Jump to content
AnonymBruker

Øyekontakt under sex?

Recommended Posts

AnonymBruker

Elsker øyekontakt! Etter ti år sammen, så elsker vi fremdeles å se hverandre i øynene mens han er dypt inni meg. Det er helt fantastisk å se på ham mens han kommer. ❤️

Anonymkode: 0d06c...b26

Fortsetter under...

Paramount

Øyekontakt er viktig, helt klart. Da har du sex med en du elsker, ikke bare en kropp. 

Gent82
Posted (edited)

Håper ikke det er over flere minutter med sammenhengende øyekontakt dere snakker om? *cringe* 😳

Edith: Om det kreves å stirre på hverandre lengre enn 20 sekunder sammenhengende så sier jeg adios og flytter. Makan. Vil da ikke stirre ned partneren, vil nyte synet av den jævla bra kroppen hennes. Jeg mener, wtf liksom

Edited by Gent82

Paramount
50 minutter siden, Gent82 skrev:

Håper ikke det er over flere minutter med sammenhengende øyekontakt dere snakker om? *cringe* 😳

Edith: Om det kreves å stirre på hverandre lengre enn 20 sekunder sammenhengende så sier jeg adios og flytter. Makan. Vil da ikke stirre ned partneren, vil nyte synet av den jævla bra kroppen hennes. Jeg mener, wtf liksom

Skuffende innlegg. Du skjønner godt hva dette handler om. Ligger du mellom benene på ei deilig jente søker du ikke øyekontakt. Men øyekontakt er viktig, når det er riktig. Øyekontakt handler om å ha respekt for den du elsker med.  

Gent82
7 timer siden, Paramount skrev:

Skuffende innlegg. Du skjønner godt hva dette handler om. Ligger du mellom benene på ei deilig jente søker du ikke øyekontakt. Men øyekontakt er viktig, når det er riktig. Øyekontakt handler om å ha respekt for den du elsker med.  

Selvsagt har man øyekontakt nå og da (hallo, det er jo 'uunngåelig'). Men det var ikke snakk om vanlig blikk møtes her,  det jeg fikk ut av tråden var at det var viktig å se hverandre dypt i øynene og holde blikket mens man jukker ivei. Sorry ass men da hadde jeg antagelig mistet ereksjonen og motivasjonen. (Treat her like a gentleman, fuck her like an animal):tommelopp:😎

OPIgirl
På 3.10.2019 den 6.44, Bubo skrev:

Hvis man ikke kan ha øyekontakt under sex, bør man kanskje ikke ha sex med den personen? Jeg bare spør? 😎

Det samme lurer jeg også på.

Annonse

Bamseklemmer

Øyekontakt er jo bare så hærlig, spesielt når man nærmer seg orgasme, synes mange ganger det forsterker orgasmen, for da er jo alle hemninger borte. Så å nyte synet av at noen har det så godt, er for meg noe av det mest tennende jeg kan se❤️

Får jeg ikke øyekontakt med f.eks. ff, lukker jeg igjen øynene og tenker på noen annen🤪

Frøkensina

Jeg har funnet ut at øyekontakt blir ukomfortabelt om det er med feil mann, om ikke alle følelsene og dybden er der. Sånn sett er det et godt barometer for meg (selv om man burde føle det før sex). Med de rette følelsene til stede blir det et nytt nivå av intimitet og lyst.

Paramount
38 minutter siden, Gent82 skrev:

Selvsagt har man øyekontakt nå og da (hallo, det er jo 'uunngåelig'). Men det var ikke snakk om vanlig blikk møtes her,  det jeg fikk ut av tråden var at det var viktig å se hverandre dypt i øynene og holde blikket mens man jukker ivei. Sorry ass men da hadde jeg antagelig mistet ereksjonen og motivasjonen. (Treat her like a gentleman, fuck her like an animal):tommelopp:😎

Ok. Øyekontakt er viktig, for gjensidig tillit. I øynene kan du også lese om den du elsker med setter pris på det du gjør.

Frøken Diamant

Øyekontakt er viktig.Tenner på å se på han jeg har sex med.

Mann37oslo
3 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Øyekontakt er viktig.Tenner på å se på han jeg har sex med.

Kan du se på meg?😄

AnonymBruker

Jeg greier ikke å ha øyekontakt med mannen min under sex 🤣 føler det blir så kleint. Men hadde null problem  med det hvis jeg har hatt ONS eller ff. 

Anonymkode: 646f3...476

Gent82
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg greier ikke å ha øyekontakt med mannen min under sex 🤣 føler det blir så kleint. Men hadde null problem  med det hvis jeg har hatt ONS eller ff. 

Anonymkode: 646f3...476

Enig. Man er jo ikke i senga for å spille mind-games med partneren, det er (på en måte) nytelsen overalt i kroppen utenom hodet som er målet da. Ligge og se på hverandre..(?!) skal man si noe?

Ha en samtale eller bare glo og tenke "hmm hva tenker hun på...jaja hva skal jeg tenke på? Må fikse den løse ledningen på bilen....hm...skal vi skifte posisjon montro..nei hun vil sikkert ligge og se meg i øynene lenger.......er den stiv enda???!!! Puh! ja,...ok, fokus fokus, ok..." Osv osv. 

Det er kanskje en fetish det å holde blikket til hverandre når de holder på?

Annonse

Kvelertak

Ja til øyekontakt😍Beste er når man kommer og prøver å holde øyekontakten, men det er ikke alltid det går an å holde øynene åpne.