Gå til innhold

Mannen klager over at jeg ikke blir kåt raskt nok, og at tenningsmønstret mitt er kjedelig


Gjest Vinglepetra

Anbefalte innlegg

Går du på p-piller? Ofte gjør p-piller eller annen hormonprevansjon sånn at man mister sexlysten, og må jobbe mye mer for å komme "in the mood". Som noen nevnte over her så er det kanskje lurt å sende litt dirty meldinger til hverandre i løpet av dagen, og rett og slett prøve å bare tenke mer på sex i løpet av dagen, slik at han ikke må starte helt fra scratch når han er i humør?

Har hatt samme problemet selv, da det er forskjell på menn og kvinner sine tenningsmønster, menn er mye mer visuelle og klare når som helst, mens kvinner trenger ofte mer oppvarming, slik er det bare. Det løsnet da jeg tvingte meg selv til å tenke mer på sex, og være litt leken i hverdagstalen på meldinger eller bare generelt. Hjelper også meg å føle meg fin og "klar" hele tiden. Sånn at jeg ikke føler meg ekkel og ikke har lyst. Så fin og ren hele tiden, gjerne noe fint undertøy.

Anonymkode: a4cd6...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Vinglepetra skrev:

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Dere er ikke kompitable i senga da, finn dere noen som vil det samme som dere. 

Eller så må du strekke deg for å møte hans behov.

Jeg er superglad for å ha funnet noen som ønsker spennende sex og ikke misjonær er par ganger i mnd. Det å bruke en evighet på forspill hver eneste gang er også drepende. Noen ganger trenger man å ta eller bli tatt brått over kjøkkenbenken ut av det blå.

Anonymkode: afff0...1e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sprøtt??? 🤔 Trodde han skulle be om skikkelige sprø ting, en runk er da ingen big deal!

Anonymkode: 37269...efe

Det vedkommende mente var at du ville ha noe å runke etter fordi du spør hvilke ting  det gjaldt. Hvorfor vil du vite det forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Vinglepetra said:

Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han sosiopat, når ts er den som driver med sexnekt? 

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

TS har sex med ham flere ganger i uka mer enn hun vil allerede, og det kaller du sexnekt?! What?! 

Ts kaller det sexnekt...

Jeg hadde heller ikke klart å leve med noen som må "kåtes opp" i evigheter for å få lyst. Da blir sex en jobb hvor den ene parten har ansvaret for at den andre skal få lyst, og at den andre parten blir tilfredsstilt. Man må rett og slett passe sammen seksuelt. 

Anonymkode: 3b0c2...074

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes først og fremst det er ekstremt trist at han ikke kan finne spenning i de tingene man kan gjøre før samleie. Han kaller deg kjedelig, men han er jo minst like kjedelig selv om han ikke tenner på å fingre deg eller å slikke deg.

Dersom du bruker hormonprevensjon ville jeg forsøkt å droppe det. Det er virkelig drepen for sexlivet. Veldig, veldig mange kvinner rapporterer om manglende evne til å bli fysisk tent når de bruker hormonprevensjon.

Anonymkode: 58dc9...7dc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexnekt er forøvrig et helt sjukt begrep som spiller på at sex er en rettighet man har, og noe man som partner gir den andre, eller evt. nekter den andre. Slik er det faktisk ikke. Sex er noe man har sammen, som skal være ønsket og deilig for begge parter. Det er LOV å si nei. Alltid. For hvilken som helst grunn.

Anonymkode: 58dc9...7dc

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, OPIgirl skrev:

Det vedkommende mente var at du ville ha noe å runke etter fordi du spør hvilke ting  det gjaldt. Hvorfor vil du vite det forresten?

Hvorfor blander du ulike svar fra ulike personer?  Jeg spurte om hva personen la i sprø ting og har siden sett at jeg ikke var alene om å tenke at TS var noe vag i sitt innlegg. Les mine innlegg i denne tråden. Da bør du skjønne at en prøver å få noen svar fra TS så en kan gi et adekvat svar til vedkommende. 

