Gå til innhold

Gjør du deg ofte dum med vilje


Aragorn ll Elessar

dddd  

5 stemmer

  1. 1. vvvvv

    • Ja
      3
    • Ja
      2


Anbefalte innlegg

Gjør du deg ofte dum med vilje?

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke et ja/nei- spørsmål, det finnes mange ulike intelligenser.

Anonymkode: f62cc...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør meg dummere når jeg enten ikke orker å diskutere eller når jeg vil vite mer om det andre mennesket forblåste synspunkt. Alt ettersom ☺️

Anonymkode: 3a5db...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vokst fra. Pleide å gjøre det for at guttene jeg datet skulle føle seg smartere. Lot også som om jeg var svak og inkompetent og ikke engang kunne sette sammen et ikea møbel alene så guttene skulle føle seg sterkere og mere kompetent. Idioti. 

Anonymkode: 0c27d...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør meg ikke dummere enn jeg er, men jeg er litt for at en skal vise sine dumme sider også. Liker "Huskestue" Der er det ikke mange vanskelige spørsmål, men de som er med er så lite selvhøytidelige og avslappa. Unntatt noen da. Marion Ravn ble snurt. 

Men det er jo psykisk terror å sitte og skal svare på ting på TV og veldig kjapt. 

Men syns ikke noe om å gjøre seg dum. Vis heller at du er det iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en annen sier. Det er ikke et ja nei spm.

Om noen snakker om noe jeg allerede kan eller har hørt, later jeg noen ganger som at jeg ikke har hørt dette før... om jeg ikke kjenner personen så godt, eller jeg vet de ikke er så smarte :)

Jeg gjør meg aldri dum for å virke søt, som det virker som en del damer er i stand til. 

I mange situasjoner holder jeg også munn, om jeg innser at den som prøver å diskutere med meg ikke er så smart, og jeg skjønner at det ikke er noe poeng å si noe. 

Anonymkode: c9ef5...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...