AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Noen som vet hva bakkeklaringen er på de forskjellige pickuper som selges i norge? Jeg har lett etter plasser hvor det står men finner ingen informasjon bortsett fra nissan navara som har 22 cm og synes egentlig dette er lite. Hvilken bakkeklaring har disse bilene? Isuzu d max Nissan navara Toyota hilux Fiat fullback Renault alaskan Ford ranger Mercedes x klasse Volksvagen amarok Mitsubishi L200 Anonymkode: 28c80...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Del Skrevet 10. oktober 2019 Ingen andre som vet heller? Hilsen ts Anonymkode: 28c80...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #3 Del Skrevet 10. oktober 2019 Hvis du googler hver enkelt bil finner du jo svaret. Du kan da ikke forvente at noen på KG skal gidde å gjøre den jobben for deg? Anonymkode: 75d70...ea4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Del Skrevet 10. oktober 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du googler hver enkelt bil finner du jo svaret. Du kan da ikke forvente at noen på KG skal gidde å gjøre den jobben for deg? Anonymkode: 75d70...ea4 Jeg har googlet alle modellene men finner kun bakkeklaringen på nissan navara, ingen av de andre. Anonymkode: 28c80...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #5 Del Skrevet 10. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har googlet alle modellene men finner kun bakkeklaringen på nissan navara, ingen av de andre. Anonymkode: 28c80...a70 https://lmgtfy.com/?q=isuzu+d+max+ground+clearance Anonymkode: 0fc88...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 12. oktober 2019 #6 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg synes det er fint at TS spør. Slike ting bør det finnes bloggere og andre til som undersøker og publiserer - om produsentene forsømmer å opplyse om bakkeklarering. Akkurat når det gjelder terrengvennlige kjøretøy er jo dét vesentlig info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Del Skrevet 12. oktober 2019 De fleste pickuper har høy bakkeklaring under. Dessverre hjelper det lite, da differensialen på bakakslingen ødelegger dette ved å være det desidert laveste punktet under bilen Anonymkode: 38ad7...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodge Skrevet 14. oktober 2019 #8 Del Skrevet 14. oktober 2019 Om du går for Amarok, Navara, Hilux, D-max, så kan du ta den med til Drammen og Arctic Trucks. For å få den oppgradert der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå