Gå til innhold

Hva slags mat spiser du på julebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser aldri pinnekjøtt, ribbe eller lutefisk. Så det jeg alltid spiser i jula, tilbehøret 😋

Det pleier å være en eller annen form for julepølse/medisterkake tilgjengelig, poteter, noe grønnsaker (elsker rosenkål 🙌🏻), og saus 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser ikke ribbe, pinnekjøtt eller lutefisk. Spiser som regel poteter. Og tyttebærsyltetøy og lefser hvis det er. 😐

Anonymkode: eecfb...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å jobbe på en arbeidsplass hvor majoriteten er muslimer: typisk julemat var det heller lite av. :fnise: Forstår problematikken da, julemat er no herk synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stort sett på julebord der det serveres typiske juleretter. Kjenner egentlig at jeg er litt lei.....fra fjoråret, før sesongen engang har begynt. Sånn er det hvert år, men pleier oftest å havne på pinnekjøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød/- surkål, mandelpotet, kålrabistappe med hint av gutgut. Griseribbe og/eller saueribbe som protein.

Dersom det er førjuls-bord tar jeg hva som helst. Vi pleier å gå ut for tapas

Anonymkode: 7e5bf...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du egentlig vil høre, ts? På julebord er det vanlig å spise julemat. Har aldri vært på et julebord som har servert noe annet enn nettopp julemat. 

Anonymkode: ec1a5...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det du egentlig vil høre, ts? På julebord er det vanlig å spise julemat. Har aldri vært på et julebord som har servert noe annet enn nettopp julemat. 

Anonymkode: ec1a5...00f

KG er stappfullt av folk som har behov for å uttrykke sitt spesielle kosthold. For de er det en hobby.

Anonymkode: 7e5bf...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så mange at restauranten vil at alle skal ha det samme som regel. Så det blir det vi får. Dagens 3-5 retters. 

Anonymkode: 94d48...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 2.54, AnonymBruker skrev:

Hva er det du egentlig vil høre, ts? På julebord er det vanlig å spise julemat. Har aldri vært på et julebord som har servert noe annet enn nettopp julemat. 

Anonymkode: ec1a5...00f

På jobb har vi i løpet av de siste 15 åra hatt julemat 4 ganger. De andre gangene annen mat. 

Anonymkode: 94d48...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2019 at 6:21 AM, AnonymBruker said:

På jobb har vi i løpet av de siste 15 åra hatt julemat 4 ganger. De andre gangene annen mat. 

Anonymkode: 94d48...95f

Så hyggelig at du nevner hva slags annen mat det er. Som er spørsmålet på tråden. Takk.

Anonymkode: ecf48...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...