Gå til innhold

Noen som synes Jerry Seinfeld er morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Slaskete Maskot skrev:

Han er jo genial, ser faktisk Seinfeld om igjen 4 gangen på rad 😄 

Ligger det ute noe sted? 

Anonymkode: 89df8...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvilken superstjerne av kjente amerikanske eller britiske komikere virker IKKE usympatisk?

Anonymkode: a522f...875

De fleste superstjerner prøver i hvert fall å fremstå som sympatiske foran kamera. Seinfeld gjør ikke det. 

Sjekk youtubelenken fra 16:00 minutter til 17 minutter og 15 sekunder.  Jerry fremstiller seg selv som Guds gave til de som vil le og kommer med spydige kommentarer til de som stiler han spørsmål, selv om Jerry anerkjenner at spørsmålet var godt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg elsker Seinfeld, men er enig i at det er samspillet i hele gjengen som gjør det genialt 😍 Seinfeld i seg selv er ikke så veldig morsom (for meg i alle fall), men de andre hadde ikke vært like morsomme om han ikke var som han er heller.

Enig! Det er dynamikken dem i mellom som gjør det morsomt. Tv2 humor sender Seinfeld, det hender jeg blir sittende og humre og se på selv om jeg omtrent kan serien utenat, herlig serie og herlig nostalgi.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Serien er morsom, men Jerry Seinfeld som komiker er jeg ikke spesielt begeistret for. Men det kommer nok mye av at jeg ikke er glad i stand up komedie i utgangspunktet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Synes George Costanza er en genial karakter. Karakteren Seinfeld i serien Seinfeld syntes jeg ikke var spesielt morsom eller original. 

Anonymkode: 60a63...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Null morsom. Har aldri ledd et halvt sekund av han, ikke engang blåst luft gjennom nesa eller løftet på smilebåndet.. Blodharry fyr med blodharry humor. 

Anonymkode: feece...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...