Gå til innhold

Dette er ganske sprøtt. (Spøker i huset mitt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er mottakelig kan du rense huset selv. Barn skal føle seg trygge i sitt eget hus. Barn er ikke skapt for å treffe ånder, eller tro på spøkelser. Du kan ta like deler salvie og salt. Stø det i krokene der det spøker. Vent noen minutter, og kost opp med kost og feiebrett. Kast ute. Tenn røkelse. Dette er en kraftfull seremoni, som bare skal gjøres en gang. Plagsomme energier vil forsvinne bort. Ikke snakk med barna om ånder og slikt. De blir bare redde av det. Hvis de spør, kan du si at du har renset huset. Spør gjerne om de merker bedring. 

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor syntes du det er spennende med ondskap når du har barn der? Du bør ringe åndenes makt med en gang så de kan røkte ut

Anonymkode: f0313...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg aldri opplevd spøkelser. Jeg tror spøkelser er livredde meg og tør ikke kødde med meg. 

Anonymkode: 811a3...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Altså, hva skjer? Er det noe alle kan merke? Er det noen som passer på, eller forferdre som henger igjen? 

Hva det er vet jeg ikke, men at man iblant kan merke ting som er utenom normalen har jeg opplevd flere ganger. 

I kategorien "poetergeistliknende ting" har jeg opplevd

  • oppvaskbørste som tok en tur gjennom lufta på kjøkkenet for egen regning. Den landet midt på kjøkkengulvet etter å ha ligget i en tallerken i et par dager (alle vinduer igjen, ingen store biler som skapte vibrasjoner og heller ingen jordskjelv)
  • en såkalt "wake up light" gikk bananas og skrudde seg på for egen maskin. Flere ganger. Jeg antok det var en elektrisk feil og klaget til butikken. Fikk ny. Samme skjedde igjen. Lampa er nå erstattet med vanlig batteridrevet vekkerklokke. (Fytti som man skvetter når en slik radiolampe slår seg på max halv 12 om natta, rett etter man har sovnet....) 
  • døra til dusjhjørnet sto en morgen lent inntil veggen. At den hopper av hengslene kan skje, men at den gjør det uten at jeg merker det er  snålt. 
  • Ved streaming av musikk fra mobil til stereoanlegg slo lyden seg på max volum. Det gjentok seg noen dager senere - på samme sangen. Må innrømme da stilte jeg meg rett opp og sa til hvemdetnåmåttevære at "nå gir du deg". Ikke opplevd det senere, men anskaffet meg etter en stund nytt stereoanlegg av andre grunner.
  • intens lukt av bålrøyk inne. Måtte faktisk gå en tur ut for å prøve å identifisere årsaken. Var redd for brann andre steder i bygget. Fant ingenting. Lukta var der enda da jeg kom inn, men forsvant noen minutter senere. 
  • lukt av en slags blomsterparfyme. Ikke samme lukt som jeg selv bruker. 

Har også to ganger opplevd å vite på forhånd når mennesker i nær familie skal dø. Det har stemt begge gangene. Har nå et forvarsel på en tredje person, meg selv. Kommer til å bli skikkelig sur om den slår til, men svaret får jeg om ca. 3 år. 

Anonymkode: 4f8b9...9cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren også, meg ovenfor og det skulle selvsagt stå "poltergeistliknende ting" i 2. linje av svaret

Anonymkode: 4f8b9...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 21.25, 29_j skrev:

Hvordan merker man at man er mottakelig? 

Hadde en episode nå (for 15min siden) at sykkelen til guttungen plinget 2 pling av seg selv. Ingen var ved sykkelen. Er dette en beskjed, eller kan det være ondskap? 

Spennende å høre. 

:)

Du skrev det samme litt lenger opp i tråden. Eller skjedde akkurat samme situasjon igjen?

Anonymkode: f0313...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! 😂

Men seriøst, i dag når vi har kameraer i lomma alle mann, og vi kan kjøpe små webkameraer osv for småpenger. Sett opp noen kameraer og få det dokumentert. 

