Gå til innhold

Nesten ikke vipper igjen etter vippeextensions :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke ut! 

Tok vippeextensions for 4 uker siden. Har hatt det før og har alltid vært fornøyd. Denne gangen dro jeg til ei jeg ikke har vært hos før. Tok bre 45 min og sette på vippene (jeg er vant med to timer) og vippene var tre og tre i stedet for en og en. 

Sa at jeg ville ha det naturlig, men fikk likevel altfor lange vipper. Men jeg tenkte jeg skulle leve med resultatet. 

Nå har mesteparten falt av, men noen vipper sitter fortsatt på, nesten som støpt! Ser helt merkelig med fire-fem superlange vipper på hvert øye. 

I tillegg har mage av mine vipper falt av, mye mer enn jeg er vant med, har nesten ikke vipper igjen på ytterkanten av øyet. Jeg ser helt idiot ut. 

Hva bør jeg gjøre nå? Hvordan få vippene mine til å vokse mest mulig. Må nå bruke mye maskara og eyeliner for å ikke se helt merkelig ut, likevel så faller ikke resten av vippeextensionsene av...! 

Jeg skal aldri ta extensions igjen! 

Anonymkode: 17412...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig at man mister sine egne og at de ikke faller av på likt. Naturlig ser det aldri ut som

Anonymkode: b8ddd...bdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Mistet veldig mange vipper selv etter å ha tatt det. Og jeg har lange vipper naturlig, så det var ekstra kjipt når de ble megakorte. Ville ha prøvd å fjerne de siste vippene med litt olivenolje. Det brukte jeg, men det var også noen som satt igjen og ikke rikket seg. Du får prøve deg frem! ;) 

Anonymkode: 83299...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg har hatt extentions i 5 år, men sluttet for noe uker siden og mine vipper er faktisk ikke så ille. Hva slags vipper brukte hun? 3 og 3? Kan du sette inn bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort for å fjerne de resterende falske vippene? 

De aller fleste føler de ser rare ut etter en periode med veldig lange vipper, rett og slett fordi kontrasten blir så stor at man føler man ikke har vipper når de falske detter av. 

Jeg tar alltid før bilde av kunden, så når de kommer tilbake og klager kan jeg ta et nytt bilde og sammenligne med før bildet. 99 av 100 som klager blir paff over hvor lite forskjell det er, og innrømmer at det må være kontrasten fra lange til korte som gjør det. 

Anonymkode: 24bad...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...