Jump to content
AnonymBruker

Flere som ikke ser poenget med å ha sex?

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg blir jo bare dumpa uansett, og sex forbinder jeg med selvskading. Alle jeg har sex med forlater meg jo :( Har kastet opp, tatt overdoser, skjært meg selv etc pga jeg ikke takler å bli forlatt. For meg er sex veldig intimt, så når alle jeg har hatt sex med bare stikker av så forbinder jeg det med noe fælt. 

Nesten bedre å ha one night stands, for da slipper jeg å gå rundt og vente på å bli dumpa. Har holdt meg unna menn i 1 år og har det mye bedre. Men jeg forstår ikke at damer tør å ha sex, er det ikke slitsomt å vente på å bli dumpa? Og menn kan jo smitte med kjønnssykdommer også. 

Jeg føler meg kvalm, stygg og ekkel hver gang jeg blir forlatt etter sex. Skal ALDRI gjøre det igjen. 

Anonymkode: ec307...96f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du en veldig intens personlighet? 

Ikke alle menn takler slik personlighet, blir "for mye" for noen. Men uansett skulle du ikke opplevd dette. Ikke alle menn er slik. Jeg har vært trofast i flere 10-år.. Kunne aldri dumpet dama. 

Anonymkode: 986d8...974

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du en veldig intens personlighet? 

Ikke alle menn takler slik personlighet, blir "for mye" for noen. Men uansett skulle du ikke opplevd dette. Ikke alle menn er slik. Jeg har vært trofast i flere 10-år.. Kunne aldri dumpet dama. 

Tvert imot. Jeg blir helt selvutslettende i forhold, for jeg er så redd for å bli forlatt. Blir fysisk syk når jeg er i forhold, for jeg går bare og venter på å bli forhold. Og alle jeg har hatt sex med forlater meg. Føler meg som den filmen med Jessica Alba, der han ene mannen blir dumpa av alle han ligger med :( 

Skjønner bare ikke at damer tør? Hvorfor ikke holde seg unna menn, så slipper man psykiske problemer og nedverdigelsen av å bli dumpa etter sex?

AnonymBruker

Hva med å ta kontrollen tilbake? Nyte sex for sex. For din del. 

Holder på å se siste sesong av 13 grunner med min datter, og kjente meg godt igjen i at hun som har opplevd voldtekt, og fått et dårlig forhold til egen kropp og sex, jobber med å finne nytelse for egen del, og ta kontroll tilbake. Jeg måtte gjennom lignende prosess etter et overgrep, og kom styrket ut av det. Har sex fordi sex er godt, og det er ingen som kan bruke meg eller utnytte meg for sex, for siden har jeg bare hatt sex JEG har ønsket, og var det bra sex hadde det en verdi i seg selv. At det viste seg å ikke bli oss to mindre viktig. 

Var dessuten jeg som dumpet etter sex om det ikke var så bra. 

Anonymkode: 4c028...3c4

AnonymBruker

Flere som ikke ser poenget med å ha sex? 

/Jeg elsker sex.😊

Anonymkode: caca5...115

AnonymBruker

Nei, har aldri hatt det og kommer ikke til det heller.

Liker ikke kroppsvesker og andre ekle greier.

- Kvinne 25.

Anonymkode: 2606c...6f3

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Kvinne 25.

Går klipp av mye godt. Desverre!

AnonymBruker

Jeg hadde faktisk sex i går (nesten ett år siden sist), og for meg var det egentlig ikke noen kjempeopplevelse :(  Han var litt for hard på grøten, rett og slett. Det var greit der og da, men begynte å blø i ettertid. Vi har hatt sex flere ganger sammen før, men jeg har ikke hatt noe lyst det siste året, egentlig.  Jeg syns vel egentlig at sex er ganske oppskrytt... Nå har jeg aldri hatt sex med en som jeg er kjempeforelska i eller som jeg har klart å slappe 100% av med, så kan tenkes at det ligger noe der også. Ellers så sliter jeg ganske greit med både selvtilliten og selvbildet, og jeg tror nok at også det spiller inn. 

