AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Del Skrevet 9. oktober 2019 Hva gleder du deg mest til? Hva er luksus ved bilen? Anonymkode: 64405...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Del Skrevet 9. oktober 2019 Kjøper aldri ny bil da jeg ikke gidder kaste bort titusener på det første verditapet. "Luksusen" ved bilen forsvinner ikke om du kjøper den brukt. Anonymkode: f942f...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Del Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøper aldri ny bil da jeg ikke gidder kaste bort titusener på det første verditapet. "Luksusen" ved bilen forsvinner ikke om du kjøper den brukt. Anonymkode: f942f...a97 Enig, men det går an å få gode tilbud Vi kjøpte forrige bil ny på kampanje med 60000,- i avslag. I tillegg har firmaet mannen jobber i avtale med forhandler, så vi fikk ytterligere nesten 50.000,- i avslag + takboks til 10.000 + vinterdekk og felger til 30.000. Forhandler tapte på salget. Vi kunne ikke fått denne bilen billigere brukt! Det gjelder å planlegge litt Luksusen er at vi fikk en trygg, god bil tilpasset oss, med det utstyret VI ønsket! I tillegg har vi kjørt 5 år uten å tenke på reprasjonsutgifter - herlig! Anonymkode: 60eee...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Del Skrevet 10. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøper aldri ny bil da jeg ikke gidder kaste bort titusener på det første verditapet. "Luksusen" ved bilen forsvinner ikke om du kjøper den brukt. Anonymkode: f942f...a97 Klart den gjør. Alle de ekle busene som forrige eier har kastet fra seg i bilen, eller hostet og harket overalt i den. For alt du vet kan forrige eier ha hatt masse sex i den også. Anonymkode: 53ee0...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Del Skrevet 16. oktober 2019 Gleder meg til at mannen min slutter å mase om at vi trenger ny bil. Hater hele kjøpsprosessen så mye. Anonymkode: f6c0a...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Del Skrevet 16. oktober 2019 Jeg har nylig fundert på det. Jeg har nylig kjøpt gammel og godt brukt bil, 2004 modell, for 40 tusen. Tilfeldigvis samme bil som sjefen min på jobb kjører, bare at han kjøpte den bilen ny i 2004, for 480 000 kr. Han ser etter en ny bil nå.. Men, poenga, bilen hans har jo tapt alt verdi på disse 15 år, de 480 tusen er fullstendig tapt. Hvis han istedenfor, kjøpte en leilighet i Oslo i 2004, for disse 480 tusen, - så kunne barna hans bo gratis mens de studerer, og han ville nå eid en leilighet med prisantydning til 3-4 millioner. Helt idiotisk investering av ham i 2004, spør du meg.. Men jeg er fornøyd med bilen min nå. 😛 Anonymkode: 75c71...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seileren Skrevet 16. oktober 2019 #7 Del Skrevet 16. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til at mannen min slutter å mase om at vi trenger ny bil. Hater hele kjøpsprosessen så mye. Anonymkode: f6c0a...a62 Har det slått deg at han bare er bilinteressert? Jeg gjetter nemlig på at du har interesser som han hater, det være seg interiør, trening, matlaging eller noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #8 Del Skrevet 16. oktober 2019 På 9.10.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev: Hva gleder du deg mest til? Hva er luksus ved bilen? Anonymkode: 64405...8a3 Den største gleden er vel å ha masse frihet og kjøre langt og spare masse tid for å rekke alt, noe som ikke er mulig uten bil her jeg bor. Det er en god innvestering og den er billig å kjøre, så sparer masse penger der og kan kjøre til andre siden flere ganger i uka uten å blakke meg. Skal jeg steder uten bil, får man kanskje bare tatt en eller to turer i måneden... ellers er det en 2008 modell, ingen rust, veldig pen og god stand. Eneste har vært mye småting i motorrommet, sånn som dynamo, batteri, også nå masse tull og drit pga en regreim som ble byttet for to år siden. De bruker masse tid for å demontere hele greia. Fordi det er en bil som er litt vanskelig og trang å skru på. Vurderer å bytte den inn hvis det problemet ikke blir fikset. Jeg kan ikke sitte uten bil eller være redd for å ikke få startet den hele tiden. Synd egt. Hadde en eldre bil før og den gikk og gikk uten reparasjoner og service. Anonymkode: 74d5e...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Del Skrevet 22. oktober 2019 På 16.10.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev: Den største gleden er vel å ha masse frihet og kjøre langt og spare masse tid for å rekke alt, noe som ikke er mulig uten bil her jeg bor. Det er en god innvestering og den er billig å kjøre, så sparer masse penger der og kan kjøre til andre siden flere ganger i uka uten å blakke meg. Skal jeg steder uten bil, får man kanskje bare tatt en eller to turer i måneden... ellers er det en 2008 modell, ingen rust, veldig pen og god stand. Eneste har vært mye småting i motorrommet, sånn som dynamo, batteri, også nå masse tull og drit pga en regreim som ble byttet for to år siden. De bruker masse tid for å demontere hele greia. Fordi det er en bil som er litt vanskelig og trang å skru på. Vurderer å bytte den inn hvis det problemet ikke blir fikset. Jeg kan ikke sitte uten bil eller være redd for å ikke få startet den hele tiden. Synd egt. Hadde en eldre bil før og den gikk og gikk uten reparasjoner og service. Anonymkode: 74d5e...a3b Hva slags? Anonymkode: d3144...