Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er som regel mest tiltrukket av damer mellom 25 og 35 men noen ser veldig bra ut i 40-åra også.
18-åringer er på enkelte måter fremdeles som barn i mine øyne, så jeg blir litt satt ut når godt voksne syns de er sexy 😕

Hilsen dame på 29 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann 34, og syns vel egentlig at kvinner er vakrest rundt 30 eller under. Meen, føler at unge jenter er så utrolig pripne og kravstore. Det er ufravikelige in-your-face høydekrav på Tinder (jeg er over 180, men likevel er dette turn-off når det liksom skal være alfa omega) og prippen sex. Så jeg har begynt å date eldre damer, og det er mange nydelige 40-åringer der ute som tar vare på seg selv, og de er generelt mindre høytidelige, mer up for spennende sex, og bare mer interessante. Ser for meg at jeg ender opp med en eldre kvinne siden jeg ikke skal ha barn.

Anonymkode: ce17d...36d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Menn er kjekkest når de har passert 30, nam, de under er bare guttunger

Anonymkode: 945b4...34c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner når typisk toppen av seksuell markedsverdi rundt 22 år, og treffer veggen når de passerer 30.

Anonymkode: 1c56e...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2019 den 14.55, wintergirl skrev:

Kvinner i 30 årene kan faktisk være på sitt beste. Noen er finest i 20 årene, men det er mange som blir bedre i 30 årene også. Kvinner i 30 årene er fortsatt unge og det skulle bare mangle at de ikke har er bra utseende.

90% ser best ut i 20 årene, og 10% i 30 årene. Men det betyr ikke at mange kan være fine også i 30 årene. Men de aller fleste mennesker ser best og yngst ut i yngre alder naturlig nok.

Anonymkode: 2ee50...be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner når typisk toppen av seksuell markedsverdi rundt 22 år, og treffer veggen når de passerer 30.

Anonymkode: 1c56e...2e8

Tullprat !    Den sommeren jeg var 24, pulte jeg ei på 17 og ei på 52 bare med noen ukers mellomrom. Å komme i seng med sistnevnte, var som å flytte opp i elitedivisjonen i sex. Jeg har aldri sett meg tilbake for å si det sånn. 50+ på meg, over hele linja.

Men til dere som liker de unge, fortsett med det. Så får vi andre ha kvalitetskvinnene for oss selv.   😁

Anonymkode: 57f20...843

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Mange hevder egen alder delt på to pluss syv år. Altså dersom du er 30, er ideell partner 22.

Min erfaring: Egen alder +-5 år som generell regel. Hold utkikk for gledelige unntak.

M(52)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.9.2019 den 14.55, wintergirl skrev:

Kvinner i 30 årene kan faktisk være på sitt beste. Noen er finest i 20 årene, men det er mange som blir bedre i 30 årene også. Kvinner i 30 årene er fortsatt unge og det skulle bare mangle at de ikke har er bra utseende.

Enig. 30-35 år er de beste jentene. De er mere sikre på seg selv i sengen enn 20-åringer. De vet hva de gjør. De som er 30-35 år har ung og deilig kropp. 

Anonymkode: c9a84...c6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...