Gå til innhold

Gitt opp Hey Girl, så utrolige mye ufint oppførsel der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg synes heller ikke noe om "jeg har hatt bare gode erfaringer, dermed så kan det ikke være mulig å dårlig erfaringer" 

 

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes heller ikke noe om "jeg har hatt bare gode erfaringer, dermed så kan det ikke være mulig å dårlig erfaringer" 

 

Anonymkode: d13ab...7fd

Men du sier jo at «jeg har bare hatt dårlige erfaringer, dermed kan det ikke være mulig med gode erfaringer». 

Din side er ikke alle sin side..

Anonymkode: a4b9e...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Din side er ikke alle sin side..

Anonymkode: a4b9e...a56

Og det har jeg aldri sagt.

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

1, ellers er det hey girl vi uten barn, vi mellom 30-40 pluss som er stille som graven.

Anonymkode: d13ab...7fd

Ok. Jeg er medlem i hey woman Oslo 40+-(Er 34) og i hey woman Akershus 

Anonymkode: 735b9...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Jeg er medlem i hey woman Oslo 40+-(Er 34) og i hey woman Akershus 

Anonymkode: 735b9...392

Okay mitt svar var forhold til Oslo.

Anonymkode: 0a90e...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at folk spør etter noen å dra ut med, om noen vil på vors og ha "jentekveld" osv. Alle gangene, uten unntak, har jeg ikke fått svar når jeg har meldt meg. Jeg har heldigvis noen venninner fra før som jeg er sosial med, på byen osv + kjæreste, men kunne tenke meg å utvide litt. Men ga opp etter en stund, virker som mange egentlig ikke tør likevel, eller ser på profilbildet ditt og tenker at "hun der er jeg ikke keen på å henge med".

Anonymkode: f373c...c9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd at folk spør etter noen å dra ut med, om noen vil på vors og ha "jentekveld" osv. Alle gangene, uten unntak, har jeg ikke fått svar når jeg har meldt meg. Jeg har heldigvis noen venninner fra før som jeg er sosial med, på byen osv + kjæreste, men kunne tenke meg å utvide litt. Men ga opp etter en stund, virker som mange egentlig ikke tør likevel, eller ser på profilbildet ditt og tenker at "hun der er jeg ikke keen på å henge med".

Anonymkode: f373c...c9f

Jeg også dessverre..

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd at folk spør etter noen å dra ut med, om noen vil på vors og ha "jentekveld" osv. Alle gangene, uten unntak, har jeg ikke fått svar når jeg har meldt meg. Jeg har heldigvis noen venninner fra før som jeg er sosial med, på byen osv + kjæreste, men kunne tenke meg å utvide litt. Men ga opp etter en stund, virker som mange egentlig ikke tør likevel, eller ser på profilbildet ditt og tenker at "hun der er jeg ikke keen på å henge med".

Anonymkode: f373c...c9f

Jeg har sendt melding etter noen inviterte til vors en gang før(jeg sendte melding ca 2 timer før vorset begynte), og møtte flere kjempehyggelige jenter! Jeg har ikke profilbilde engang. Hvilke grupper(sted) er dere som har dårlige erfaringer medlem i? 

Anonymkode: 9d4a0...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, og her har jeg bare positive erfaringer bortsett fra en jente som var veldig frekk mot en annen jente for en funksjonshemning hun ikke kan noe for. Ellers har jeg opplevd å få meg mange venninner i en by hvor jeg ellers hadde nesten ingen. 

TS, hvis du vil snakke om denne gruppa så må du godta de positive erfaringene også. Hvis ikke er du like god som de du klager over her, om det du ønsker er å lage et harlem av jenter som ikke liker gruppa. 

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Oslo, og her har jeg bare positive erfaringer bortsett fra en jente som var veldig frekk mot en annen jente for en funksjonshemning hun ikke kan noe for. Ellers har jeg opplevd å få meg mange venninner i en by hvor jeg ellers hadde nesten ingen. 

