Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Grim er jo heilt rå, deprimert eller ei! Han bryt ned tabu og normaliserer det å leve med psykiske lidelsar. 
Eg har ikkje noko problem med å forstå at han berre tullar når han seier det med ungane. Synes de er rart at nokon kan bli støtt av sånt. Har sjølv barn og kan godt også spøke om sånt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt rått at vi får se Grim, han et dønn ærlig og tar opp tabuer å jeg digger humoren has. Hadde bare folk turt å snakke mer åpent om pyskisk helse, jeg også synes de er helt rart at folk blir støtt av hans sarkastiske humor.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at Grim burde ta seg en pause så vi FRISKE MENNESKER slipper å bli brydd av det han sier er så jævla dumt at jeg må nesten le. De som står i hans situasjon kan få føle at det er normalt å ha disse tankene og Tilogmed føle at de ikke er alene om det! Det er VIKTIG! Mental helse er VIKTIG Å BELYSE!  Skjerpings!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 23.49, LoppeLiten skrev:

Er ikke Heidi med lenger? Følger ikke slavisk, men har ikke sett henne på veldig lenge. 

Hun er jo aktiv på sin egen i hvert fall, ser jeg. Men det er vel som folk spådde da hun ble med, at det blir halvhjertet en stund og så dabber det helt av? :vetikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller grim enn de som tilsynelatende lever et perfekt liv med harmoni, nymalte vegger og bare rosa bobler. Vi vet alle at det grim sier høyt er noe hver og en forelder noen ganger streifer innom.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Skeeter skrev:

Hun er jo aktiv på sin egen i hvert fall, ser jeg. Men det er vel som folk spådde da hun ble med, at det blir halvhjertet en stund og så dabber det helt av? :vetikke:

Orker ikke. Det blit for sukkersøtt for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok berre eg som ikkje alltid ser humoren til Grim 🙂 Er i bunn og grunn veldig fan av han, og kor open han har vore om psykisk helse heile vegen om personligheitsforstyrring og no depresjon. Det er jo veldig viktig, spesielt i desse dagar. 

Er ikkje det som er problemet mitt, heller korleis han gjer det. Men som sagt, so er det mi meinig. Slit litt med å sjå typisk "stand up"-humor som eg føler Grim held mykje på med, so er nok der problemet mitt ligg. 🙂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, BethD skrev:

Å si at Grim burde ta seg en pause så vi FRISKE MENNESKER slipper å bli brydd av det han sier er så jævla dumt at jeg må nesten le. De som står i hans situasjon kan få føle at det er normalt å ha disse tankene og Tilogmed føle at de ikke er alene om det! Det er VIKTIG! Mental helse er VIKTIG Å BELYSE!  Skjerpings!!!

Skjerpings sjøl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 11/5/2020 at 1:02 AM, Maydis8 said:

Der slutta Heidi.

Jeg har lurt på hvor hun hadde blitt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømmer at jeg stusser litt når én etter én slutter, ofte med begrunnelsen at det er så mye jobb som ligger bak. Min opplevelse er at de fleste er litt «oi, skal jeg snappe i dag, det har jeg egentlig ikke tid til så det får bli som det blir». Veldig sjelden virker det planlagt eller godt forberedt.
 

Unntaket er egentlig når de har gjester utenfra, da kan det være mye bra. 

Grim og Thea er i det minste morsomme, med noen mer seriøse øyeblikk innimellom.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit eg har vore kritisk mot Grim dei siste gongane, so no vil eg berre sei at den forgje snapdagen var kjempefin å følgje med på! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Spyflua skrev (7 timer siden):

Og der forlot enda en passasjer det synkende skipet..

Forldrebanden har tapt seg! Er jaggu ikke mangen igjen nei..  👀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...