Anonymkode: 84c48...091

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Ble forstyrret med at noen tok meg i ansiktet,

Dette merket jeg søndag morgen. Jeg ser en hund gå i huset med ujevne mellomrom, og så forsvinner den. Helt borte. Ikke noen lyder fra den, bare det visuelle. Bortsett fra den ene gangen i forrige uke. Jeg satt ved spisebordet, så snudde jeg meg mot døråpningen, og den kommer gjennomsiktig inn gjennom stuedøra og den snøftet en gang. Så ble den borte. Det er en liten hund, og jeg synes ikke den ser skummel ut. Jeg føler meg ikke så redd av den, føler faktisk mer at jeg har selskap i huset, det er ikke så uhyggelig. Jeg har også sett den gå i luften rett fremfor meg, med halen ned. I begynnelsen tenkte jeg litt sånn ala «tenk hvis den dukker opp igjen nå, hva gjør jeg da.» Men nå bare bruker jeg å registrere at jeg ser den nå og da, og så fortsetter jeg med det jeg holder på med. Men jeg blir jo litt nysgjerrig på hva som foregår her nå. Jeg vet ikke noe særlig om tidligere eiere av huset.

Anonymkode: cbd17...f69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! 😂

Men seriøst, i dag når vi har kameraer i lomma alle mann, og vi kan kjøpe små webkameraer osv for småpenger. Sett opp noen kameraer og få det dokumentert. 

Anonymkode: 84c48...091

Er det ikke da det ikke gir effekt? 

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette merket jeg søndag morgen. Jeg ser en hund gå i huset med ujevne mellomrom, og så forsvinner den. Helt borte. Ikke noen lyder fra den, bare det visuelle. Bortsett fra den ene gangen i forrige uke. Jeg satt ved spisebordet, så snudde jeg meg mot døråpningen, og den kommer gjennomsiktig inn gjennom stuedøra og den snøftet en gang. Så ble den borte. Det er en liten hund, og jeg synes ikke den ser skummel ut. Jeg føler meg ikke så redd av den, føler faktisk mer at jeg har selskap i huset, det er ikke så uhyggelig. Jeg har også sett den gå i luften rett fremfor meg, med halen ned. I begynnelsen tenkte jeg litt sånn ala «tenk hvis den dukker opp igjen nå, hva gjør jeg da.» Men nå bare bruker jeg å registrere at jeg ser den nå og da, og så fortsetter jeg med det jeg holder på med. Men jeg blir jo litt nysgjerrig på hva som foregår her nå. Jeg vet ikke noe særlig om tidligere eiere av huset.

Anonymkode: cbd17...f69

Merker bare du dette eller flere? 

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene, men jeg har ikke sett den de gangene jeg har hatt besøk og det er ingen som har vært her som har sagt at de har sett den. Jeg har unngått å fortelle om den til andre så de ikke skal begynne å se etter tegn bevisst eller ubevisst, da kan jeg være sikker på at det faktisk er den de merker.

Men det har vært en episode der en venninne av meg bemerket at teppet mitt på soverommet var en lurvehaug, jeg lurte på hva hun mente og så at teppet var herjet med. Det var som om hunden hadde rullet seg på det og jobbet med teppet. Jeg sa bare til henne at jeg hadde ristet det eller noe slikt.

Men det er eneste gangen noen har bemerket noe uvanlig her i huset. Det har vært noen ganger der jeg har fornemmet pels i ansiktet før jeg skal sove, jeg har tenkt at den vil kose. Jeg føler ofte en varm og god følelse enten før hunden dukker opp eller etter jeg har sett den, jeg synes egentlig det er litt koselig.

Men jeg forstår ikke hvorfor denne hunden dukker opp. Det er så rart. Hvorfor ser jeg ikke mennesker liksom? Hvis det har med huset å gjøre, så må det jo ha vært mennesker her også. Jeg tror det er huset, for jeg har aldri merket noe andre steder enn inne i huset. Det er bare av og til jeg merker den, kanskje en gang i uka eller noe slikt, så det er ikke så ofte.

Anonymkode: cbd17...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde deg borte fra alt overnaturlig. Da vil du ikke bli plaget. 

Ikke kontakt eller se på Åndenes makt. Ingen renselser eller seanser. Ikke engang ouija brett. Du må ta avstand fra dette! Det er veldig viktig!