TS, hvis du vil snakke om denne gruppa så må du godta de positive erfaringene også. Hvis ikke er du like god som de du klager over her, om det du ønsker er å lage et harlem av jenter som ikke liker gruppa. 

Anonymkode: c556e...b1e

Som sagt fint at du har hatt fine oppleveser, men jeg henviser deg til hva jeg skrev på forrige side.

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt fint at du har hatt fine oppleveser, men jeg henviser deg til hva jeg skrev på forrige side.

Anonymkode: d13ab...7fd

Jeg har lest det du har skrevet der. Helt ærlig, hva får du ut av å høre kun høre negative erfaringer? Hva vil du med det? 

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest det du har skrevet der. Helt ærlig, hva får du ut av å høre kun høre negative erfaringer? Hva vil du med det? 

Anonymkode: c556e...b1e

Jeg nekter ikke noen å skrive sine positive opplevser i hey girl gruppene (forhold til hvilken by du bor).

 

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter ikke noen å skrive sine positive opplevser i hey girl gruppene (forhold til hvilken by du bor).

 

Anonymkode: d13ab...7fd

Men du avviser jo oss som kommer inn i tråden her og skriver om positive erfairinger. 

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du avviser jo oss som kommer inn i tråden her og skriver om positive erfairinger. 

Anonymkode: c556e...b1e

Nei.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: d13ab...7fd

Jo. Det er sånn det oppleves for andre. "Det er ikke det jeg spør om", "henviser deg til det jeg skrev på forrige side" osv. 

Du bør kanskje gå litt inn i deg selv og se på om du selv kan virke avvisende på andre, og ikke bare hvordan andre opptrer overfor deg. Kanskje det kan hende at du selv har vært avvisende mot noen i Hey girl-gruppa. 

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Det er sånn det oppleves for andre. "Det er ikke det jeg spør om", "henviser deg til det jeg skrev på forrige side" osv. 

Du bør kanskje gå litt inn i deg selv og se på om du selv kan virke avvisende på andre, og ikke bare hvordan andre opptrer overfor deg. Kanskje det kan hende at du selv har vært avvisende mot noen i Hey girl-gruppa. 

Anonymkode: c556e...b1e

Denne tråden handler om at de som opplever det samme som meg (som du ser på likes og kommentarer at det er flere, jeg kan også henvise til andre tråder.), skal vite at dette skjer med flere og ikke ta det personlig. Hva med å respektere at det er folk med dårlige opplevser i gruppen og har behov for å snakke om det?

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne tråden handler om at de som opplever det samme som meg (som du ser på likes og kommentarer at det er flere, jeg kan også henvise til andre tråder.), skal vite at dette skjer med flere og ikke ta det personlig. Hva med å respektere at det er folk med dårlige opplevser i gruppen og har behov for å snakke om det?

Anonymkode: d13ab...7fd

Du kan ikke detaljstyre hvilke svar du skal få her. Når du snakker om Hey girl-gruppa må du tåle at andre som ikke har nøyaktig samme erfaringer som deg deler sine erfaringer også. Hva med å ha respekt for det? Jeg er faktisk ganske glad i den gruppa.

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke detaljstyre hvilke svar du skal få her. Når du snakker om Hey girl-gruppa må du tåle at andre som ikke har nøyaktig samme erfaringer som deg deler sine erfaringer også. Hva med å ha respekt for det? Jeg er faktisk ganske glad i den gruppa.

Anonymkode: c556e...b1e

Og det er det ingen som gjør. Skjerpings.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det er det ingen som gjør. Skjerpings.

Anonymkode: d13ab...7fd

Jo, det er det du prøver på. Skjerpings.

Anonymkode: c556e...b1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket etter en Hey Woman for Grenland/Porsgrunn/Skien med det finnes ikke.  Er over 40.   Bare Hey Girl

Anonymkode: d2fff...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...