Gå til innhold

Han har sletta alle bildene av eksen. Bare jeg som synes det er rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri reagert på bildene som ligger på Insta, Face eller album på PC. Syntes det var gøy å se bilder av de egentlig! Men nå har han slettet alt av bilder av henne og dem. Ikke at det er dumt, men av en eller annen grunn synes jeg det er litt merkelig. 

Nå er jeg en nysgjerrig person da. Men jeg synes også det er fint å ha minner. :) Forutenom intimbilder da, haha. Selv har jeg de få bildene av meg og eksen enda. Ser sjelden på de, men jeg sletter sjelden bilder så da sletter jeg ikke de heller. Hadde ingen intimbilder, men det ville jeg fjerna.

Hva synes dere? Ville dere satt pris på det, eller synes du det er rart å slette eks-bilder?

Hvorfor sletta du/sletta du ikke bildene etter nytt forhold?

Er ikke et innlegg fordi jeg synes det er et problem. Igjen, nysgjerrighet om hva andre tenker. 😊

Anonymkode: 2af42...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok mange ville ha foretrukket at en ny partner sletter bilder av ekser fra Insta, Face osv.

Selv tenker jeg litt mer som deg – alle har en fortid, og den blir ikke mer eller mindre virkelig om man sletter bilder osv.

Men: det spørs kanskje hvordan forholdet deres endte, og hvordan bruddet var? Har hatt ett brudd etter at Facebook kom, og han slettet jeg gladelig bilder av – men det hadde føltes merkelig om jeg plutselig skulle slette alle spor etter han jeg har vært sammen med i nesten 9 år nå.. 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet de fleste bilder av meg og eksen like etter forholdet tok slutt. Trenger ingen fysiske bilder for å mimre over det håpløse forholdet vårt. Ville også foretrukket at nye kjærester sletter bilder av sine ekser. Hvis jeg møter noen nye og blar litt tilbake på instagram er det ikke så veldig gøy å se bilder av dem med eksen

Anonymkode: 9eba6...343

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse bilder av eksen og meg på some. Ikke framheva eller i album, og ingen på insta. Vil helst ikke tenke på ham mer men det virker så dramaqueen å slette 6 år med bilder. 

 

Anonymkode: 600a0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske min kjæreste hadde slettet bildene uten at jeg påpekte det. Jeg syns det virker mere rart når man vil beholde og ikke slette. 

Anonymkode: b3876...f58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke behovet for å kjemisk rense en eks fra livet mitt, men det var noen jenter jeg datet som reagerte svært negativt på at jeg hadde bilder på f.eks. instagram (hvor jeg har postet ett bilde på fire år).

Tror jeg fortsatt har noen bilder av meg og kjæresten jeg hadde for tolv år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fjernet de to bildene av eksen og meg fra profilbildene på Facebook. Håper han har slettet de han eventuelt hadde av meg. Vi er ikke venner på Facebook eller snap chat i dag. Ingen av oss har insta. Jeg har ikke slettet bilder fra PC/mobil. Har ikke et problem med bildene, ville bare ikke ha det «offentlig». Har ikke nor problem med at kjæresten min har bilder av eksen, så lenge det ikke er intime bilder.

Anonymkode: e873c...416

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempe rart å slette sånt. 

Anonymkode: 3985c...e44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje

Jeg sletter og blir kvitt ting fra ekser. Det har strengt tatt mest med å gå videre, sette en strek i sanda, si at nå er det slutt og refokusere på det som er den nye fremtiden med ny partner. Fokusere på å skape nye minner, ny fremtid, nye planer, og krige mot elefanten i rommet.

Målet mitt har alltid vært å bli gift. Det handler å skulle dedikere livet sitt til en person til en dør. Så sånn er det nå. ^^ 

Kanskje litt die hard for noen. Men rett skal være rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen behov for å slette bilder av eksen, og mannen min har også bilder av sin eks på face. Dette er bilder vi egentlig aldri ser på, og ser ingen vits i å henge seg opp i det! Men, hvis typen plutselig etter mange år, hadde slettet alt av bilder av eksen, hadde jeg jo lurt på om det var skjedd noe. Sannsynligvis har ha da bare gått gjennom noe han ikke har tenkt på før. Mange tenker nemlig ikke over hva som ligger på SoMe fra tidligere, da de fleste ikke sitter og funderer over fortiden. Synd at folk er så opptatt av fortiden på SoMe, og nesten ser på det som en trussel..... 😕 Folk flest har levd før du kom inn i livet! Gjør det noe at det fremdeles er risset inn noen steder??? Alle i deres krets vet jo at nå er det dere som gjelder.... 

Anonymkode: cf450...8da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig særere om det lå kjærestebilder av kjæresten min og hans ex på PC og sosiale medier ja! Det er ikke normalt å ta vare på sånne ting når man er i et forhold. 

Anonymkode: 71560...c52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å fjerne på SoMe i mitt miljø så, det er vel ulikt for alle

Anonymkode: e3155...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad for at jeg aldri legger ut bilder eller noe privat og personlig på sosiale medier når jeg leser slikt! Aldri vært i forhold på fb engang. 

Men forøvrig syns jeg det ville vært merkelig om typen min hadde livshistorien sin ute på nettet, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig har fjernet alle bilder av meg og ene eksen min (både på SoMe (der var det ikke så mange), men også på mobil og og skylagring. Av den enkle grunn at det forholdet ønsker jeg ikke å ha noen minner fra i det hele tatt. 

Jeg har ikke fjernet noen bilder av meg og barnefar (ligger i utgangspunktet veldig få bilder av oss på SoMe) selvom vi gikk fra hverandre for mange år siden. 

Jeg hadde ikke reagert på om min samboer hadde hatt bilder av sin eks på SoMe, så lenge det ikke hadde vært profilbildet hans. Han er en av dem som kategorisk sletter alle bilder av ekser når det blir slutt fordi; er det slutt, så er det slutt. Men han har ikke reagert på de få bildene jeg har av barnefar.

Anonymkode: 275ef...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 lenge det ikke er intime bilder

Dette ville være veldig rart, men mange beholder de intime bildene av eksen deres, utrolig
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært veldig særere om det lå kjærestebilder av kjæresten min og hans ex på PC og sosiale medier ja! Det er ikke normalt å ta vare på sånne ting når man er i et forhold. 

Anonymkode: 71560...c52

Ikke prøv å sykeligjør normal oppførsel. Det er bare sært. De som sletter er i mindretall siden de aller fleste ikke har problemer med andres fortid. 

Anonymkode: 3985c...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er merkelig å skulle sensurere bort deler av livet sitt. Da tenker jeg at vedkommende virkelig prøver å skjule noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet alle bilder av eksen min. Jeg har ikke behov for å bli påminnet om min voldelige eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det dere damer vil? Alt av det eks kan ha tatt på, sett på, spist av, sovet i, skal enten ut av huset eller slettet, og alt nytt til ny dame. Så når jeg møter ny drømmedame, er jeg en mann på 35 år, med svære hull i livets cv. 

Anonymkode: 05303...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det dere damer vil? Alt av det eks kan ha tatt på, sett på, spist av, sovet i, skal enten ut av huset eller slettet, og alt nytt til ny dame. Så når jeg møter ny drømmedame, er jeg en mann på 35 år, med svære hull i livets cv. 

Anonymkode: 05303...ea2

Nei. Det bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: 600a0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...