Anonymkode: ed613...d5b

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Kvinne 25.

Aldri kåt? 

AnonymBruker

Jeg har problemer med sex og intimitet. Har nesten bare hatt one night stands Og fyllesex. Har kun hatt sex tre ganger i edru tilstand. Er 31 år. Har aldri hatt et ordentlig forhold og har aldri vært på date. 

Anonymkode: d6782...f2d

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går glipp av mye godt. Desverre!

AnonymBruker

Hvis du oppfører deg slik er det ingen menn som tør å være sammen med deg. 

Anonymkode: 33272...491

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tvert imot. Jeg blir helt selvutslettende i forhold, for jeg er så redd for å bli forlatt. Blir fysisk syk når jeg er i forhold, for jeg går bare og venter på å bli forhold. Og alle jeg har hatt sex med forlater meg. Føler meg som den filmen med Jessica Alba, der han ene mannen blir dumpa av alle han ligger med :( 

Skjønner bare ikke at damer tør? Hvorfor ikke holde seg unna menn, så slipper man psykiske problemer og nedverdigelsen av å bli dumpa etter sex?

Forstår du ikke selv at du har et psykisk problem? At folk som er psykisk frisk ikke skader seg selv om de blir dumpa og ikke er selvutslettende i forhold?

Anonymkode: af33b...00f

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går klipp av mye godt. Desverre!

Strengt tatt ikke, med mindre man er veldig heldig og finner en fyr som skjønner at sex skal være noe begge nyter.

Er som deg TS. Har ikke blitt forlatt så mye akkurat, men mitt inntrykk er at de fleste menn er utro fordi de hele tiden vil jakte nye og spennende damer. Hvis jeg er i et forhold så vil jeg gjøre alt for han, men sjansen er for stor til at han er illojal så da ser jeg ikke vitsen? Hvorfor gi og gi mens han er ute og puler?

Anonymkode: 511b5...ec1

DEN NAKNE GARTNER
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir jo bare dumpa uansett, og sex forbinder jeg med selvskading. Alle jeg har sex med forlater meg jo :( Har kastet opp, tatt overdoser, skjært meg selv etc pga jeg ikke takler å bli forlatt. For meg er sex veldig intimt, så når alle jeg har hatt sex med bare stikker av så forbinder jeg det med noe fælt. 

Nesten bedre å ha one night stands, for da slipper jeg å gå rundt og vente på å bli dumpa. Har holdt meg unna menn i 1 år og har det mye bedre. Men jeg forstår ikke at damer tør å ha sex, er det ikke slitsomt å vente på å bli dumpa? Og menn kan jo smitte med kjønnssykdommer også. 

Jeg føler meg kvalm, stygg og ekkel hver gang jeg blir forlatt etter sex. Skal ALDRI gjøre det igjen. 

Sex kan være veldig deilig og oppleves bekreftende på kjærlighet mellom to mennesker som er glad i hverandre. Det er ikke selve sexen i ditt tilfelle som er problemet, men det som er inni deg. Du har nok en historie med mye vondt. Gi deg selv tid og tolmodighet til å fikse deg selv så blir også sex og intimitet bedre. 

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt ikke, med mindre man er veldig heldig og finner en fyr som skjønner at sex skal være noe begge nyter.

Er som deg TS. Har ikke blitt forlatt så mye akkurat, men mitt inntrykk er at de fleste menn er utro fordi de hele tiden vil jakte nye og spennende damer. Hvis jeg er i et forhold så vil jeg gjøre alt for han, men sjansen er for stor til at han er illojal så da ser jeg ikke vitsen? Hvorfor gi og gi mens han er ute og puler?

Anonymkode: 511b5...ec1

?? 

Som en annen her skriver: 👇

52 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Sex kan være veldig deilig og oppleves bekreftende på kjærlighet mellom to mennesker som er glad i hverandre. Det er ikke selve sexen i ditt tilfelle som er problemet, men det som er inni deg. Du har nok en historie med mye vondt. Gi deg selv tid og tolmodighet til å fikse deg selv så blir også sex og intimitet bedre.