å følge. Ikke så mye av det nå.. Hun som var i går har vert gjest før og, så hun har vert mer enn en gang :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Peppa96 said:

om du mener hun idag så er hun jo gjest. De har temauke om jeg forsto det rett, så da kan jeg egentlig forstå at de har «pedagogiske» gjester. Håper de aldri har henne som gjest igjen vell og merke :) 1 gang kan være ok. 
 

Thea og grim, marit , mathilde og hun nye Hanne synes jeg er gøy å se på. De andre nye sliter jeg litt med :) 

Hun har vel vært gjest der før og. Jeg følger ikke så mange snap-kanaler og hun passer ikke inn i de andre så må være banden jeg har sett henne tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummymummy på banden idag! Hun var /er en av mine favoritter, men holy moly så lei jeg er av REKLAME. det slo meg for et par uker siden at hun reklamerer for eget merch/bok /ting hver eneste dag, gjerne flere ganger. og ja, det er dritbra at det ikke er lipfillers og hårvitaminer, men reklame er og blir fryktelig irriterende, iallefall i den grad det pushes via yummymummy-kanalen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Observasjon : gårdagens faste snapper uttrykker sin sympati ovenfor Sophie Elise og gullbarbie. Hele poenget med prisen har gått henne hus forbi, og hun mener at alle andre som legger ut bilder av kroppen sin også burde ha vunnet prisen (for det AKKURAT det det handler om eller).

Observasjon 2: kjendisene fortsetter å heve seg over de generelle retningslinjene til foreldrebanden. Teksting? Næh, trenger ikke det vi husker vel alle Margaret Berger. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (2 timer siden):

Observasjon : gårdagens faste snapper uttrykker sin sympati ovenfor Sophie Elise og gullbarbie. Hele poenget med prisen har gått henne hus forbi, og hun mener at alle andre som legger ut bilder av kroppen sin også burde ha vunnet prisen (for det AKKURAT det det handler om eller).

 

Håper noen forklarte henne den virkelige grunnen, selv om det ikke virker slik siden «de fleste var enig med henne» 🙊🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (På 17.2.2021 den 12.17):

Håper noen forklarte henne den virkelige grunnen, selv om det ikke virker slik siden «de fleste var enig med henne» 🙊🙈

Jeg hadde en dialag med henne ang dette, og hun var enig i mine meninger om saken og virket som hun forstod litt mer av grunnen😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går! Dagen til Marit. Jeg blir bare mer og mer glad i henne. Syntes det var skikkelig tøft at mamman stilte opp å fortalte om en viktig sak  for pårørende med angst og depresjon. Gleder meg til podcastepisoden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Marit passer perfekt til den kanalen. Humoren hennes digger jeg. Følger svært lite med på kanalen, men det hender jeg titter innom der så Marit har dagen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
BunnyChester skrev (1 time siden):

Nok en gjest som ikke gidder å ta seg bryet med å tekste. Gidder ikke aaaltså. 

Hun hadde såpass mye interessant og viktig informasjon at jeg synes hun er unnskyldt i en såpass travel hverdag.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skeeter skrev (17 minutter siden):

Hun hadde såpass mye interessant og viktig informasjon at jeg synes hun er unnskyldt i en såpass travel hverdag.

Hjelper fint lite når man ikke hører hva hun sier, ikke alle har mulighet til å ha lyd på, ikke alle har hørsel heller.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeeter skrev (10 timer siden):

Hun hadde såpass mye interessant og viktig informasjon at jeg synes hun er unnskyldt i en såpass travel hverdag.

Det er jo nettopp da teksten er viktig, så det syns jeg var en tamm unnskyldning. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Skeeter skrev (På 30.4.2021 den 21.08):

Hun hadde såpass mye interessant og viktig informasjon at jeg synes hun er unnskyldt i en såpass travel hverdag.

Teksting er jo en del av mammabanen da. De lover tekst slik at hørselshemmede ikke skal bli ekskludert, noe som kanskje gjør at de har en større andel av hørselshemmede følgere sammenlignet med de som ikke tekster. Kanskje det satt noen som ikke fikk med seg denne viktige informasjonen på grunn av mangelfull teksting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (På 1.5.2021 den 23.45):

Teksting er jo en del av mammabanen da. De lover tekst slik at hørselshemmede ikke skal bli ekskludert, noe som kanskje gjør at de har en større andel av hørselshemmede følgere sammenlignet med de som ikke tekster. Kanskje det satt noen som ikke fikk med seg denne viktige informasjonen på grunn av mangelfull teksting.

Sjekk ut instagrammen hennes så får du akkurat samme viktige informasjon i tekstform 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...