Gå til innhold

Gitt opp Hey Girl, så utrolige mye ufint oppførsel der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Har opplevd at folk spør etter noen å dra ut med, om noen vil på vors og ha "jentekveld" osv. Alle gangene, uten unntak, har jeg ikke fått svar når jeg har meldt meg. Jeg har heldigvis noen venninner fra før som jeg er sosial med, på byen osv + kjæreste, men kunne tenke meg å utvide litt. Men ga opp etter en stund, virker som mange egentlig ikke tør likevel, eller ser på profilbildet ditt og tenker at "hun der er jeg ikke keen på å henge med".

Anonymkode: f373c...c9f

Så kjipt..

Anonymkode: 0a90e...d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okay mitt svar var forhold til Oslo.

Anonymkode: 0a90e...d17

Skjønner. Hey woman 40 +÷ er Oslo. Hey woman Akershus er det mange som bor rett utenfor Oslo så man kan finne venner i nærheten selv om de bor rett over grensa. 

Anonymkode: 735b9...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kikket etter en Hey Woman for Grenland/Porsgrunn/Skien med det finnes ikke.  Er over 40.   Bare Hey Girl

Anonymkode: d2fff...af4

Er vel bare å lage, det? :) Sikkert flere som er interesserte. 

Anonymkode: a9c88...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kikket etter en Hey Woman for Grenland/Porsgrunn/Skien med det finnes ikke.  Er over 40.   Bare Hey Girl

Anonymkode: d2fff...af4

mener det finnes.

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare å lage, det? 

Anonymkode: a9c88...14d

Hvis ikke..

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Hey woman 40 +÷ er Oslo. Hey woman Akershus er det mange som bor rett utenfor Oslo så man kan finne venner i nærheten selv om de bor rett over grensa. 

Anonymkode: 735b9...392

 

Jeg er intressert i bli kjent med folk i oslo, da det er lettere å møtes, og gjerne oftere og.

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du framstår veldig passiv-aggressiv, nærtagende og avvisende i denne tråden. Hvis du avgir samme vibber i denne Facebook-gruppen, er det kanskje derfor du har hatt lite hell med deg så langt?

Anonymkode: c4664...9a9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er intressert i bli kjent med folk i oslo, da det er lettere å møtes, og gjerne oftere og.

Anonymkode: d13ab...7fd

Ok skjønner. Jeg bor på ullern så for min del har jeg nytte av å møte folk utenfor Oslo også. De er nærmere meg enn de som bor på Grorud f.eks.  

Anonymkode: 735b9...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok skjønner. Jeg bor på ullern så for min del har jeg nytte av å møte folk utenfor Oslo også. De er nærmere meg enn de som bor på Grorud f.eks.  

Anonymkode: 735b9...392

Hadde jeg bodt på Grorud, så kunne jeg ha vært åpen med å bli kjent med noen i Nittedal f eks :)

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Jeg må har vært uheldig, Tenker du burde å lese de andre trådene og hva andre skriver.

Er visst mange som er "veldig uheldig".

Og jeg har ikke sagt at jeg ikke har møtt hyggelige mennesker i gruppen, men det negative utveier det postive, hjelper ikke at 1 prosent at jentene er hyggelige,og så er 99 prosent fæle.

 

Det er mange jenter i den gruppen som burde tenke over sin oppførsel ovenfor sine medsøster.

Jeg har lest 3 pluss tråder om folk med dårlig erfaringer med gruppen, og jeg er så glad for det, for da vet jeg det er ikke bare meg, men mange som opplever dette. Og det gjør det lettere å takle avisninger og ekskluderingen mye bedre.

 

Anonymkode: d13ab...7fd

Sa ikke du «må» ha vært uheldig men «kanskje» du var det...snakk om å være bitter. Tenker at det ikke hjelper å sitte på kvinneguiden og snakke om hvor kjipe folk er. Du kan f.eks. ta intiativ til noe selv der inne og snu det om til noe som kan bli positivt. Du kan selv være den hyggelige og imøtekommende personen du savner der inne mot andre,så kanskje folk søker mer mot deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,for det kan ikke ha noe med enkelte medlemmers oppførsel. Det er helt utenkelig... ;)

Anonymkode: 0a90e...d17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja,for det kan ikke ha noe med enkelte medlemmers oppførsel. Det er helt utenkelig... ;)

Anonymkode: 0a90e...d17

Så klart kan det være det! Men du kan ikke endre andre mennesker dessverre,kun deg selv og dine holdninger. Er sikker på at det er mange ufyselige folk der inne,men jeg er også sikker på at mange har positivt utbytte av de sidene også. Alt er ikke svart hvitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille_fiol skrev:

Så klart kan det være det! Men du kan ikke endre andre mennesker dessverre,kun deg selv og dine holdninger. Er sikker på at det er mange ufyselige folk der inne,men jeg er også sikker på at mange har positivt utbytte av de sidene også. Alt er ikke svart hvitt.

