Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finest utseende, fast/stram kropp uten hard trening og mest energi med godt humør: 16-24

Mental modenhet, sosialt selvsikker: 25+

Anonymkode: b4a97...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finest utseende, fast/stram kropp uten hard trening og mest energi med godt humør: 16-24

Mental modenhet, sosialt selvsikker: 25+

Anonymkode: b4a97...076

Det finnes mange 30åringer som har kropp som fn tjueåring. Husk på at tjuåringer ikke alltid er så fast i fisken som man tror. ;)

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46 og høster enda masse komplimenter og oppmerksomhet fra menn, og da fra helt ned i 16 årene til 70!

Så jeg vet jo bare med det, at jeg er attraktiv, tross alderen min

Anonymkode: c1780...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange 30åringer som har kropp som fn tjueåring. Husk på at tjuåringer ikke alltid er så fast i fisken som man tror. ;)

Anonymkode: 70d1e...694

Jeg regner med at brukeren du siterer viser til en generell tendens heller enn at "alle er slik". Innvendingen din virker dermed ikke særlig relevant. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 46 og høster enda masse komplimenter og oppmerksomhet fra menn, og da fra helt ned i 16 årene til 70!

Så jeg vet jo bare med det, at jeg er attraktiv, tross alderen min

Anonymkode: c1780...e9d

Disse 16-årene altså :kaklehone:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en ganske ung mann på 23, men i mitt hode er det størst andel attraktive blant de som er sist i tenårene, men de som er absolutt mest attraktive er i 20-årene. Det er også litt gøy hvor mange menn her som sier de liker voksne og godt voksne kvinner når all forskning tyder på at menn liker kvinner tidlig i tyveårene best fra de er 18 til de er 50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aller best: 14-18

Meget bra: 19-25

Akseptabelt: 26-35

35+ har sine nisjer. 

Anonymkode: 522bf...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Er det 22, 31, 43, 50 + ? 

Hva er mest tiltrekkende? Eller hvilken alder ville du gjerne hatt i senga? 

Svar gjerne med din egen alder. 

Anonymkode: 70d1e...694

Det er ikke alderen som er tiltrekkende men damen 🙂 Selv er jeg gutt 19 og har hatt damer i alt fra 16 til 73 år og har storkost meg 😉 

Anonymkode: 47d52...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, KapteinJ skrev:

Jeg er jo en ganske ung mann på 23, men i mitt hode er det størst andel attraktive blant de som er sist i tenårene, men de som er absolutt mest attraktive er i 20-årene. Det er også litt gøy hvor mange menn her som sier de liker voksne og godt voksne kvinner når all forskning tyder på at menn liker kvinner tidlig i tyveårene best fra de er 18 til de er 50...

Har hørt at damer i 30årene er mest attraktiv jeg;)

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2019 at 11:01 AM, AnonymBruker said:

Det finnes mange 30åringer som har kropp som fn tjueåring. Husk på at tjuåringer ikke alltid er så fast i fisken som man tror. ;)

Anonymkode: 70d1e...694

Jada, er klar over det. De blir det flere av ettersom 80-90 generasjonen er mer opptatt av trening, kosthold og har tilgang på bedre helsebehandling enn de som var i 30-åra på 90-tallet.

Men de i tidlig 20-åra har oftest mer naturlig glatt hud uten sminke, er slanke og faste uten mye trening, og har deiligere, myk kropp enn de "voksne" etter mine erfaringer.

Anonymkode: b4a97...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alderen som er tiltrekkende men damen 🙂 Selv er jeg gutt 19 og har hatt damer i alt fra 16 til 73 år og har storkost meg 😉 

Anonymkode: 47d52...b1b

73.... ?

Anonymkode: 24750...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alderen som er tiltrekkende men damen 🙂 Selv er jeg gutt 19 og har hatt damer i alt fra 16 til 73 år og har storkost meg 😉 

Anonymkode: 47d52...b1b

Hvilken 73-åring har sex med en 19-åring? Sikker på at du ikke har drømt dette?

Anonymkode: 90c55...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 15.29, herzeleid skrev:

Jeg regner med at brukeren du siterer viser til en generell tendens heller enn at "alle er slik". Innvendingen din virker dermed ikke særlig relevant. 