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #10 Del Skrevet 28. november 2019 På 22.10.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev: Hva slags? Anonymkode: d3144...30a Antakelig fransk... Anonymkode: f7f7e...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 28. november 2019 #11 Del Skrevet 28. november 2019 På 16.10.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev: Hadde en eldre bil før og den gikk og gikk uten reparasjoner og service. Anonymkode: 74d5e...a3b Gikk til den stoppet, tenker jeg. På grunn av manglende reparasjoner og service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 28. november 2019 #12 Del Skrevet 28. november 2019 35 minutter siden, Horten Market skrev: Gikk til den stoppet, tenker jeg. På grunn av manglende reparasjoner og service. Evt. en gammel japaner som var fullt kjørbar, men tatt av rust etter noen tiår med ekstremsalting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #13 Del Skrevet 28. november 2019 På 10.10.2019 den 12.40, AnonymBruker skrev: Klart den gjør. Alle de ekle busene som forrige eier har kastet fra seg i bilen, eller hostet og harket overalt i den. For alt du vet kan forrige eier ha hatt masse sex i den også. Anonymkode: 53ee0...daa Top gear hadde en reportasje på det der. Og det de fant i bruktbilene sjokkerte meg. Piss, sæd, kokain, avføring og snørr. Etter å ha sett den kjøper jeg kun fabrikknye biler. Anonymkode: db5a4...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #14 Del Skrevet 28. november 2019 På 10.10.2019 den 0.04, AnonymBruker skrev: Enig, men det går an å få gode tilbud Vi kjøpte forrige bil ny på kampanje med 60000,- i avslag. I tillegg har firmaet mannen jobber i avtale med forhandler, så vi fikk ytterligere nesten 50.000,- i avslag + takboks til 10.000 + vinterdekk og felger til 30.000. Forhandler tapte på salget. Vi kunne ikke fått denne bilen billigere brukt! Det gjelder å planlegge litt Luksusen er at vi fikk en trygg, god bil tilpasset oss, med det utstyret VI ønsket! I tillegg har vi kjørt 5 år uten å tenke på reprasjonsutgifter - herlig! Anonymkode: 60eee...77e Nesten for utrolig til å være sant. Eller for utrolig til å være sant tenker jeg vi sier. Hvis ikke bilen var håpløst ukurant. Anonymkode: db5a4...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #15 Del Skrevet 28. november 2019 På 9.10.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev: Hva gleder du deg mest til? Hva er luksus ved bilen? Anonymkode: 64405...8a3 Alle damene som sklir inn og vil sitte på. Anonymkode: a213d...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. november 2019 #16 Del Skrevet 28. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Top gear hadde en reportasje på det der. Og det de fant i bruktbilene sjokkerte meg. Piss, sæd, kokain, avføring og snørr. Etter å ha sett den kjøper jeg kun fabrikknye biler. Anonymkode: db5a4...3e0 Og du bor aldri på hotell eller går på offentlige toaletter heller da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #17 Del Skrevet 28. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten for utrolig til å være sant. Eller for utrolig til å være sant tenker jeg vi sier. Hvis ikke bilen var håpløst ukurant. Anonymkode: db5a4...3e0 De dekkene og felgene hørtes sterkt overpriset ut. Om det da ikke var en diger SUV Anonymkode: 7b643...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 28. november 2019 #18 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) På 16.10.2019 den 11.56, AnonymBruker skrev: Jeg har nylig fundert på det. Jeg har nylig kjøpt gammel og godt brukt bil, 2004 modell, for 40 tusen. Tilfeldigvis samme bil som sjefen min på jobb kjører, bare at han kjøpte den bilen ny i 2004, for 480 000 kr. Han ser etter en ny bil nå.. Men, poenga, bilen hans har jo tapt alt verdi på disse 15 år, de 480 tusen er fullstendig tapt. Hvis han istedenfor, kjøpte en leilighet i Oslo i 2004, for disse 480 tusen, - så kunne barna hans bo gratis mens de studerer, og han ville nå eid en leilighet med prisantydning til 3-4 millioner. Helt idiotisk investering av ham i 2004, spør du meg.. Men jeg er fornøyd med bilen min nå. 😛 Anonymkode: 75c71...41c Dette blir helt feil bilde. Du kjøper nå samme bil(modell) som sjefen din syns er blitt så dårlig at han vil ha en ny. Antagelig bor sjefen din godt og har råd til ny bil uten at han føler det er penger ut av vinduet. Du derimot har kjøpt en såpass gammel bil at du må påregne en del i reparasjoner, og kanskje den må byttes allerede etter ett par år. 40 000 for en 16 år gammel bil syns jeg er mye. Endret 28. november 2019 av Kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #19 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De dekkene og felgene hørtes sterkt overpriset ut. Om det da ikke var en diger SUV Anonymkode: 7b643...7b0 Dette kan godt være en SUV. Ga selv 24000 for mine piggdekk i høst. Anonymkode: c3955...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #20 Del Skrevet 28. november 2019 9 minutter siden, Neket skrev: Og du bor aldri på hotell eller går på offentlige toaletter heller da? Jo men der kan jeg ikke velge nytt foran brukt. Jeg reiser for mye til å bare kunne bo på nybygde hoteller og benytte nybygde toaletter. Anonymkode: db5a4...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå