Gå til innhold

Julegaver - hva lager du i år?


Stueloff

Anbefalte innlegg

Det ble en til amigurumi i natt når jeg likevel ikke får sove. Så koselig med lydbok på øret, te i koppen og garn på kroken. Denne gangen ble det en Genie fra Aladdin som jeg skal feste på en "lampe" jeg kjøpte på Superkul, så det ser ut som at ånden kommer ut av lampen. Tror en ihugga Disney-fan blir glad for den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.10.2019 den 11.02, abderitt skrev:

Min bestemor skal få denne; https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8316&cid=1&fbclid=IwAR3JqCHtDU9Ahdv0pjpS-ytj0d6YDjzfW6bfrosyeCeYpqdN_wN3r_vkBUA
Min mor skal få denne; https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9227&cid=1

Fadderungen skal få en strikkagenser.
"Tante"ungen skal få strikkavotter og en leke.

Andre tantebarna skal få strikkkargenser eller kjole. 

4-åringen skal og tegne på kopper og fat til beste- og oldeforeldrene.  

Wow så fine! 💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 4.21, Stueloff skrev:

Det ble en til amigurumi i natt når jeg likevel ikke får sove. Så koselig med lydbok på øret, te i koppen og garn på kroken. Denne gangen ble det en Genie fra Aladdin som jeg skal feste på en "lampe" jeg kjøpte på Superkul, så det ser ut som at ånden kommer ut av lampen. Tror en ihugga Disney-fan blir glad for den :)

Vil du dele bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, minister-mio said:

Vil du dele bilde?

Det kan jeg gjøre. kommer i morgen eller til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Går det framover med prosjektene deres? :) Jeg har heklet en til amigurumi, men det går sakte framover. Har mistet litt piffen, men skal nok komme i mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/8/2019 at 9:03 PM, Diamant20 said:

Her strikkes det kjøkkenkluter for harde livet. :tekola:

Det er en fin gave å få. Du klarer dette! Stå på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariussokker i Sterk fra DSA. 4,5 par strikket. Bare 12.5 par igjen 😳🙊 

Jeg har også strikket et Løvlisjal til en søster 🤗 

Anonymkode: 78a90...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/10/2019 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Mariussokker i Sterk fra DSA. 4,5 par strikket. Bare 12.5 par igjen 😳🙊 

Jeg har også strikket et Løvlisjal til en søster 🤗 

Anonymkode: 78a90...a09

Oi! Dette får du til. Jeg har trua 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være en av de koseligste trådene her inne. Hva er vel koseligere enn å få hjemmelagde gaver? Husker min bestemor bestandig ga meg strikkegensere eller sokker, og det satte jeg veldig pris på🥰Håper dere har lyst å legge ut bilder av det dere lager 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med et lite lass "firkanttøfler" :ler: . Fikk litt dilla da jeg så hvor enkelt det var, så jeg bestemte meg for å lage hyttetøfler til min fetter og kona. (Vi pleier gi nyttige småpresanger til en hundrelapp eller så, selv om vi egentlig ikke gir gaver til voksne...). Det tok imidlertid litt mer av da jeg nevnte dette for min mor. "Jammen hva med den andre fetteren din???"

Jeg har aldri betraktet ham som noen "tøffelmann" men i følge mor går han også med tykke ullester på hytta, så kanskje...? 

Og så kom det: "Hva med Jentungen?" (Som er tenåring og datter av første fetter.) 

"Tenåringer vil da ikke ha tøfler????"

"Si ikke det, hun bruker også tykke lester når de er der."

Så da ble det masse tøfler da.

Endret av Cata
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her blir det et par selbuvotter til søster, de kom på bestilling 😅 

så blir det vel et par votter i mitt design til moren min, hun eeeelsker strikkavotter så den er ganske safe ❤️
 

tenker jeg lager et par ullsokker til svigers (som selvfølgelig ikke trenger noen ting) om jeg får tid, har eksamen osv snart så det er liksom litt begrenset hvor mye jeg tillater meg å sitte med strikkingen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi fotoalbum til flere i år. Vet ikke om det teller som hjemmelaget, men er i det minste veldig personlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å strikke en dale cortina lue til mannen. Har aldri strikket mønster før, så det kan bli spennende og ikke er jeg en rask strikker heller. 🙈

Anonymkode: 9a370...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 21.01, Stueloff skrev:

Går det framover med prosjektene deres? :) Jeg har heklet en til amigurumi, men det går sakte framover. Har mistet litt piffen, men skal nok komme i mål. 

Er ferdig med 20 broderte håndkler og har to igjen😅 Et godt tips jeg har, er å ta pauser. F.eks har jeg brodert på en toalettrullholder innimellom håndklene og strikket noen kluter :)

Jeg har tilbydt ei venninne, som ikke har god råd denne jula, å brodere noen håndkler for henne til innkjøpspris🙈 Heldigvis går det kjapt å brodere dem, men den lokale brodeributikken var tomme for håndkler😓 Får håpe de rekker å bestille fler før jul! Skal gå innom å spørre om de kan bestille også, sånn i tilfelle^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...