Jump to content
AnonymBruker

Gitt opp Hey Girl, så utrolige mye ufint oppførsel der

Recommended Posts

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg melder meg nå ut av gruppen med god samvitighet, da det tydeligvis mer viktigs å forsvare gruppen enn å ta til seg de negative tingene som foregår i gruppen.

Så lenge det blir gjort kommer det ikke til å bli noen forandringer i gruppen  og hver dag er det folk som ekskludert der uten grunn.

Takk det har vært en lærerikt tråd selvom jeg egentlig viste det fra før.

Anonymkode: d13ab...7fd

Det er ingen som tviler på at du og andre har opplevd negative ting i gruppa. 

Problemet er at du nekter å la folk som har positive erfaringer få slippe inn. Du har bestemt deg for at det er ei drittgruppe med bare drittkjerringer. Så lenge du har den holdningen vil du aldri komme særlig langt i å bli kjent med nye folk. 

Anonymkode: c556e...b1e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Det er ingen som tviler på at du og andre har opplevd negative ting i gruppa. 

Problemet er at du nekter å la folk som har positive erfaringer få slippe inn. Du har bestemt deg for at det er ei drittgruppe med bare drittkjerringer. Så lenge du har den holdningen vil du aldri komme særlig langt i å bli kjent med nye folk. 

Så bra at du innser det. Og nei jeg har ikke bestemt meg for alle der er drit kjerringer, det er det enkelte av dere som jeg har bestemt seg for at jeg er.  Til dere andre jeg anbefaler dere å lese tråden før dere bestemmer dere for hva slags holdninger jeg har. Jeg er glad for å kunne støtte andre med dårlige erfaringer, og la de vite at det er ikke personlig og det er ingenting galt med deg.

Anonymkode: 0a90e...d17

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Så bra at du innser det. Og nei jeg har ikke bestemt meg for alle der er drit kjerringer, det er det enkelte av dere som har bestemt seg for at jeg er.  Til dere andre jeg anbefaler dere å lese tråden før dere bestemmer dere for hva slags holdninger jeg har. Jeg er glad for å kunne støtte andre med dårlige erfaringer, og la de vite at det er ikke personlig og det er ingenting galt med de, det er andre som opplever det samme.

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra at du innser det. Og nei jeg har ikke bestemt meg for alle der er drit kjerringer, det er det enkelte av dere som jeg har bestemt seg for at jeg er.  Til dere andre jeg anbefaler dere å lese tråden før dere bestemmer dere for hva slags holdninger jeg har. Jeg er glad for å kunne støtte andre med dårlige erfaringer, og la de vite at det er ikke personlig og det er ingenting galt med deg.

Jeg aner ikke hva Hey Girl er, men en mer konstruktiv tilnærming fra deg kunne vært: "Tusen takk til alle som har svart. Det er godt å se at andre også har hatt negative opplevelser, det gjør at jeg ikke føler at det er noe med meg. Tusen takk til alle som har delt positive erfaringer, også. Jeg gir Hey Girl én sjanse til og tar til meg tipsene dere har kommet med."

Anonymkode: c4664...9a9

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innser hva da? Jeg har ikke endret mine meninger i denne tråden, jeg har hele tiden påpekt det samme. 

Men det var ikke deg jeg siterte i forrige post, og det er ikke AB-koden d17 som har postet denne tråden. Nå skjønner jeg hvorfor dine innlegg alltid har 2 likes med en gang de blir postet. Du har to brukere her og bruker dem om hverandre for å like dine egne innlegg. 

AnonymBruker

Det har blitt skrevet så mange ganger at hvis man vil skrive positive erfaringer i gruppen at man kan gjøre det her i tråden!!

Det har også vært hyggelig svar og takk til både de som har skrevet negativt og positiv!

Les før dere utaler dere.

Anonymkode: d13ab...7fd

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ber dere bare om å gå litt inn i dere selv fremfor å anklage alle andre for at ting går galt, og når noen sier at de har stort sett gode erfaringer med gruppa så er det noe med å ikke avfeie det tvert bare fordi det ikke er de svarene man vil ha. DET kaller jeg svake sosiale antenner...

Typisk svar man ofte får høre rundt omkring når man er uheldig. Skjer det dårlige ting så skal folk sette kloa i deg og hakke på deg som om det er din egen skyld, sånn er samfunnet generelt også. Hvorfor hakke og gnåle på noe som er belastende for et individ, hvorfor ikke se løsning eller bare holde truten. Selv er jeg veldig støttende mot mennesker når de kommer til meg med vanskeligheter, hvorfor klarer ikke majoriteten det? DET er mangel på sosiale antenner. For sånt skaper konflikter. Når det gjelder positive ting man får i livet, så kommer ofte folk med gufne stikk, passiv aggressivitet og mener at det var tilfeldigheter og eller kommer på alt annet som kan ha gjort at du har fått til noe «du ikke fortjente», for du skal ikke tro du er god nok osv. Det er supert at dere har gode erfaringer med sånne nettsteder for å treffe folk, men ikke alle har det. Og det er mest mye rart der inne enn der ute. Og det som kanskje får folk til å avfeie andres positive opplevelser, er det at de får det presset oppi ansiktet, og det fører til skam og at man tror man fortjener å bli dårlig behandlet. Det er mye som skal til for at noen fortjener det. 

Anonymkode: e6724...042

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk svar man ofte får høre rundt omkring når man er uheldig. Skjer det dårlige ting så skal folk sette kloa i deg og hakke på deg som om det er din egen skyld, sånn er samfunnet generelt også. Hvorfor hakke og gnåle på noe som er belastende for et individ, hvorfor ikke se løsning eller bare holde truten. Selv er jeg veldig støttende mot mennesker når de kommer til meg med vanskeligheter, hvorfor klarer ikke majoriteten det? DET er mangel på sosiale antenner. For sånt skaper konflikter. Når det gjelder positive ting man får i livet, så kommer ofte folk med gufne stikk, passiv aggressivitet og mener at det var tilfeldigheter og eller kommer på alt annet som kan ha gjort at du har fått til noe «du ikke fortjente», for du skal ikke tro du er god nok osv. Det er supert at dere har gode erfaringer med sånne nettsteder for å treffe folk, men ikke alle har det. Og det er mest mye rart der inne enn der ute. Og det som kanskje får folk til å avfeie andres positive opplevelser, er det at de får det presset oppi ansiktet, og det fører til skam og at man tror man fortjener å bli dårlig behandlet. Det er mye som skal til for at noen fortjener det. 

Anonymkode: e6724...042

Du har jo ikke lest tråden? Alt TS har fått er forsøk på løsninger for at det skal bli bedre, det er jo ingen løsning å være den som "hakker og gnåler" om at gruppa er en drittgruppe. 

AnonymBruker

Jeg kutta det også ut, hvorfor??

Å treffes på denne måten blir jo bare overfladisk, masse mennesker som sitter å spiller hyggelig. Så har du noen som tar mer plass enn andre, som styrer hele showet.

Beste er å møte noen få, så alle får plass i gruppa.

Anonymkode: 2b999...8ea

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...