Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

16-23 år er kvinnens utseende mest attraktiv. Silkemyk fresh hud. En kvinne i denne alderen kan komme rett ut av dusjen og se fantastisk ut. Mens en eldre kan se sliten ut av dusjen. Ikke perfekt hud før hun legger på sminke. 

En kvinne i den yngre kategorien som ikke trener har fortsatt flott kroppsfasong mens en eldre MÅ trene for å opprettholde sexy kropp. 

En yngre kvinne, spesielt i tenårene, lukter bedre. Ikke så avhengig av parfyme og lotion. 

 

Anonymkode: 48590...4ca

Eh... hvilken damer har du vært borti?? Dette stemmer overhode ikke med min erfaring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kim123 skrev:

Eh... hvilken damer har du vært borti?? Dette stemmer overhode ikke med min erfaring.

Men du er jo kvinne selv...og da ser du det ikke fra menns stå sted.  Kan tilføye at jeg ikke er mann.

Anonymkode: 2e881...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo kvinne selv...og da ser du det ikke fra menns stå sted.  Kan tilføye at jeg ikke er mann.

Anonymkode: 2e881...5f3

Jeg kan jo se om noen ser «fresh» ut. Jeg kan også se om noen har «silkemyk hud».

Og ja, jeg ser ofte kvinner uten sminke (over 30), som ikke ser slitne ut, og har perfekt hud!

Men ja, du har rett i det at jeg ikke ser det ifra en manns stå sted. 

Endret av Kim123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ung og deilig kropp har man når man er 18-25. Gutta har sixpack og trente og jentene har trente rumper og slank midje. Alt begynner å henge mere i 30 årene og huden er ikke den samme som før. De fleste damer i 30 årene har barn, så sier seg selv at de ikke er like fine og sprettne som før. Tror det er mest kvinner som gir seg ut for å være menn som sier at menn liker damer i 30-40 årene best.😉

Anonymkode: 2ee50...be2

Jeg er 31 år og gar bedre kropp nå enn i 20årene. Har slankere kropp og mye slankere midje. Nå blir jeg kalt milf og aldri fått så mye komplimenter. Så vet ikke jeg😅

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer i 30 årene har barn, så sier seg selv at de ikke er like fine og sprettne som før. Tror det er mest kvinner som gir seg ut for å væ

Du tar feil. Se alle disse slanke deilige kroppene på damene som har født barn. Det har noe med trening og instillingene å gjøre. Kroppen reparerer seg raskt om man vil, å den er like stram og fin som før. Du må nødt til å være ei jente på 18år  ... 😄

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Kim123 said:

Jeg kan jo se om noen ser «fresh» ut. Jeg kan også se om noen har «silkemyk hud».

Og ja, jeg ser ofte kvinner uten sminke (over 30), som ikke ser slitne ut, og har perfekt hud!

Men ja, du har rett i det at jeg ikke ser det ifra en manns stå sted. 

Det står mann i profilen din. :klo:

Anonymkode: baaec...9e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er best når de er ferdig med puberteten. Sprettne flotte kropper på 18-20år. Så snur det :/

Anonymkode: 7f7f4...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De er best når de er ferdig med puberteten. Sprettne flotte kropper på 18-20år. Så snur det 😕

Anonymkode: 7f7f4...de8

Hvor gammel er du?

Anonymkode: baaec...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er best når de er ferdig med puberteten. Sprettne flotte kropper på 18-20år. Så snur det 😕

Anonymkode: 7f7f4...de8

Liker du barnekropp med andre ord? Ungdomsjenter har en hele annen fasong enn hva man har som voksen. Håper du er ung selv. 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står mann i profilen din. :klo:

Anonymkode: baaec...9e6

Hehe, samme sier jeg. 

Anonymkode: 70d1e...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jo helt sinnsykt individuelt. En person kan ha sin beste tid utseendemessig fra 18-25, i mens en annen kan være på topp i 40 årene liksom. Eller 50 årene med en god plastikk kirurg 🙈

For min egen del vet jeg at jeg trengte ikke å trene/anstrenge meg mye fysisk for å bli slankere/strammere. Trengte vel bare 3 uker ca for å se tydelige resultater.

MEN utseendet mitt nå slår alle årene bak meg (26 år nå). Jeg ser ut som to forskjellige personer når jeg ser bilde av meg som 18-20 åring! Og tror jeg vil se ENDA bedre ut når jeg er 30 år og fortsetter med å trene slik jeg gjør nå samtidig som jeg passer på huden min.

Anonymkode: f5a96...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du barnekropp med andre ord? Ungdomsjenter har en hele annen fasong enn hva man har som voksen. Håper du er ung selv. 

Anonymkode: 70d1e...694

Brukeren skriver "ferdig med puberteten"........:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 30-årene, men ble sist spurt om leg i dag på Kiwi, så har vel et par år igjen før jeg er ubrukelig (kun hvis jeg lyver om alder, tho?).

Anonymkode: a2368...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig at dette er individuelt. Tenker er du pen som 20 så skal det mye til for å være "stygg" og uattraktiv etter 30 så lenge du er veltrent og velpleid. 

Skulle jeg sagt min peneste alder hadde det vært rundt 21-22 år. Modellkropp og strålende hud og hår , mye oppmerksomhet (stoppet på gata hele tiden , nedstirret hvor enn jeg gikk). Nå er jeg i midten av tredveårene. Kroppen er mer formfull (dvs mer runde bryster og hofter og rumpe osv) men er veltrent og slank. Får mer oppmerksomhet fra et vidt spekter av aldersgrupper, fra 20- 80 😂 Poenget er jeg er fremdeles attraktiv for menn selv om jeg lengst har passert min vakreste tid.

 

Anonymkode: 8bb13...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann 44 år. Kvinner mellom 35-45 syntes jeg er mest tiltrekkende. 

Anonymkode: e7bbf...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 8.11, AnonymBruker skrev:

16-23 år er kvinnens utseende mest attraktiv. Silkemyk fresh hud. En kvinne i denne alderen kan komme rett ut av dusjen og se fantastisk ut. 

En kvinne i den yngre kategorien som ikke trener har fortsatt flott kroppsfasong. 

Anonymkode: 48590...4ca

Du vet det finnes mange virkelig feite unge jenter og? 

Anonymkode: 46442...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner når sit, skal vi si, blomstringstidspunkt til forskjellig tid. Noen den siste måneden før de er 18 år, andre kan blomstre fra 42 år til de ikke kan pules på grunn av beinskjørhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...