Anonymkode: 29a6e...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blander du ulike svar fra ulike personer?  Jeg spurte om hva personen la i sprø ting og har siden sett at jeg ikke var alene om å tenke at TS var noe vag i sitt innlegg. Les mine innlegg i denne tråden. Da bør du skjønne at en prøver å få noen svar fra TS så en kan gi et adekvat svar til vedkommende. 

Anonymkode: 29a6e...492

Ooops. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ooops. Beklager.

.

Anonymkode: 29a6e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller ikke klart å leve med noen som må "kåtes opp" i evigheter for å få lyst. Da blir sex en jobb hvor den ene parten har ansvaret for at den andre skal få lyst, og at den andre parten blir tilfredsstilt. Man må rett og slett passe sammen seksuelt. 

Anonymkode: 3b0c2...074

Må faktisk si meg enig i dette, har truffet på en kvinne eller to i livet som er så ufattelige tafatte, som ikke hadde noen ønsker, ingen fantasier, aldri kunne prate om lyster og begjær,  og som attpåtil forventer at jeg skal "kåte" henne opp, og uten at hun ga noe tilbake.. I ettertid så har jeg tenkt at jeg like så gjerne kunne ha hatt sex med en dukke. Det hadde vært like givende faktisk. 

Hvis det er tilfelle med TS så har jeg faktisk mer sympati med typen hennes enn TS, og vil anbefale  typen å finne seg en dame som har mer gnist og tar initiativ i senga. 

Anonymkode: 4757a...8b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med tafatt vil vise seg om TS faktisk ikke viser evne til å svare på de spørsmål og svar hun får her. Blir spennende å se om hun vier oss noe som helst. 

Ut fra det kan vi trekke slutninger om TS har et problem eller faktisk er problemet. 

Vi venter på deg TS.

Anonymkode: 29a6e...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig typiske reaksjoner! I noen tråder for man beskjed om å snakke om ting, i andre tråder blir man hengt ut hvis man faktisk har snakket om ting og vært ærlig om hvordan man opplever problemet. Så for å snu på det: Flott av typen din å være så ærlig!

Hadde jeg fått samme tilbakemelding av samboer hadde jeg først og fremst tenkt gjennom muligheter for å møte han på det:

Kåte meg opp på egenhånd og ta initiativ når jeg allerede er ganske klar? Det gjorde jeg faktisk med en eks, tok en tur på badet og kom i gang på egenhånd. Kanskje ingen langvarig løsning, kanskje noe å vurdere likevel. 

Ta kontroll over forspillet og sørge for at vi gjør ting JEG tenner fort av? Helt åpenbart en løsning. Hvis jeg merker at jeg trenger lang tid på å bli våt får jeg han alltid til å slikke meg. Det har to fordeler. Han merker ikke så godt at jeg ikke er våt på grunn av spyttet, og jeg blir fort våt fordi jeg digger slukkingen hans.

Men det er du som må gjøre denne tenkejobben. Og vær takknemlig for at du har en kjæreste som kommuniserer. Så lenge han gjør det på en ordentlig måte da.

Anonymkode: 8788b...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør jo ingen av disse tingene du sier. Han klager, gidder ikke tenne henne, kjører sitt eget løp uten hensyn til hennes tenningsmønster og  prøver å presse henne til ting hun ikke vil. TS har sex med ham flere ganger i uka mer enn hun vil allerede, og det kaller du sexnekt?! What?! 

Anonymkode: b9d5a...257

Du leser innlegget annerledes enn meg. 

Jeg leser at han bruker så lang tid (og mye jobb) for å få henne kåt. Så lenge, at han blir helt slapp. Det er ikke det samme som å ikke gidde. 

Jeg leser at TS ikke gidder å gjøre noe for å bli tent. Og siden hun ender opp våt og klar, og han helt slapp.... Så sier det meg at TS ikke gidder å gjøre noe for han. 

