Gå til innhold

Stortinget sier nei til å hente hjem syk fireåring og IS-kvinne


Summerbreeze

Anbefalte innlegg

Gjest Trykksjakta

Barnevernet i Norge nøler ikke å nappe små barn og ungdommer ut av hjemmene sine. De kommer gjerne midt på natta og henter dem fra sine foreldre uten forvarsel. Mange av disse ser aldri sine biologiske foreldre igjen. Det koster dem ikke en kalori om de finner det nødvendig for "barnas beste".

Hvorfor skal det da være så vanskelig å hente en 4-åring fra en mor som er skyldig i tortur, drap og terrorisme? Hva i helsike er det folk tenker med? 4-åringen er enda så liten at han vil kunne reddes fra radikaliseringen, og glemme det aller meste, hvis han får god oppfølging.

Norge bør hente 4-åringen hjem med tvang, slik de ikke har noe problemer med å gjøre med norske barn i Norge. "Barnets beste" i dette tilfellet er selvsagt at barnet blir tatt fra terroristen og aldri mer kommer i nærkontakt med henne.

Hun bør råtne på rot, jeg driter i hvor, bare ikke i Norge.

Endret av Trykksjakta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.10.2019 den 8.45, Apis skrev:

Nå ser det ut som om IS fangene inkludert denne konkrete damen vil slippe ut bakveien i denne leiren uansett, etter at Tyrkia angrep Kurderne, som jo har hatt kontrollen i området. 

Katastrofe! Det endrer ikke på fakta at hun ikke har sine barns beste i tankene, men ser dem som inngangsbillett til Norge med symbolsk fengselsstraff. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse IS-kvinnene kan paradoksalt nok takke latterlige norske straffer for at de fortsatt er i Syria.

Alle med mer enn fem hjerneceller vet at det vil bli tilnærmet umulig å dømme disse kvinnene for noe annet enn at de har vært i Syria i et visst tidsrom. Og det gir høyst 4 måneder i fengsel. Det vil si at de soner 2 måneder. Og for de med små barn kan det til og med bli snakk om betinget fengsel.

Av denne grunn er det liten vilje i folket, og dermed politikere til å hente de hjem. Hadde straffene vært som i USA hadde det vært mindre politisk kostbart å hente dem hjem. For da ville de sonet livet ut selv om det ikke er mulig å bevise annet enn at de har oppholdt seg i IS-land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

Disse menneskene er fiender og forrædere av Norge. De bør ikke returneres, og vi har ikke noe ansvar for dem. De bør straffes i de land de er. At noen av disse kvinnene har vært så umoralske at de har fått barn midt i en terrorkrig er trist, men ikke vårt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
13 minutter siden, fittesnerk skrev:

Forkastelig.

Håper ikke dette får ringvirkninger. La alle som selv velger å dra dit råtne der nede. 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper barnevernet kommer inn i bildet med engang de er på norsk jord, og at barna blir plassert hos noen som setter dem først. Det har nemlig ikke mor gjort når hun har nektet dem å reise til Norge uten henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg leste nettopp at hun og barna hentes til Norge. Det er den verste nyheten jeg har lest siden regjeringens ''ja'' til omskjæring av gutter på norske sykehus. Det er fullstendig uakseptabelt fra regjeringen. Jeg er utrolig skuffet. Siden de rødgrønne aldri kommer til å bli et alternativ for meg på valgdagen og ellers, er jeg dermed ferdig med å stemme i Norge. Når norsk regjering henter i Norge en terrorist som på denne måten slipper rettferdig straff der hvor forbrytelsene fant sted, så har regjeringen mistet min tillit. Det eneste rette var å hente barna som er de uskyldige og la moren bli der. Barna må plasseres med en gang hos fosterfamilie og få et normalt liv og oppvekst og mora må miste foreldrerett og være i fengsel livet ut.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så tror jeg flere kommer etter, når de ser at man kan bruke barna som unnskyldning for å presse seg tilbake til norge.

Naive norge.

Hvorfor går aldri nordmenn ut i gatene å protesterer? Vi godtar alt!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...