Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De yngste damene er naturligvis de peneste, jevnt over. Men det betyr jo ikke at man ønsker å være sammen med noen som er 20 år yngre, det blir jo kræsj. 

Anonymkode: dab33...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Paramount skrev:

Alle kvinner over 30, helt til de faller ut av systemet. De er realistiske, ydmyke, hemmes i liten grad av komplekser, selv om de har mye større grunn til å ha det enn 10 år tidligere. Da er kvinnen komplett og stabil, og på sitt aller beste når det gjelder både kjærlighet og sex. 

Kvinner i 30 årene kan faktisk være på sitt beste. Noen er finest i 20 årene, men det er mange som blir bedre i 30 årene også. Kvinner i 30 årene er fortsatt unge og det skulle bare mangle at de ikke har er bra utseende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Kvinner i 30 årene kan faktisk være på sitt beste. Noen er finest i 20 årene, men det er mange som blir bedre i 30 årene også. Kvinner i 30 årene er fortsatt unge og det skulle bare mangle at de ikke har er bra utseende.

Enig! 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De yngste damene er naturligvis de peneste, jevnt over. Men det betyr jo ikke at man ønsker å være sammen med noen som er 20 år yngre, det blir jo kræsj. 

Anonymkode: dab33...998

Syntes ikke de yngste nødvendigvis er penest. Jeg syntes flere damer er penere når de er 30år enn 20år. Litt med at de får et annet trekk i ansiktet, men fortsatt ungt. 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De yngste damene er naturligvis de peneste, jevnt over. Men det betyr jo ikke at man ønsker å være sammen med noen som er 20 år yngre, det blir jo kræsj. 

Anonymkode: dab33...998

Hilsen kvinne?

Dette er seksualitetsforumet Vi snakker om sexy/tiltrekkende, ikke å være sammen med.

Og mens vi er i gang, kutt ut generaliseringer. 

Anonymkode: f92fa...7c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Og mens vi er i gang, kutt ut generaliseringer. 

Vanskelig å svare på dette spørsmålet uten å generalisere da 😑

Hvis du skal være sur og bitter kan du jo bare gå en annen plass? 

Anonymkode: dab33...998

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å svare på dette spørsmålet uten å generalisere da 😑

Hvis du skal være sur og bitter kan du jo bare gå en annen plass? 

Anonymkode: dab33...998

Egentlig ikke. De fleste andre her inne klarer det, i hvert fall.

Anonymkode: f92fa...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tent av alderen, men av mennesket og kjemien....om dama har et bra vett, er oppegående og ser ålreit ut,så kan hun være både 25 og 65 for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få pene damer ser bedre ut i 30-årene enn de gjorde da de var 10 år yngre, men det er faktisk enkelte middels utseende og mindre pene kvinner, som ikke taper seg så mye med alderen. Kanskje det er fordi de ikke har hatt noe særlig å miste.

Anonymkode: 8a8a0...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har enkelte folk så ekstremt spesifikke aldrersgrupper? F.eks på dating sider ser jeg spesielt kvinner som har veldig merkelige alderspreferanser. Man vet stort sett ingenting om en person basert på alder. Enten man er 16  eller 60 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det 22, 31, 43, 50 + ? 

Hva er mest tiltrekkende? Eller hvilken alder ville du gjerne hatt i senga? 

Svar gjerne med din egen alder. 

Anonymkode: 70d1e...694

Hvis det kun er snakk om det estetiske er nok rundt 20 absolutt å foretrekke, og det gjelder nok for de fleste menn. Om det er snakk om forhold er nok nærmere egen alder å foretrekke. 

https://forskning.no/her-er-din-beste-alder/351184

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, 334 skrev:

Hvorfor har enkelte folk så ekstremt spesifikke aldrersgrupper? F.eks på dating sider ser jeg spesielt kvinner som har veldig merkelige alderspreferanser. Man vet stort sett ingenting om en person basert på alder. Enten man er 16  eller 60 år.

Vi damer har kanskje mer av det da.. Jeg er nok litt opphengt i alder fordi det er viktig å fylle hverandres behov. Jeg som er 31år kan har en sperre på helt unge gutter, det er noe jeg ikke vil ha. Da vil jeg heller ha litt eldre, sånn i 40årene. Ikke over 50, det er noe med at avstanden blir for stor og det nærmer seg pappas alder. Når det er sagt så har aldre hver sin sjarm, heldigvis. ♡ 😉

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge hun ikke har andenebb, plastikkpupper og annet av samme sort, så er alle aldre flotte. 

Samboer er 45, elskerinna er 27, de jeg er tilfeldig utro med på jobbreisene er mellom 25 og 55..

Anonymkode: b2a4e...ed9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer i alderen 45 - 55 er vel de jeg tenner mest på. Utseende har en del å si, og personligheten har MYE å si.

Er selv 52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på en spesiell alder. Det jeg finner tiltrekkende er personlighet/utstråling og utseende uavhengig av alder.

Kona mi er 25, jeg er 37. Folk får tenke hva de vil, jeg hadde likt henne like godt om det var omvendt. Hun tenner meg både intellektuelt, utseendemessig og hvordan hun er.

Anonymkode: f4f08...3c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes garantert en generell fasit på dette, men bryr meg ikke nok til å undersøke.

Selv tror jeg at det er rundt 30. Du har vokst fra deg barnslighetene, er smartere og har "funnet deg selv", men likevel er du ung, flott og moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...