Gå til innhold

Kan jeg ha disse skoene til denne brudekjolen? Evt forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg har funnet drømmekjolen min og jeg har aldri i hele mitt liv følt meg så sexy, vakker og magisk som i den kjolen. Den er likevel milevis unna det jeg noen gang hadde sett for meg, så nå er jeg litt rådvill angående sko og tilbehør. Jeg føler at alle brudesko med glitter og sateng blir helt malplassert med kjolen som er så stram og "ren" på en måte, og at jeg kanskje kan se på sko som er litt mer "fashion" (i mangel på bedre ord)? 

 

Passer det med noe sånt som de svarte? Eller har noen tips til hva annet jeg kan se etter?

 

Mannen skal ha på hærens gallauniform. 

 

 

 

5604-0129.jpg

038768999f7ec9adff23d717389de404.jpg

Screenshot_20191008_184821_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: fc0f2...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg ville gått for svarte sko til en slik hvit kjole i bryllup. Sølvfarget eller hvite istedet, kanskje...? Bare en feeling jeg har, at det vil passe bedre.

Anonymkode: cb908...279

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du å ha svarte sko? Eller var det mer stilen du lurte på?

En sånn kjole tar mye oppmerksomhet, så det spørs kanskje litt på om du vil kjøre "jo mer, jo bedre", eller la kjolen spille hovedrollen. Siden mannen skal ha uniform vil han synes godt i terrenget han også. Tenker også at det kommer an på hvilken personlighet du har. 

Anonymkode: ca348...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kalmie skrev:

Jeg personlig gått for noen enklere sko, med tynne stropper.

Hvilken farge? 😊

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg ville gått for svarte sko til en slik hvit kjole i bryllup. Sølvfarget eller hvite istedet, kanskje...? Bare en feeling jeg har, at det vil passe bedre.

Anonymkode: cb908...279

Synes det er veldig vanskelig å finne en hvitfarge som er helt lik kjolen - er så lett at noe ser gult ut 😕

 

Sølv synes jeg ser tacky ut, hvis det ikke evt er bare glitter 🤔 Ikke så lett å finne, men kan prøve 😄

Anonymkode: fc0f2...ae3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du å ha svarte sko? Eller var det mer stilen du lurte på?

En sånn kjole tar mye oppmerksomhet, så det spørs kanskje litt på om du vil kjøre "jo mer, jo bedre", eller la kjolen spille hovedrollen. Siden mannen skal ha uniform vil han synes godt i terrenget han også. Tenker også at det kommer an på hvilken personlighet du har. 

Anonymkode: ca348...376

Har sett svært mange "designerbruder" som bruker svarte sko til "motekjoler" så tenkte det kunne være noe 😊 men nei, har ikke bestemt meg for det. 

 

Personligheten min er nok ganske "extra" 🤪

Anonymkode: fc0f2...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, maja88 skrev:

Jeg likte ikke de på bildet, men nude har vært i tankene ja! "Problemet" er bare at jeg ikke føler det tar igjen noe på hverken kjole eller mann og at det blir litt malplassert. Men det kan jo hende det kan bli fint hvis man finner de rette! 

Anonymkode: fc0f2...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg veldig fan av fargerike bryllupssko etter å ha sett det i et italiensk bryllup - for meg var det så uvanlig, men så slående vakkert! Jeg ville gått for noe slik som disse under.. La inn noen hvite og lyserosa med vakre linjer også. 

images?q=tbn:ANd9GcSZ46P7lC52od0oKR9itLs

images?q=tbn:ANd9GcRDnnhDj3EjXsAFT-ZfhsL
images?q=tbn:ANd9GcRJUpAxV2osDaGbUSqveXs
images?q=tbn:ANd9GcSZCx3Mlh2L9L4nV9MAayb

images?q=tbn:ANd9GcTrf4AR-PghPUI0lgxDj2m

images?q=tbn:ANd9GcRqhqm6EtEkh2Ppr2BKgJW

Anonymkode: 450c6...68c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har du valgt fargetema på dekorasjon og lignende? 

