Gå til innhold

Tone Damli😊


Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BigBear
2 timer siden, DianaV skrev:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Bare misunnelig du 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, BigBear skrev:

Bare misunnelig du 

Gud så lei jeg er av sånne svar 🙄 Som om man er misunnelig om man sier sin mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, DianaV skrev:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Helt enig med deg. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
4 timer siden, DianaV skrev:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 

Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 

Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig.

Jeg skriver jo bokstavelig talt hva jeg syns er "galt" med det. Det er min mening. Ser også at flere er enige enn uenige, så jeg er ikke den eneste som mener det. 

Endret av DianaV
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
4 hours ago, DianaV said:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Men hvorfor er det galt? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Veldig pen, men har ingen ting spesielt ved seg lenger. For meg er hun nå havnet i den store kategorien til Wenche Myhre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
19 minutter siden, DianaV skrev:

Jeg skriver jo bokstavelig talt hva jeg syns er "galt" med det. Det er min mening. Ser også at flere er enige enn uenige, så jeg er ikke den eneste som mener det. 

Selvfølgelig. Alle må få mene det de vil, jeg bare lurte hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
3 timer siden, Mocchhaa skrev:

Men hvorfor er det galt? 😛 

Det er ikke pent, uansett voksen alder. Tunga var heller ikke pen på bildet, det så bare ut som hun hadde klovnelepper.
Synd, for vi har sett utallige ganger før at hun har en fin tunge.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tone er pen, ingen tvil om det. Men akkurat det bilde der, talte i akkurat til hennes fordel...

TS mener at dette bildet er helt fantastisk, det kan jeg virkelig ikke forstå. Eller var det kanskje sarkastisk ment?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kvelertak skrev:

Selvfølgelig. Alle må få mene det de vil, jeg bare lurte hvorfor.

OK. Jeg skriver bokstavelig talt hvorfor jeg syns det. Hun er en voksen dame og jeg synes ikke det er sjarmerende på noe vis, men jeg forstår at det appellerer til en viss målgruppe og det vet nok tone også. Så hun får sikkert responsen hun ønsker seg uansett hva folk mener om det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigBear
2 timer siden, Diamant skrev:

Tone er pen, ingen tvil om det. Men akkurat det bilde der, talte i akkurat til hennes fordel...

TS mener at dette bildet er helt fantastisk, det kan jeg virkelig ikke forstå. Eller var det kanskje sarkastisk ment?

Var ikke sarkastisk ment. Er det fineste bilde jeg har sett av hun 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BigBear skrev:

Var ikke sarkastisk ment. Er det fineste bilde jeg har sett av hun 😍

Tror det må være det dårligste bilde jeg har sett av henne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...