Dette er en av de bedre svarene inne, endelig noen som kan innrømme at det kan være mange ufyselig mennesker i gruppen. Takk, det setter jeg pris på.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en av de bedre svarene inne, endelig noen som kan innrømme at det kan være mange ufyselig mennesker i gruppen. Takk, det setter jeg pris på.

Anonymkode: d13ab...7fd

Det kan være mange ufyselige men det kan også være mange hyggelige og velmenende mennesker der. Du ignorerte glatt den siste delen av poenget til den du siterte. Det er ikke svart-hvitt!

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man putter inn i sånne relasjoner, er litt hva man får ut av dem også. Jeg har møtt mange fine folk på vors, og har ikke opplevd noe direkte ufint. Litt aldersdiskriminering bare. Eller at folk ikke svarer, men det forstår jeg godt. Du legger ut at du skal ha vors, plass til 6-7 stykker, plutselig har man 40 meldinger i innboks. (Jeg har aldri lagt ut melding selv, men kan forstå hvor lett det er å ignorere enn å skrive 40 meldinger om at det ikke er plass til flere. Det har skjedd med et par jeg har snakket med). 

Anonymkode: cc47d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva man putter inn i sånne relasjoner, er litt hva man får ut av dem også. Jeg har møtt mange fine folk på vors, og har ikke opplevd noe direkte ufint. Litt aldersdiskriminering bare. Eller at folk ikke svarer, men det forstår jeg godt. Du legger ut at du skal ha vors, plass til 6-7 stykker, plutselig har man 40 meldinger i innboks. (Jeg har aldri lagt ut melding selv, men kan forstå hvor lett det er å ignorere enn å skrive 40 meldinger om at det ikke er plass til flere. Det har skjedd med et par jeg har snakket med). 

Anonymkode: cc47d...55e

Litt forskjell på det å ikke svare mot,det og å få beskjed på vei til vors at du lengre ikke kan komme.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du virker egentlig ikke sånn kjempetrivelig om jeg skal være ærlig 😕 En slik gruppe blir som den blir avhengig av folkene der, om noen er kjipe så gå videre og snakk med andre? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, viren said:

Du virker egentlig ikke sånn kjempetrivelig om jeg skal være ærlig 😕 En slik gruppe blir som den blir avhengig av folkene der, om noen er kjipe så gå videre og snakk med andre? 

Ikke du heller, og et par andre her. Hva er dere får ut av å fortelle mennesker at hvis folk er jævlige mot de så er det deres egen feil? 

Anonymkode: 0a90e...d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke du heller, og et par andre her. Hva er dere får ut av å fortelle mennesker at hvis folk er jævlige mot de så er det deres egen feil? 

Anonymkode: 0a90e...d17

Vi ber dere bare om å gå litt inn i dere selv fremfor å anklage alle andre for at ting går galt, og når noen sier at de har stort sett gode erfaringer med gruppa så er det noe med å ikke avfeie det tvert bare fordi det ikke er de svarene man vil ha. DET kaller jeg svake sosiale antenner...

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi ber dere bare om å gå litt inn i dere selv fremfor å anklage alle andre for at ting går galt, og når noen sier at de har stort sett gode erfaringer med gruppa så er det noe med å ikke avfeie det tvert bare fordi det ikke er de svarene man vil ha. DET kaller jeg svake sosiale antenner...

Anonymkode: 

Jeg melder meg nå ut av gruppen med god samvitighet, da det tydeligvis mer viktigs å forsvare gruppen enn å ta til seg de negative tingene som foregår i gruppen.

 

Så lenge det blir gjort kommer det ikke til å bli noen forandringer i gruppen  og hver dag er det folk som ekskludert der uten grunn.

 

Takk det har vært en lærerikt tråd selvom jeg egentlig viste det fra før.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...