AnonymBruker · #61 Posted October 17 The I-land... altså, ord blir fattige. På samme nivå som Another Life. Anonymkode: 3a36c...e46 1 Share this post Link to post Share on other sites
SupaWoman · #62 Posted October 17 På 13.10.2019 den 17.15, Neket skrev: The killing of a sacred deer!! Ja, så den igår. Merkelig film, de snakket så dempet, tilgjort og hakkete og de er jo GODE skuespillere! 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #63 Posted October 18 På 5.10.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev: Rapportert Anonymkode: dc819...571 Hvorfor? Anonymkode: c6bee...6b0 1 Share this post Link to post Share on other sites
Keikolina · #64 Posted October 18 (edited) Sleepy Hollow serien, sykt dårlig, har brukt 5 uker på å se den er på sesong 3, jeg bruker den som sovemedisin 😂 Edited October 18 by Keikolina 0 Share this post Link to post Share on other sites
Cleopatra. · #65 Posted October 18 På 15.10.2019 den 12.39, Million skrev: Jeg er usikker på hva den het igjen, men var det Housemaids eller noe sånt? De gikk rundt i sånne gammeldagse kyser av noen hodeplagg i alle fall, og jeg skjønte ikke tegningen i det hele tatt. Så på èn episode (den første) og gadd ærlig talt ikke prøve å se noen flere. Det var for uinteressant og jeg skjønte ikke poenget. Levde de i nåtiden? Levde de i en annen verden? Hvorfor stakk de ikke bare av? Og hvorfor måtte de housemaidsene ha sex med en annens ektemann bare for å få hans barn, kunne de ikke brukt kunstig inseminering av hensyn til kona hans? Bare tull hele greia. Du snakker om A Handmaid's Tale Den går på HBO Nordic. Og det er en dystopisk serie om et oppdiktet fremtidig skrekksamfunn. De kunne jo ikke akkurat bare stikke av🙈 Du burde prøve å se mer enn én episode, så kanskje du hadde skjønt mer av den Egentlig ikke så verst serie! Men ganske ekkel til tider synes jeg 😬 (Dette var ikke ment spydig forresten, så beklager om det ser sånn ut skriftlig). Og beklager off topic! 1 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #66 Posted October 19 Likte grass filmen jeg. Fikk children of the corn vibber Anonymkode: ba87d...966 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #67 Posted October 28 Så "In the tall grass" igår. 1 time og 40 minutter av livet mitt som jeg aldri får tilbake. For noe søppel. Skuffa, fordi jeg syns det meste av originalinnholdet til Netflix er ganske bra. Anonymkode: bafd5...bce 1 Share this post Link to post Share on other sites