Anonymkode: 450c6...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Jeg tør ikke kjøpe hvite sko på nett fordi det er så vanskelig å få helt riktig hvitfarger. Har kjøpt et par allerede, men de går ikke overens med fargen på kjolen dessverre. Må isåfall ha mulighet til å returnere, det har jo feks zalando 😄

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg veldig fan av fargerike bryllupssko etter å ha sett det i et italiensk bryllup - for meg var det så uvanlig, men så slående vakkert! Jeg ville gått for noe slik som disse under.. La inn noen hvite og lyserosa med vakre linjer også. 

images?q=tbn:ANd9GcSZ46P7lC52od0oKR9itLs

images?q=tbn:ANd9GcRDnnhDj3EjXsAFT-ZfhsL
images?q=tbn:ANd9GcRJUpAxV2osDaGbUSqveXs
images?q=tbn:ANd9GcSZCx3Mlh2L9L4nV9MAayb

images?q=tbn:ANd9GcTrf4AR-PghPUI0lgxDj2m

images?q=tbn:ANd9GcRqhqm6EtEkh2Ppr2BKgJW

Anonymkode: 450c6...68c

Utrolig stilig! Jeg har tenkt på farger, men mtp at mannens uniform har røde detaljer så føler jeg at jeg evt må gå for rødt 🤔 Kan jo se hva jeg finner! De hvite med blomst på var sinnsykt extra, elsket de! Vet du hvor de er fra? 

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, har du valgt fargetema på dekorasjon og lignende? 

Anonymkode: 450c6...68c

Vi skal bare ha hvite duker, sølvlysestaker og strå. Kanskje noe eukalyptus for å få litt grønt på bordet. Vi gifter oss på høsten på et hotell hvor det er veldig mye som skjer på veggene osv i lokalene, og med en fantastisk utsikt. Skal derfor ha det helt enkelt. Bordkortene er laserkuttet i tre, kjempestilig 😊

Anonymkode: fc0f2...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette funke? Legger ved et noe dårlig bilde av uniformen, fant ikke så mange bilder på Google. Han skal ha hvitt belte i livet. 

last ned.jpeg

Screenshot_20191009_084331_de.zalando.mobile.jpg

Anonymkode: fc0f2...ae3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De svakrosa med glitter på som var vist i tråden her, var utrolig fine!

Prøv å få tak i sko som du eventuelt kan farge om seinere, om du går for lyse. Personlig synes jeg lyse sko til brudekjole er finest, men det er en smakssak.

Anonymkode: a75e7...11a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De svakrosa med glitter på som var vist i tråden her, var utrolig fine!

Prøv å få tak i sko som du eventuelt kan farge om seinere, om du går for lyse. Personlig synes jeg lyse sko til brudekjole er finest, men det er en smakssak.

Anonymkode: a75e7...11a

Har ingen krav om å kunne bruke de senere, så kommer ikke til å farge 😄

 

De rosa var kjempefine, men kjolen er i chiffon så sateng kræsjer litt med stoffet 😊 Også kræsjer det litt med lys rosa mtp at detaljene på mannens uniform er røde. Litt å ta hensyn til, jeg vet jo ikke helt hva jeg liker selv heller for jeg hadde ALDRI sett for meg å ende opp med en sånn kjole! I mitt hode hadde jeg bare sett på glitter og blonder og de typiske prinsessekjolene 🤪

Anonymkode: fc0f2...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte sko virka litt malplassert og hardt på en sånn nydelig kjole. Ender med at de får fokus og ikke du og kjolen.  De hvite med blomster blir altfor mye fjas til en slik kjole. Enkle sko med litt bling eller farge. Er enig med en her de svakrosa med bling er veldig lekre. Hvis du skal matche mannen ville jeg gått for de røde. Eneste er at farga sko kan ta mye oppmerksomhet. Så kanskje du må prøve deg fram. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk ut Irregular Choice! Jeg hadde enkel kjole, og fargerike sko (turkise, med glitter og plexiglass-hæl), følte meg dødsfin! IC er forresten utrolig gode på foten! Noe som er greit å tenke på, siden det MYE ståing og gåing 💃

Legger ved bilde av mine, men det skal være sagt at bildet ikke yter de rettferdighet 😉

Screenshot_20191009-132006.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tips! ❤️

 

Handlekurven ser sånn ut:

 

 

Screenshot_20191009_145844_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: fc0f2...ae3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...