Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Jodaneida skrev:

Har Grim egen snap?

Nei han er kun med noen dager innom banden og når Thea har snapdag. Han har en instagram konto, der legger han ut bilder han har tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
8 timer siden, AquaDerma skrev:

Hun som har snappen i dag, er hun/mannen veldig rike? Båt, stooor hytte osv.. 

Ifølge en skatteside på nett: 24 mill i inntekt i 2016, en del mill i formue. Så jeg vil si at de sikkert sitter romslig i det. Fint for dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smurfebuss skrev:

Ifølge en skatteside på nett: 24 mill i inntekt i 2016, en del mill i formue. Så jeg vil si at de sikkert sitter romslig i det. Fint for dem. :)

Whaaat? Trodde ikke hun tjente så fett på den lille nettbutikken sin, lurer på hva han jobber med 😅 Det var litt av en inntekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zokutine skrev:

Whaaat? Trodde ikke hun tjente så fett på den lille nettbutikken sin, lurer på hva han jobber med 😅 Det var litt av en inntekt

Mener å ha sett navnet hans i forbindelse med noe kryptovaluta-greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Zokutine skrev:

Whaaat? Trodde ikke hun tjente så fett på den lille nettbutikken sin, lurer på hva han jobber med 😅 Det var litt av en inntekt

Presisjon: han sto oppført med den inntekten. Men hun tjener sikkert til salt i grøten, hun og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det avfølg fra meg. Ikke på grunn av dagens gjest, men jeg synes de er blitt dørgende kjedelig! Så politisk korrekte, prektige og forutsigbare. Savner slik det var en gang i tiden der de gav av seg selv og viste interesse for det de drev med.

Endret av Sommernatt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sommernatt said:

I dag ble det avfølg fra meg. Ikke på grunn av dagens gjest, men jeg synes de er blitt dørgende kjedelig! Så politisk korrekte, prektige og forutsigbare. Savner slik det var en gang i tiden der de gav av seg selv og viste interesse for det de drev med.

Her også. Sjeldent faste der lengre og alt for politisk korrekt og kjedelig blitt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje de har valgt feil dag for dagwns tema. Veldig bra tema, men merker jeg syns det ble feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 20.53, Rosa Sitron skrev:

Syns kanskje de har valgt feil dag for dagwns tema. Veldig bra tema, men merker jeg syns det ble feil.

22.juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AmyCharlotte said:

22.juli...

Ja, mange av oss har traumer fra den dagen, så det å ha tema om død av små babyer syns jeg ble helt feil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager å måtte si det, men historisk sett begynner det å bli veldig mange dager man må passe på hva man sier å gjør på om vi skal unggå alle dager det har skjedd fryktelige ting fordi folk har traumer. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Jodaneida said:

Jeg beklager å måtte si det, men historisk sett begynner det å bli veldig mange dager man må passe på hva man sier å gjør på om vi skal unggå alle dager det har skjedd fryktelige ting fordi folk har traumer. 

Det er sant, og jeg tenker jo egentlig ikke over det før dagen er der jeg heller. Men det er første gang jeg opplever at mammabanden har advarsel om sterkt stoff og ber om at folk som ikke orker tema ikke følger den dagen. Da syns jeg de kunne tenkt på hvilken dag det var. Det er jo ingen annen dag i norsk moderne historie som har satt så dype spor hos så mange nordmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Jeg må bare si det. Jeg syns Heidi er supersøt altså men hva f.... var dagens snapping? Eller gårsdagens da.. jeg så den idag...det var kaffe i senga,grilling hos svigers, spraying av strå,kveldsstell Og hade?

Gud hjelpe meg så kjedelig !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, BethD skrev:

Jeg må bare si det. Jeg syns Heidi er supersøt altså men hva f.... var dagens snapping? Eller gårsdagens da.. jeg så den idag...det var kaffe i senga,grilling hos svigers, spraying av strå,kveldsstell Og hade?

Gud hjelpe meg så kjedelig !!! 

Det burde nesten være et krav til at det er NOE de snakker litt om - et tema, om det så er "Dette gjør vi i løpet av sommerdagen - tips til aktiviteter", "dette er mat / snacks / lur drikke", om det ikke er noe annet. Men det blir kanskje for belærende igjen? Men jeg kjenner at jeg vurderer å avfølge nå. Noen av gjestene er interessante, men ellers blir det så mye pjatt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
28 minutter siden, Skeeter skrev:

Det burde nesten være et krav til at det er NOE de snakker litt om - et tema, om det så er "Dette gjør vi i løpet av sommerdagen - tips til aktiviteter", "dette er mat / snacks / lur drikke", om det ikke er noe annet. Men det blir kanskje for belærende igjen? Men jeg kjenner at jeg vurderer å avfølge nå. Noen av gjestene er interessante, men ellers blir det så mye pjatt...

Ja dette blir for kjedelig. Avfølger nok neste gang jeg er inne på appen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 18.19, AquaDerma skrev:

Hun som har snappen i dag, er hun/mannen veldig rike? Båt, stooor hytte osv.. 

Hytta er foreldrene hans sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 8.38, Zokutine skrev:

Whaaat? Trodde ikke hun tjente så fett på den lille nettbutikken sin, lurer på hva han jobber med 😅 Det var litt av en inntekt

Det året solgte han firmaet sitt. Var ganske stort firma. Derav inntekt det året  ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...