Gå til innhold

Hva gjøre? Flere fridager på rad alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter lengre tids sykdom og  sengeligging har jeg endelig kommet meg på beina og begynt å jobbe igjen. Nå har jeg derimot noen dager fri, og kjenner veldig på at jeg ønsker å fylle dagene med noe. Jeg vet bare ikke hva! Jeg har lyst til å reise bort, men har ikke så god råd til det akkurat nå. 

Jeg lengter etter å gjøre NOE! Noen som har gode tips til hva en kan fylle dagene med alene? :( Jeg er veldig alene, alt av venner og familie bor på andre kanten av landet. Dyrt å reise dit. Bor i Oslo. 

Anonymkode: 95ba4...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Improteater på det lille teateret (hvis jeg husker riktig)! Kjempegøy, ikke særlig dyrt. 

Anonymkode: ef0f3...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor i oslo, flest tilbud av alle byene, kino, teater, bibliotek, cafe, spillehall, turtilbud, oslo city, gunerius, vigelandsparken, folkemuseum, andre museumer, tur innom lokal forening, frivillighetsentralen, møte noen å prate med ved t banen og mye mer.

Og enda vet du ikke?

Anonymkode: 4c5ff...674

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i lille Moss og det er bare et lite nettsøk unna som f.eks. ´´hva skjer i Moss?´´så dukker det opp mange tilbud.

Mange gratis også, siden det er vinterferie og mange familier ikke har råd til. å bruke mye penger på ferier.

Kanskje du finner et gratis kurs et eller annet sted? hiv deg på noe du aldri vil tro du kan like. Kanskje du blir overrasket.

Anonymkode: e859f...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i lille Moss og det er bare et lite nettsøk unna som f.eks. ´´hva skjer i Moss?´´så dukker det opp mange tilbud.

Mange gratis også, siden det er vinterferie og mange familier ikke har råd til. å bruke mye penger på ferier.

Kanskje du finner et gratis kurs et eller annet sted? hiv deg på noe du aldri vil tro du kan like. Kanskje du blir overrasket.

Anonymkode: e859f...9ff

Kort høst i Moss, siden det allerede er vinterferie?!🤪

Anonymkode: a940f...317

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke sekken og tå tur i marka. 

Kjøpe en kaffe og sitte og se på folk. 

Gå elvelangs. 

Gå på museum. 

Gå på kino. 

Anonymkode: 11ad2...656

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med marka rett utenfor døra har du masse å ta av. Og skog og lett bevegelse er helende og gir ro. 

Sett deg mål som å gå til Lilloseter og Ullevålseter for kanelsnurr. Så har du et mål å gå mot. 

Anonymkode: 75544...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur til Grefsenkollen

Gå på kino

Dra på biblioteket og les

Dra til FOD-gården og gå tur med hund

Besøk et museum eller galleri

Anonymkode: b4068...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pakke sekken og tå tur i marka. 

Kjøpe en kaffe og sitte og se på folk. 

Gå elvelangs. 

Gå på museum. 

Gå på kino. 

Anonymkode: 11ad2...656

Yesss

TS, Har du noen anelse om hva du vil gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...