Gå til innhold

Strøk på oppkjøringen, hvordan kan jeg forbedre meg på best mulig måte?


Gjest Annonym

Anbefalte innlegg

Gjest Annonym

Strøk i dag på oppkjøringen, og jeg har aldri følt meg så skuffet i hele mitt liv før. Sensor måtte gripe inn 2 ganger tror jeg. Brudd på vikeplikt inn på motorvei. En gang fordi jeg kjørte i feil retning, og andre gang fordi jeg ikke så meg for. Virker kanskje som at jeg er helt amatør, men jeg var veldig nervøs, og sensor var i sikkelig dårlig humør. Han avbrutte kjøringen og basically bare sa alt jeg gjorde dårlig og gikk ut av bilen, ingenting at hva jeg fikk til. 

Jeg lurer altså på hvordan skal jeg øve meg til neste gang. Er det bare å "kjøre mer" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjørte feil retning på motorvei? Samt ikke så deg for? Da er det rimelig mye du må øve på til neste gang. Det er veldig forståelig at sensor avbrøt. 

Anonymkode: a2bc5...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annonym
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjørte feil retning på motorvei? Samt ikke så deg for? Da er det rimelig mye du må øve på til neste gang. Det er veldig forståelig at sensor avbrøt. 

Anonymkode: a2bc5...fe1

Altså ikke feil retning, men holdt på å kjøre inn på enveiskjørt vei. Uansett HVA som skjedde, hvordan skal jeg øve meg til neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre, kjøre, kjøre. Se etter skilt, les deg opp på ting du er usikker på. Kanskje gjøre deg godt kjent i byen du kjører opp i? Det hjalp meg veldig at jeg er kjent i byen jeg bor i, kjenner til gatene, hvor det er enveiskjøring, hvor det kan være farlige og uoversiktlige kryss. Mer enn det kan jeg ikke si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gjest Annonym skrev:

Altså ikke feil retning, men holdt på å kjøre inn på enveiskjørt vei. Uansett HVA som skjedde, hvordan skal jeg øve meg til neste gang