AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Jeg har allerede begynt å se på utdanning til neste år. Tror jeg kommer til å gå for barnehagelærerutdanningen. Jeg ønsker å studere i Bergen, og har da valget mellom HVL eller NLA, om jeg har sett rett. Er det noen som har erfaringer med denne utdanningen på en av disse skolene? Hvordan opplevde du det? Kjenner en som har gått på HVL. Etter det jeg har hørt, er jeg litt skeptisk. Det var mye rot og dårlig organisert. Jeg hørte også at hun måtte delta på en flashmob og synge ren C-tone for å bestå et fag/arbeidskrav. Er det virkelig sånn? Jeg synes opplegget høres lite seriøst ut. Er det noen andre som kan fortelle om sin opplevelse av skole og studiet? Anonymkode: f13fa...80d
Undivided Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Går ikke barnehagelærer, men grunnskolelærer på HVL. Etter sammenslåing har det hvertfall for oss vært veldig mye rot med organisering og fag og diverse. Vet ikke hvordan det er med barnehagelærer, da.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 går på HVL. bestevennen min går på NLA. HVL: En giga skole med altfor mange elever, man merker skolens mangel på ressurser og at det mye kluss, dvs få lærere, feil i semesterplan, rar eksamen osv. På den positive siden er skolen ny og moderne, og man får seg alltid venner da det er mange. Der er også flere studentorganisasjoner tilhørende skolen, samt bar i skolen. NLA: liten kristenskole. Du starter sannsynligvis dagen med at læreren leser et bibelvers høyt i klassen. Mye sang og drama. Flere elever der kan oppleves radikale og "overkristne" etter mitt synspunkt. Resten av elevene anses "normale" og har gjerne lavt snitt siden de ikke kommer inne andre plasser. hadde valgt HVL jeg. da Om man vil trives på skolen eller ikke, handler om hvordan DU gjør til det selv lykke til med valget. Anonymkode: 25ec8...b4e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: går på HVL. bestevennen min går på NLA. HVL: En giga skole med altfor mange elever, man merker skolens mangel på ressurser og at det mye kluss, dvs få lærere, feil i semesterplan, rar eksamen osv. På den positive siden er skolen ny og moderne, og man får seg alltid venner da det er mange. Der er også flere studentorganisasjoner tilhørende skolen, samt bar i skolen. NLA: liten kristenskole. Du starter sannsynligvis dagen med at læreren leser et bibelvers høyt i klassen. Mye sang og drama. Flere elever der kan oppleves radikale og "overkristne" etter mitt synspunkt. Resten av elevene anses "normale" og har gjerne lavt snitt siden de ikke kommer inne andre plasser. hadde valgt HVL jeg. da Om man vil trives på skolen eller ikke, handler om hvordan DU gjør til det selv lykke til med valget. Anonymkode: 25ec8...b4e Jeg tok en bachelot på NLA og opp levde aldri at dagen startet med bibelvers i forelesningen. Slutt å spre løgner. Anonymkode: b54c9...287 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå