Gå til innhold

Gitt opp Hey Girl, så utrolige mye ufint oppførsel der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eg anbefaler virkelig ikke denne gruppen, 

er en del jenter i den gruppen som burde å tenke over hvordan du behandler medmennesker.

Det er som å være tilbake på ungdomsskolen, selvom de aldri har møtt eller sett deg blir du eksludert.

Jeg har opplevd å dukke opp treff å blitt oversett fra første sekund, ikke blitt inkludert i fellesmeldinger, kastet ut av felles meldiger og det eneste jeg har skrevet på lik linje med andre når det passer, noen ganger får man melding med en dårlig forklaring og noen ganger ingen.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det verste jeg opplevde var å være på vei til et vors, vi skulle være 6-7 jenter, og hun som hadde vorset var så hyggelig med smil i meldinger. Jeg sende en beskjed en time før jeg skulle komme i felles melding,om nå er jeg på vei. Ingen svar.

Så er jeg på vei, sende en pm til jenta som skulle ha vors, og fikk en sur melding, ingen smil, ingen beklagelser/unskyldninger,

om at alle jentene (6-7 jenter) hadde avlyst og det var ingen vors, så jeg dra hjem, jeg hadde brukt penger på mat og drikke da dette var en potluck. Jeg skrev tilbake nå er jo på vei til deg.

"Åja, jeg er hos kjæresten min"

 

Og slike opplevser opplever jeg mye i den gruppen.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre med dårlige erfaringer?

Har hørt fra folk in rl, men fint å høre det her å.

Anonymkode: d13ab...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per nå har jeg bare gode opplevelser. Ble kjent med en hyggelig svensk jente som var en del av vennegjengen vår i flere år. 

Anonymkode: 933da...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Per nå har jeg bare gode opplevelser. Ble kjent med en hyggelig svensk jente som var en del av vennegjengen vår i flere år. 

Anonymkode: 933da...3d1

Så hyggelig :) Men det er ikke det jeg spør om.

Og har ikke gruppen kun eksitert i 2 år?

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig :) Men det er ikke det jeg spør om.

Og har ikke gruppen kun eksitert i 2 år?

Anonymkode: d13ab...7fd

Vil du bare ha et fellesskap av de som har dårlige erfaringer, eller hva er greia? 

Hm. Hvis jeg husker riktig så ble vi kjent med henne i tidlig 2017, så det stemmer nok som du sier. Hun flyttet hjem til Sverige i år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er ca alder på de i gruppen? 

Jeg lurer på pm jeg er for gammel. (35) 

 

Anonymkode: 9908a...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ca alder på de i gruppen? 

Jeg lurer på pm jeg er for gammel. (35) 

 

Anonymkode: 9908a...2df

Her i Bergen virker det som de fleste er i tjueårene. Jeg er på din alder, er skikkelig vanskelig å finne nye venner! Mine gamle har kjørt stasjonsvognen utenfor bygrensene. 

Anonymkode: 45b85...44d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ca alder på de i gruppen? 

Jeg lurer på pm jeg er for gammel. (35) 

 

Anonymkode: 9908a...2df

Her i Oslo ser jeg at flere er på din alder :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i Bergen virker det som de fleste er i tjueårene. Jeg er på din alder, er skikkelig vanskelig å finne nye venner! Mine gamle har kjørt stasjonsvognen utenfor bygrensene. 

Anonymkode: 45b85...44d

 

14 minutter siden, Nuttery skrev:

Her i Oslo ser jeg at flere er på din alder :)

Tusen takk for svar. Sendte request for litt over et døgn siden, men ikke fått bli med enda, så da lurte jeg på om jeg hadde bomma helt på hvem gruppa var ment for.

Anonymkode: 9908a...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg anbefaler virkelig ikke denne gruppen, 

er en del jenter i den gruppen som burde å tenke over hvordan du behandler medmennesker.

Det er som å være tilbake på ungdomsskolen, selvom de aldri har møtt eller sett deg blir du eksludert.

Jeg har opplevd å dukke opp treff å blitt oversett fra første sekund, ikke blitt inkludert i fellesmeldinger, kastet ut av felles meldiger og det eneste jeg har skrevet på lik linje med andre når det passer, noen ganger får man melding med en dårlig forklaring og noen ganger ingen.

Anonymkode: d13ab...7fd

Men.. Jeg trodde ikke kvinner kunne finne på å gjøre slik, ekskludere og være stygge mot hverandre. 

Er ikke alle jenter og kvinner bare snille og greie mot hverandre da? Er vel bare kvinner som har empati og det som er, morsinstinkt og gudene vet hva... 

Anonymkode: 49e7d...247

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men.. Jeg trodde ikke kvinner kunne finne på å gjøre slik, ekskludere og være stygge mot hverandre. 

Er ikke alle jenter og kvinner bare snille og greie mot hverandre da? Er vel bare kvinner som har empati og det som er, morsinstinkt og gudene vet hva... 

Anonymkode: 49e7d...247

Kutt ut pisspreiket! 

Anonymkode: 4a3f2...cef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men.. Jeg trodde ikke kvinner kunne finne på å gjøre slik, ekskludere og være stygge mot hverandre. 

Er ikke alle jenter og kvinner bare snille og greie mot hverandre da? Er vel bare kvinner som har empati og det som er, morsinstinkt og gudene vet hva... 

Anonymkode: 49e7d...247

Det er dessverre som å være tilbake på ungdomsskolen.  Husker du filmen "Mean Girls".

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere forklare hva dette er for en som aldri har hørt om "Hey Girl"?

En slags datingside for vennskap?

Anonymkode: 47e15...148

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan dere forklare hva dette er for en som aldri har hørt om "Hey Girl"?

En slags datingside for vennskap?

Anonymkode: 47e15...148

Ja, det kan du si at det er. Og jeg har hørt andre fortelle at det virker som at det danner seg klikker/gjenger, der "sjefene" omgir seg med andre som passer inn i deres image - akkurat som på ungdomsskolen.

Selv har jeg uansett gått ut fra at jeg er for gammel for denne gruppen, jeg er ikke noen "girl" lenger :laugh: Men samtidig er jeg jo langt unna pensjonistalder. Kanskje vi skulle hatt en "Hey woman"-gruppe.

Anonymkode: a4438...9cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du si at det er. Og jeg har hørt andre fortelle at det virker som at det danner seg klikker/gjenger, der "sjefene" omgir seg med andre som passer inn i deres image - akkurat som på ungdomsskolen.

Selv har jeg uansett gått ut fra at jeg er for gammel for denne gruppen, jeg er ikke noen "girl" lenger :laugh: Men samtidig er jeg jo langt unna pensjonistalder. Kanskje vi skulle hatt en "Hey woman"-gruppe.

Anonymkode: a4438...9cc

Det finnes hey woman grupper 👍😊

Anonymkode: 735b9...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du si at det er. Og jeg har hørt andre fortelle at det virker som at det danner seg klikker/gjenger, der "sjefene" omgir seg med andre som passer inn i deres image - akkurat som på ungdomsskolen.

Selv har jeg uansett gått ut fra at jeg er for gammel for denne gruppen, jeg er ikke noen "girl" lenger :laugh: Men samtidig er jeg jo langt unna pensjonistalder. Kanskje vi skulle hatt en "Hey woman"-gruppe.

Anonymkode: a4438...9cc

Disse jentene var begynnelsen og slutten av 30 årene..

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes hey woman grupper 👍😊

Anonymkode: 735b9...392

1, ellers er det hey girl vi uten barn, vi mellom 30-40 pluss som er stille som graven.

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 14.48, AnonymBruker skrev:

eg anbefaler virkelig ikke denne gruppen, 

er en del jenter i den gruppen som burde å tenke over hvordan du behandler medmennesker.

Det er som å være tilbake på ungdomsskolen, selvom de aldri har møtt eller sett deg blir du eksludert.

Jeg har opplevd å dukke opp treff å blitt oversett fra første sekund, ikke blitt inkludert i fellesmeldinger, kastet ut av felles meldiger og det eneste jeg har skrevet på lik linje med andre når det passer, noen ganger får man melding med en dårlig forklaring og noen ganger ingen.

Anonymkode: d13ab...7fd

Så trist at du har opplevd det sånn. Jeg tror kanskje du bare har vært veldig uheldig. Jeg meldte meg nettopp inn og har truffet to ulike jenter som var kjempehyggelige. Kanskje du burde skrive inn et innlegg selv, så tar folk som virkelig er interessert i deg kontakt. Det gjorde jeg, da var det også lett å få positiv tilbakemelding,og at begge holdt avtalen siden de i utgangspunktet kontaktet meg ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må har vært uheldig, Tenker du burde å lese de andre trådene og hva andre skriver.

Er visst mange som er "veldig uheldig".

Og jeg har ikke sagt at jeg ikke har møtt hyggelige mennesker i gruppen, men det negative utveier det postive, hjelper ikke at 1 prosent at jentene er hyggelige,og så er 99 prosent fæle.

 

Det er mange jenter i den gruppen som burde tenke over sin oppførsel ovenfor sine medsøster.

Jeg har lest 3 pluss tråder om folk med dårlig erfaringer med gruppen, og jeg er så glad for det, for da vet jeg det er ikke bare meg, men mange som opplever dette. Og det gjør det lettere å takle avisninger og ekskluderingen mye bedre.

 

Anonymkode: d13ab...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...