Disse 16-årene altså :kaklehone:

Jada jada jada. Menn vil ha kvinner under 30 vi har skjønt det nå🙄🙄🙄

Anonymkode: 3a499...19d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada jada. Menn vil ha kvinner under 30 vi har skjønt det nå🙄🙄🙄

Anonymkode: 3a499...19d

Du virker ikke å ha skjønt så skrekkelig mye nei ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.11.2019 den 15.06, AnonymBruker skrev:

90% ser best ut i 20 årene, og 10% i 30 årene. Men det betyr ikke at mange kan være fine også i 30 årene. Men de aller fleste mennesker ser best og yngst ut i yngre alder naturlig nok.

Anonymkode: 2ee50...be2

Det er sikkert mange jenter du går forbi og ikke vet alderen på og tror er en del år eldre, men som bare er 20. Alderen tar vi alle forskjellig. Det er langt ifra for gitt at man er automatisk pen bare fordi man er 20. Det er en del overvektige som også ikke har så bra hud. Noen av disse kan faktisk bli lang penere etter fylte 30. 30 åringer er ungt og de er fortsatt stramme og flotte og kan lett bli tatt for å være i tidlig 20 åra

På 19.11.2019 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Enig. 30-35 år er de beste jentene. De er mere sikre på seg selv i sengen enn 20-åringer. De vet hva de gjør. De som er 30-35 år har ung og deilig kropp. 

Anonymkode: c9a84...c6d

Men 30 åringer har også en ung og deilig kropp. Var mer fornøyd med kroppen min da jeg var 30 enn 20. Jeg ble strammere og mye finere i fasongen uten særlig innsats. Pen hud hadde jeg også, har fortsatt bra hud inne alder av 38. Jeg har riktignok lagt på meg littebitt fordi jeg ikke har vært så sunn og spist litt mye som ikke er så bra, men det er bare snakk om 5 kg. Huden på kroppen er fortsatt stram og fin og har fått høre av flere leger og sykepleiere at jeg har bra hudkvalitet. Ganske sikker på at det skyldes at jeg drikker svært lite alkohol, røyker ikke, soler meg svært lite da jeg er for utålmodig til det. Det er mye som kan få folk til å eldes tidligere, men de som tar vare på seg selv kan holde seg utrolig godt langt opp i årene. Syns det er mange flotte kvinner der ute om dagen som holder seg så godt. Vi lever i en tid der det er fokus på å ta vare på seg selv 😊

På 19.11.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Ikke veldig merbar forskjell på utseende på damer i 20årene kontra 30-årene. Damer i 30-årene er erfarne og samtidig et ansikt som ser ungt ut. 

Anonymkode: 70d1e...694

Nemlig! Sikkert mange damer som er 30 år som blir tatt for å være 20. Kan være at hun ser bedre ut også enn da hun var 20, kanskje til og med yngre ut. Mye som spiller inn her. 

På 19.11.2019 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du da? 

Anonymkode: 70d1e...694

Sikkert 60 år

På 20.11.2019 den 8.11, AnonymBruker skrev:

16-23 år er kvinnens utseende mest attraktiv. Silkemyk fresh hud. En kvinne i denne alderen kan komme rett ut av dusjen og se fantastisk ut. Mens en eldre kan se sliten ut av dusjen. Ikke perfekt hud før hun legger på sminke. 

En kvinne i den yngre kategorien som ikke trener har fortsatt flott kroppsfasong mens en eldre MÅ trene for å opprettholde sexy kropp. 

En yngre kvinne, spesielt i tenårene, lukter bedre. Ikke så avhengig av parfyme og lotion. 

 

Anonymkode: 48590...4ca

Mange jenter legger seg faktisk mye ut når de når 20 og mange har heller ikke særlig forbrenning da ikke alle har naturlig mye muskelmasse i kroppen fra før. Noen av de jobber faktisk hardt for å ha en pen kropp. De trener mye og spiser sunt. Og dette med lukt var bare helt på trynet sagt av deg. Virker som du er ute etter å trøkke ned kvinner mest mulig. 

På 20.11.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev:

M55

Damer 35-45 er mest attraktive i mine øyne. (De av dem som er attraktive da. Ikke alle er det som 25 åringer heller..)

Anonymkode: fbb88...4c3

Helt enig! Det er individuelt det der. 

På 25.11.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange 30åringer som har kropp som fn tjueåring. Husk på at tjuåringer ikke alltid er så fast i fisken som man tror. ;)

Anonymkode: 70d1e...694

Nemlig!  Ser nok av eksempler på det hver dag. Mange som er helt unge tar ikke alltid vare på seg selv.

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilken alder vil du velge å ha i senga wintergirl?

Anonymkode: 9866f...aea

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...