Hadde blitt ganske frustrert dersom jeg kom med mange forslag, og alt ble feid bort. Tviler på at TS kommer med forslag tilbake. For TS høres ut som en flat fjøl, uten farger og nyanser eller noen ting. 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump ham

Anonymkode: 82773...631

 

19 timer siden, Ninni88 skrev:

Dette forstår jeg er veldig frustrerende for deg. Virker som han ikke helt respekterer deg når det kommer til sex? Nesten som om det er «tøm og røm»? Vet han hva som tenner deg eller er alt fokuset på han selv? Obs! Vi damer bruker gjerne litt lenger tid på å bli kåt...

Personlig er det lite som tenner meg om mannen er egoistisk..årsaken er da at jeg ikke klarer å slappe av å nyte sexen. Når en mann har fokuset på meg og min nytelse så vekkes lysten i meg til å gi han MASSE nytelse tilbake. Men det er vell ikke så rart om mannen har klart å gjøre meg sykt kåt. Så her handler det om å møte hverandres behov. Vær klar og tydelig på hva som tenner deg og vær litt åpen for å prøve nye ting. Det du tror ikke tenner deg, kan overraskende nok faktisk gjøre det. Men, da må en ha tillit til partneren og vite at partnere ikke tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Og at en respektere hverandres grenser—>viktig. Kanskje si at du er åpen for å prøve noe nytt, men at du ønsker å starte forsiktig..si du er avhengig av at han respekterer din kropp og dine behov rundt dette..om han da ikke bryr seg og vil dure løs som han selv vil...DUMP HAN, for det vitner på at han har null respekt for deg. 

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I verste fall får dere avtale hvilke dager dere har sex, og så får du varme opp på egenHÅND så dere er klare samtidig. Men selvfølgelig må dere ha dager hvor han gjør hele jobben også. Skjønner at mange kan reagere på forslaget, og forslaget får du om det ikke kommer på tale å dumpe mannen - feks som om dere er gift og har barn og elsker hverandre.

Hvis dere kun er kjærester, samboere som krangler mye, e.l. sier jeg som de andre; DUMP HAN 😊

Anonymkode: 37269...efe

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde vurdere å endre overskriften til «jeg er en dame uten selvrespekt, så jeg er sammen med en sosiopat som overkjører meg totalt»

sånn? 

Anonymkode: 7e36d...fb0

Å dumpe han er ikke et alternativ. Vi er gift og venter vårt første barn sammen. Jeg har et godt forhold til mannen min bortsett fra litt problemer i sexlivet nå. Må nevnes at dette er grunnen til at jeg er «vanskelig» å tenne. Har ikke sexlyst nå som jeg er gravid. 

Jeg er ikke tafatt, forventer å bli «varta opp», jeg bidrar mye selv. Og han får ofte BJ og andre ting han vil. Men igjen energinivået er ikke på topp nå som jeg er gravid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde vurdere å endre overskriften til «jeg er en dame uten selvrespekt, så jeg er sammen med en sosiopat som overkjører meg totalt»

sånn? 

Anonymkode: 7e36d...fb0

Men da hadde jo halvparten av alle trådene her hatt samme overskrift. 

Anonymkode: 8d6a4...efa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vinglepetra skrev:

 

 

 

Å dumpe han er ikke et alternativ. Vi er gift og venter vårt første barn sammen. Jeg har et godt forhold til mannen min bortsett fra litt problemer i sexlivet nå. Må nevnes at dette er grunnen til at jeg er «vanskelig» å tenne. Har ikke sexlyst nå som jeg er gravid. 

Jeg er ikke tafatt, forventer å bli «varta opp», jeg bidrar mye selv. Og han får ofte BJ og andre ting han vil. Men igjen energinivået er ikke på topp nå som jeg er gravid.  

Dere er gift og venter barn... Jeg trodde dere maks var 20 år.

