Gå til innhold

Ett kort til de 7 første


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør et spørsmål. Eller bare om å få en beskjed dersom du ikke vet hva du vil spørre om. 🙂 ❤️

Dagens stokk er Crystal Unicorn tarot 😄:popcorn:

Anonymkode: 30690...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil jeg få et godt forhold igjen i livet mitt? Vil jeg finne en som elsker meg for den jeg er? 

Anonymkode: 1b42f...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg få et godt forhold igjen i livet mitt? Vil jeg finne en som elsker meg for den jeg er? 

Anonymkode: 1b42f...0b6

Ja. Ser det er/har vært frykt rundt dette. Tidligere dårlige forhold er for å bli klar over hva man ikke vil ha, slik at man blir like klar på hva man vil ha i stedet. Det kommer et nytt og lykkelig forhold.

Anonymkode: 30690...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg meg nytt oppdrag som freelancer snart? og hvordan blir det? 

Anonymkode: 027ef...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser min økonomiske framtid ut? 

Anonymkode: 91cf0...9a6

Det kan kreve litt innsats før seier, men seier blir det. Du fullfører med glans.

Anonymkode: 30690...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil få en beskjed

Anonymkode: 751f1...ae2

Det datt ut en liten historie i stedet for bare ett kort, så da blir det det. Du har en ny idé eller noe du brenner for, en ny begynnelse. Du føler deg fastlåst i forhold til å gjøre noe med det, men det er mulig å gå videre med det. Du trenger å oppsøke de som forstår deg og oppmuntrer deg, eventuelt også noen som kan gi deg praktiske råd eller hjelp på noe vis. Oppsøk de som nærer deg og ikke de som tærer. 

Anonymkode: 30690...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ser det er/har vært frykt rundt dette. Tidligere dårlige forhold er for å bli klar over hva man ikke vil ha, slik at man blir like klar på hva man vil ha i stedet. Det kommer et nytt og lykkelig forhold.

Anonymkode: 30690...8d1

Du ba ikke om tilbakemelding, men wow... helt perfekt, helt helt riktig av deg! Dårlige forhold har vist meg hva jeg ikke vil ha, jeg har vært redd for aldri å finne noen, tusen takk for at du sier det vil skje, jeg tror på deg!

Anonymkode: 1b42f...0b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvordan ser det ut for meg fremover ?

Hva enn du har øsnket å manifestere i livet ditt nå, så er det ingen blokkeringer lenger. Du har alt du trenger for å oppnå suksess gjennom handling, det er bare å gjøre det.

Anonymkode: 30690...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg meg nytt oppdrag som freelancer snart? og hvordan blir det? 

Anonymkode: 027ef...46d

Får opp to måneder. Energiene rundt det handler om balanse og introspeksjon. Mulig en spirituell link, eller at prosjektet fører til at du ser ting i ett nytt lys. Kan være gjennom mennesker du møter i oppdraget som går inn på deg, og så kommer alenetiden med refleksjon mer etterpå.

Anonymkode: 30690...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rakk det sikkert ikke, men hvordan blir neste helg for meg, 19-20 oktober ? 

Anonymkode: e119c...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir forholdet bra igjen?

Anonymkode: a3ea6...e34

Ja, det blir en ny start. Dere trenger ikke å jobbe hardere, heller i retning av dypere og modigere. En ny start hvor dere er mer emosjonelt og ekte forbundet, for å komme dit må dere tørre åpne opp om hva som faktisk er sant for hverandre og samtidig inneha sensitivitet og medfølelse for hverandre.

Anonymkode: 30690...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil kjærlighetslivet mitt bli fremover? 

Anonymkode: 6a167...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Siribella skrev:

Beskjed

Får beskjed om at en gledelig overraskelse er på vei. Hvil og slapp av mens du kan, for plutselig skjer ting veldig fort.

Anonymkode: 30690...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...