Gå til innhold

Paradise hotel sesong 1 - Mobbing på hotellet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som husker den sesongen? 

Her er en episode da Lene og Nanna måtte velge hvem av de som måtte ryke ut av hotellet.
https://www.viafree.no/programmer/underholdning/paradise-hotel/sesong-1/episode-27

Jeg fatter ikke at ingen sto opp for Margrethe. Får rett og slett vondt inni meg av å se på den sesongen.
Mobbing er GRUSOMT!

Anonymkode: 21b43...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ikke hele sesongen, men husker disse episodene da alt styret rundt gjorde at jeg så kun de. I tillegg gikk de klipoene rundt husker jeg.

Grusom oppførsel av spesielt de jentene, men også av de andre deltagerne som ikke grep inn.  Lurer på i hvilken grad dette påvirket Nanna og Lene sine liv. Jeg hadde f.eks ikke ønsket Lene som lærer til mine barn.

 

Anonymkode: 3557e...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det. Var helt forferdelig. For noen nek!

Anonymkode: 76c89...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den gangen at Lene burde blitt kastet ut, helt uten noe stein saks papir. Det var hun som sto for hovedmobbingen, og Nanna slang seg på. 

Margrethe har det heldigvis veldig bra i dag, men har ikke sett etter hvordan Lene eller Nanna har det nå. Håper de ser på sin egen sesong i dag og skammer seg. 

De kan ikke skylde på at de var i en boble. Mange mennesker klarer å oppføre seg på tv, selv om de er sinte eller provosert. Triana skulle fått hoppe inn mye tidligere for å sette et standpunkt for hva som er greit. Det har skuffet meg i ettertid at det finnes episoder i hver sesong hvor det er mye utfrysing, spesielt fordi vedkommende har en annen oppførsel, annerledes klesstil eller gjør valg som går utover større grupper. 

Anonymkode: 25dd2...005

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...