Gå til innhold

Hva slags mat spiser du på julebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mest mogleg fisk ; rakfisk, røkt, gravet osv.. og salater. Og det er IKKE et er brød, eg fyller ikkje magen med brød når det finns så mykje godt pålgg. 

Eg likar tradisjonelle julebord som dufter av pinnekjøtt og ribbe når ein kjem inn. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gagaen skrev:

Mest mogleg fisk ; rakfisk, røkt, gravet osv.. og salater. Og det er IKKE et er brød, eg fyller ikkje magen med brød når det finns så mykje godt pålgg. 

Eg likar tradisjonelle julebord som dufter av pinnekjøtt og ribbe når ein kjem inn. 

 

Ute etter tips til utradisjonell, vet spekemat, sushi og spesielt tapas er populær til julebord. Lyst på flere tips.

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kun medisterkaker/medisterpølser. Aldri fått servet noe annet enn julemat på julebord, så det har jeg aldri tatt stilling til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SPOCA skrev:

Jeg spiser kun medisterkaker/medisterpølser. Aldri fått servet noe annet enn julemat på julebord, så det har jeg aldri tatt stilling til.

Ok.

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jerry Lee skrev:

Har aldri vært på julebord

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller :)

Anonymkode: bfdff...785

 

Hvorfor ikke?

Anonymkode: d2024...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebordene jeg pleier å være på har servering av forrett, middag og dessert ved bordene. Jeg spiser den maten som blir servert. Det kan være f.eks. være hjortebiff som hovedrett.

Anonymkode: 9fe05...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rakfisk, hjemmelaget.

Anonymkode: ecf48...afa

hva er poenget med å svare med forskjellige ting selv når du er ts og somspør hva folk spiser ?

ts kode Anonymkode: ecf48...afa

Anonymkode: e72fd...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julebordene jeg pleier å være på har servering av forrett, middag og dessert ved bordene. Jeg spiser den maten som blir servert. Det kan være f.eks. være hjortebiff som hovedrett.

Anonymkode: 9fe05...fa2

Takk, første svar i tråden 😄

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, glem denne tråden, ikke noe vits å lage tråd på kg nei.

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, glem denne tråden, ikke noe vits å lage tråd på kg nei.

Anonymkode: fbfd6...2b8

Du har jo fått masse svar. Er du ute etter andre svar bør du formulere deg annerledes 

Anonymkode: 2d620...ab5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste julebord jeg har vært på siste åra, har vært på restauranter hvor man kan velge maten sjøl (om enn på forhånd), og gjerne så er det da en julemeny, med et utvalg julemat, men også andre retter. Jeg unngår pinnekjøtt og svineribbe så langt det lar seg gjøre. Vil ikke bli lei av julemat før jul😅 Tapasretter, hjort, and og klippfisk, har jeg iallefall spist de senere åra. 

Hadde jeg dratt på julebord og ikke valgt maten sjøl, så hadde jeg selvsagt spist det jeg fikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har jo fått masse svar. Er du ute etter andre svar bør du formulere deg annerledes 

Anonymkode: 2d620...ab5

Nei, jeg tror jeg personlig bare slutter å lage tråder som alle andre, så kg kan bli enda mer dødere enn den allerede er ;)

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Søgni skrev:

De fleste julebord jeg har vært på siste åra, har vært på restauranter hvor man kan velge maten sjøl (om enn på forhånd), og gjerne så er det da en julemeny, med et utvalg julemat, men også andre retter. Jeg unngår pinnekjøtt og svineribbe så langt det lar seg gjøre. Vil ikke bli lei av julemat før jul😅 Tapasretter, hjort, and og klippfisk, har jeg iallefall spist de senere åra. 

Hadde jeg dratt på julebord og ikke valgt maten sjøl, så hadde jeg selvsagt spist det jeg fikk. 

Nice!:)

Anonymkode: fbfd6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Medisterkaker og potetmos smaker kjempegodt da! :spise: 

Anonymkode: 935ae...82b

:)

Anonymkode: ecf48...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...