Gå til innhold

Kviser og fet/glinsende hud i alle år samt fett hår. Bare å gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske umulig hår og jeg ser virkelig ut som et troll når jeg står opp om morgenen uansett hva jeg gjør med det (sette det opp, flette det osv..) Så det har vært mye enklere for meg å bare vaske håret daglig. 

Begynte likevel rundt påsketider å avvenne meg med den daglige hårvasken. Har vasket håret MAKS to ganger i uka, noen ganger bare en gang i uka. Og det blir jo aldri bedre! Dag 1 uten vask er ok, men må likevel styre masse med det fordi det er bustete og jævlig, føler meg veldig lite fresh. Fra dag to uten vask og videre utover uka ser håret mildt sagt helt forferdelig ut. Fett og jævlig. Har prøvd både med og uten tørrshampoo, ingenting hjelper. Nå er jeg lei av å føle meg så ufresh at jeg vurderer å bare begynne å vaske det daglig igjen..... 

Er det bare å innse at oss som har kronisk fet problemhud i ansiktet - alltid også kommer til å ha fet hodebunn uavhengig av om vi vasker det hver dag, en gang i uka eller en gang i året? Og nei, jeg er ikke tenåring, er i midten av 30åra 😔.... 

Anonymkode: 64dcd...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok mer enn et år før det ble bedre for meg. Slutta med hyppig hårvask i 2016. Nå vasker jeg det en gang i uka. Holder seg fint i 3-4 dager, de siste dagene er det litt fett. Da setter jeg det bare opp. 

Anonymkode: fb441...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter bruker du når du vasker håret? Og hvilke produkter bruker du i ansiktet? Du kan feks begynne med å drikke MASSE vann hver dag, det renser huden innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...