Egentlig så blir det bare verre når du skriver at dere venter barn. Han er virkelig ikke særlig forståelsesfull type når dette er så ille for ham nå som du er gravid. Ikle forvent at han vil være det da barnet kommer!

Lykke til!

Anonymkode: 8d6a4...efa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ts kaller det sexnekt...

Jeg hadde heller ikke klart å leve med noen som må "kåtes opp" i evigheter for å få lyst. Da blir sex en jobb hvor den ene parten har ansvaret for at den andre skal få lyst, og at den andre parten blir tilfredsstilt. Man må rett og slett passe sammen seksuelt. 

Anonymkode: 3b0c2...074

Enig

Anonymkode: f6088...734

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overkjører han henne totalt, når han jobber drithardt for å kunne ha sex med henne? Når han tilpasser seg hennes tenningsmønster? Når han sier hva han ønsker å prøve, men ikke tvinger henne når hun nekter? Er han sosiopat, når ts er den som driver med sexnekt? 

Anonymkode: bd755...223

Prøv å se det fra hennes perspektiv da. Hun er en dame, damer har mindre testosteron. Det betyr at de ikke har like høy og kvikk sexlyst som menn. Derfor er det grunnleggende at kvinner ofte trenger forspill for å bli kåt. Om en mann ikke kan respektere at hun bokstavelig talt trenger forspill for å kunne tenne, så har han ikke mye empati. Hun prøver nok også hardt for å ha sex med han, fordi hun må prøve å fysisk tvinge kroppen sin til å bli kåt, noe som ikke kan skje før forspill. Hun prøver også å tilpasse seg hans tenningsmønster (er du blind?). 

Om hun de har sex 3-5 ganger i uken, så driver hun iallefall ikke sexnekt. Hun overgår seg selv og gjør ting hun egentlig ikke vil for at mannen ikke skal bli sutrete. Og om han blir sint fordi hun ikke klarer å tenne i tide, så er det ikke merkelig at hun vil nekte han sex, fordi sex skal involvere god og kjærlig oppførsel fra begge parter. Sex er en sårbar akt, ikke akkurat gøy når man får refs for å ikke gjøre ting rett. 

Det er i tillegg allerede et dårlig tegn når mannen blir sutrete over at de ikke kan ha sex hver dag, og heller må tilpasse seg 3-5 ganger i uken. Hun er gravid og de venter et barn. De kommer til å gå gjennom lange perioder med lite til null sex når de får barnet sitt. Jeg håper at han iallefall da har nok empati til å forstå hvorfor hun ikke vil ha sex til tider da as.

Endret av simsmachop
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forklaring kan jo være at det rett og slett er veldig kjedelig og lite tennende om en alltid er den som må ta initiativ og "gjøre den andre klar". Sex er tross alt best når en er to som tydelig har lyst og deltar.

Kanskje hjelper det om trådstarter selv tar initiativ de gangene hun selv er mest klar, både for å gjøre det mer spennende for begge parter, og for å korte ned på tiden en må "forberedes". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, herzeleid skrev:

En forklaring kan jo være at det rett og slett er veldig kjedelig og lite tennende om en alltid er den som må ta initiativ og "gjøre den andre klar". Sex er tross alt best når en er to som tydelig har lyst og deltar.

Kanskje hjelper det om trådstarter selv tar initiativ de gangene hun selv er mest klar, både for å gjøre det mer spennende for begge parter, og for å korte ned på tiden en må "forberedes". 

Når mannen ønsker sex så ofte så lurer jeg på når hun skal få sjanse til å ta initiativ selv? Mas om sex og krav om at man skal bli tent og våt tidlig, gjør at man blir det motsatte. Man blir ikke våt av å prøve å bli det, men når man slapper av og lar det komme av seg selv. Med en som maser så er det nesten umulig å bli våt, og da tar det uendelig lang tid. 

Anonymkode: c7103...d37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...