Anonymkode: 95496...b99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må holde deg borte fra alt overnaturlig. Da vil du ikke bli plaget. 

Ikke kontakt eller se på Åndenes makt. Ingen renselser eller seanser. Ikke engang ouija brett. Du må ta avstand fra dette! Det er veldig viktig!

Anonymkode: 95496...b99

Men det skjer jo mange ganger når jeg minst aner det. Hva er det med meg? Ekstremt mottakelig? 

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, 29_j skrev:

Hva betyr det når jeg får opp kl slettet 22:22 på mobilen, helt tilfeldig 2 dager på rad? 

Lekene går av seg selv i stua. Senest idag på morgenen. 

Hva følte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Olaug Olsen skrev:

Hva følte du?

Trist stemning. Mulig pms bare. 

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Olaug Olsen skrev:

Hva følte du?

Kan et klslett bety noe? 

Har du spesielle evner til å se noe? 

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For tredje gang kom tallet 22:22 , da jeg tilfeldig så på klokken. Jeg syntes det er kjempe rart. Er dette en mening?

Igår kveld da jeg og samboeren min så kun jeg en skikkelse av en mann i vinduet, men i gjenspeil ifra stua. Det var helt utrolig skremende! Er alene ikveld og føler det er en form høy aktivitet, ikke noe særlig. Vær så snill, seriøse kommentarer mottas gjerne fra de som vet/er mottakelig! :)

Hilsen Ts, mulig noe overtroisk. (Igjen, så er det mye mellom himmel og jord.)

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vennene mine opplevde så mye på hybelen jeg bodde på, helt sinnsykt. Håper familien som eier huser en dag melder seg på åndenes makt. I tillegg var jeg drittrøtt da jeg bodde der, kunne sove opptil 15 timer i døgnet. Det har jeg ikke gjort hverken før eller siden.

Det er definitivt mer mellom himmel og jord. 

Anonymkode: 47860...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og vennene mine opplevde så mye på hybelen jeg bodde på, helt sinnsykt. Håper familien som eier huser en dag melder seg på åndenes makt. I tillegg var jeg drittrøtt da jeg bodde der, kunne sove opptil 15 timer i døgnet. Det har jeg ikke gjort hverken før eller siden.

Det er definitivt mer mellom himmel og jord. 

Anonymkode: 47860...177

Åh, så godt å høre fra andre som tror på dette, uten å være sinnsyk eller gal. La merke til at mange i tråden mener vi må oppsøke hjelp osv. Men jeg har helt siden jeg var liten merket det forskjellige steder, til og med på jobb. Det er helt sprøtt, faktisk. Til tider veldig skummelt, men kan også være komisk og nesten litt spennende. 

Da jeg var liten ble jeg stryket på kinnet, så "orber"/lyse klinkekuler i vinduet, radioen gikk av og på - selv når jeg tok ut kontakten. Altså jeg har opplevd såå mye. Godt å høre fra andre. 

Om tall-kombinasjonen min betyr noe, vet jeg ikke. Men på 2 uker har jeg fått tallene 22:22 på klokken helt tilfeldig, strøm på 22 prosent etc, mye rundt tallet 22. 

Ts

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så godt å høre fra andre som tror på dette, uten å være sinnsyk eller gal. La merke til at mange i tråden mener vi må oppsøke hjelp osv. Men jeg har helt siden jeg var liten merket det forskjellige steder, til og med på jobb. Det er helt sprøtt, faktisk. Til tider veldig skummelt, men kan også være komisk og nesten litt spennende. 

Da jeg var liten ble jeg stryket på kinnet, så "orber"/lyse klinkekuler i vinduet, radioen gikk av og på - selv når jeg tok ut kontakten. Altså jeg har opplevd såå mye. Godt å høre fra andre. 

Om tall-kombinasjonen min betyr noe, vet jeg ikke. Men på 2 uker har jeg fått tallene 22:22 på klokken helt tilfeldig, strøm på 22 prosent etc, mye rundt tallet 22. 

Ts

Anonymkode: 49bd0...0ef

Det er så altfor mange som ikke tror, så helt tåpelig av meg å skrive inn her. 😝😖

Anonymkode: 49bd0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...