Gå til innhold

Hvorfor skal brukere på KG bruke så himla lang tid på å svare på tråder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplever stadig at når jeg lager en ny tråd her på KG at den fort kommer opp i 30-70 visninger, men det kan likevel ta opptil 15-30 minutter (noen ganger opptil flere timer) før tråden får sitt første svar. Hvorfor er KG-brukerne så treige på å svare? hvorfor kan dere ikke bare svare på nyopprettede tråder når dere er inne og leser dem alt, liksom?

Anonymkode: ea4fb...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de ikke var interessert i tråden din. Man velger selv hvilken tråd man har lyst å svare på. Ofte sjekker jeg en tråd, finner ut at tråden ikke er for meg, og så går jeg videre med dagen min. 
Jeg syns det er litt merkelig at du skylder på andre for at du ikke får svar på tråden din, nesten som om du fortjener det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte for å gå på do før jeg svarte, sånn bare for å understreke poenget. 

(en liten del av meg håper noen bokmerker for p svare om noen dager). 

 

Srs svar: Folk svarer på det som engasjerer og ofte kan svar nr 2,3 og 7 gi mer grobunn for debatt enn hovedinnlegget. 

Anonymkode: 67fc1...c4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker ikke om noen spesiell tråd her. Jeg sier bare hva jeg stadig opplever her på KG.

Ts

Anonymkode: ea4fb...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bedre ting å gjøre enn å stille opp til service, og derfor svarer vi når vi har lyst.

Anonymkode: 18180...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes problemet oftere er motsatt. At for mange svarer uten å ha noe ønske om å hjelpe trådstarter, men kun er ute etter å hevde seg selv. 

Anonymkode: 0be49...41f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg være forpliktet til å svare i en tråd bare fordi jeg leser HI? Noen ganger er overskriften helt amatørmessig, så det er ikke godt å si hva tråden egentlig handler om. Å noen ganger innser man at man ikke har noen råd å gi. Hvorfor så sur ts? Det er frivillig å skrive her inne, også for deg. 

Anonymkode: 1821a...ce2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man kan vise litt respekt og svare raskt hvis tråden handler om bekymringer en person har.

Anonymkode: 4f9ce...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

1) Jeg opplever ikke at 15-30 minutter er lang svar tid. Hvis TS mener det, da er det TS som er frekk nok til å tro at KG er en serviceinstitusjon og ikke et frivillig forum.

2) På grunn av totalt misvisende trådtitler går jeg ofte videre etter å ha lest første innlegg. Unntaket er selvsagt dersom jeg ser at tema likevel er interessant. Jeg er veldig glad for at vi nå har regler mot intetsigende og misvisende titler.

3) Man har ikke RETT på svar. Man skal være glad for at man får det.

4) Hvis tema er noe som har vært behandlet 500.000 ganger før på KG eller er noe som TS lett kunne ha Googlet seg til, skal du være himla glad for at jeg ikke svarer for du kan jo selv tenke deg til hva svaret ville blitt.

5) Hvis åpningsinnlegget er for utydelig og eller uinteressant så får man ikke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man kan vise litt respekt og svare raskt hvis tråden handler om bekymringer en person har.

Anonymkode: 4f9ce...4b8

Ja, om man har noe fornuftig å komme med. 

Veldig mange her inne svarer før de tenker, så jeg synes heller problemet er motsatt til tider. 

Anonymkode: a1446...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å svare i tråder hvor TS virker frekk og krevende og ikke viser takknemlighet for svarene h*n får. Da bruker jeg heller fritiden min på noe annet 🙂

Anonymkode: a8715...f2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder konsekvent ikke når det ikke er samsvar mellom tittel og HI. Lite interessante ting svarer jeg heller ikke på.

Anonymkode: fa3a2...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever stadig at når jeg lager en ny tråd her på KG at den fort kommer opp i 30-70 visninger, men det kan likevel ta opptil 15-30 minutter (noen ganger opptil flere timer) før tråden får sitt første svar. Hvorfor er KG-brukerne så treige på å svare? hvorfor kan dere ikke bare svare på nyopprettede tråder når dere er inne og leser dem alt, liksom?

Anonymkode: ea4fb...530

Denne kommentaren var rar. Man er ikke forpliktet til å svare på tråder her inne. Så hvorfor forventer du at folk skal svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil få et raskt svar så start en trolletråd.

Anonymkode: 9fd92...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man kan vise litt respekt og svare raskt hvis tråden handler om bekymringer en person har.

Anonymkode: 4f9ce...4b8

Vise respekt og svare fort? Det er ikke sånn at vi får betalt for å svare heller, respekten går begge veier!

Anonymkode: 18180...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 02, 2019 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever stadig at når jeg lager en ny tråd her på KG at den fort kommer opp i 30-70 visninger, men det kan likevel ta opptil 15-30 minutter (noen ganger opptil flere timer) før tråden får sitt første svar. Hvorfor er KG-brukerne så treige på å svare? hvorfor kan dere ikke bare svare på nyopprettede tråder når dere er inne og leser dem alt, liksom?

Anonymkode: ea4fb...530

Hva med å heller være takknemlig for at noen i det hele tatt gidder å svare på alle trådene dine? 

Anonymkode: 2c8ae...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...