Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Stylish24 skrev:

Damer som er mellom 20-24 er helt klart de mest attraktive. Psykologer som har forsket på tiltrekning støtter standpunktet. Menn tiltrekkes av ungdommelighet og fruktbarhet. Ideelt sett bør kvinner få barn i starten av 20 årene rent biologisk sett. Kvinner er mest fruktbare da. Disse damene er også penest. 

Dette. Stemmer. Ikke. Kvinner har best forutsetninger for å bære fram friske barn i midten av tjueåra, og fruktbarheten begynner ikke å senkes før de er 29-30. Igjen; dette er noe dere menn forteller dere sjøl for å rettferdiggjøre at dere sikler over ungjenter. 

Dere må gjerne foretrekke 18-19-20-åringer for min del, men ikke skyld på biologien. 

Anonymkode: 2aed7...44e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Stemmer. Ikke. Kvinner har best forutsetninger for å bære fram friske barn i midten av tjueåra, og fruktbarheten begynner ikke å senkes før de er 29-30. Igjen; dette er noe dere menn forteller dere sjøl for å rettferdiggjøre at dere sikler over ungjenter. 

Dere må gjerne foretrekke 18-19-20-åringer for min del, men ikke skyld på biologien. 

Anonymkode: 2aed7...44e

 

Det er instinkter. Vi kan ikke noe for det. Akkurat på samme måte som at kvinner foretrekker menn som er like høy, eller aller helst, litt høyere enn seg selv. Instinkter. Kvinner vil ha menn som kan beskytte. Menn vil ha friske barn med en kvinne som er fruktbar. Dette er ikke noe menn på KG forteller seg selv, men noe alle menn syntes, på tvers av ulike kulturer. Verden ville vært fantastisk hvis det ytre ikke talte for noe hva gjelder attraksjon, men slik er det ikke. 


https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3243803/Research-shows-men-attracted-women-early-20s-no-matter-old-get.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spm, hvordan kan damer se fruktbare ut?🤨

Anonymkode: 70d1e...694

Antagelig ved å se unge, friske og sunne ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Ihvertfall ikke dem under 24.
Synes flesteparten er uinteressante, jålete, oppsminkete og usikre. Opptatt av Instagram, blogging, festing og tull. (Ja det finnes unntak men har ikke møtt noen enda).
Først når de nærmer seg 30 begynner de å bli tiltrekkende.
Mulig jeg er spesiell men det skal mer enn bare et fint ytre for å tiltrekke meg.
Jeg er 31.

Anonymkode: fb820...604

Er mange som er 30 som ser ut som 22-28..ikke alltid lett å se.

Anonymkode: 322f4...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herzeleid skrev:

Antagelig ved å se unge, friske og sunne ut. 

Finnes mange som ser sunne ut men spiser masse drittmat

Anonymkode: 322f4...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stylish24 skrev:

 

Det er instinkter. Vi kan ikke noe for det. Akkurat på samme måte som at kvinner foretrekker menn som er like høy, eller aller helst, litt høyere enn seg selv. Instinkter. Kvinner vil ha menn som kan beskytte. Menn vil ha friske barn med en kvinne som er fruktbar. Dette er ikke noe menn på KG forteller seg selv, men noe alle menn syntes, på tvers av ulike kulturer. Verden ville vært fantastisk hvis det ytre ikke talte for noe hva gjelder attraksjon, men slik er det ikke. 


https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3243803/Research-shows-men-attracted-women-early-20s-no-matter-old-get.html

Har jeg sagt noe anna? Dette gjelder jo kvinner og, alle er ute etter en fruktbar partner. Det jeg sier IKKE stemmer er at kvinner er på topp i slutten av tenåra/startet av tjueåra, som så mange sier. Det stemmer rett og slett ikke. Hadde dere slavisk fulgt biologi hadde dere foretrukket kvinner midt i tjueåra, ca 25-26. Det er da kvinner har aller best foreutsetninger for å bære fram barn. 

Anonymkode: 2aed7...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes mange som ser sunne ut men spiser masse drittmat

Anonymkode: 322f4...fd0

Jeg aner ikke hva du prøver å si her eller hvordan du mener det er et svar til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes mange som ser sunne ut men spiser masse drittmat

Anonymkode: 322f4...fd0


Man ser fruktbar ut ved å se ung ut. Nettopp fordi ungdommelighet og fruktbarhet henger sammen. Kvinner tar botox, rynkekremer osv. for å se unge ut. Hvorfor? Fordi ungdommelighet tiltrekker menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stylish24 skrev:


Man ser fruktbar ut ved å se ung ut. Nettopp fordi ungdommelighet og fruktbarhet henger sammen. Kvinner tar botox, rynkekremer osv. for å se unge ut. Hvorfor? Fordi ungdommelighet tiltrekker menn. 

Jeg er 31 og de fleste tror jeg er 24 :) så ser vel muligens ung ut jeg da. 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Stemmer. Ikke. Kvinner har best forutsetninger for å bære fram friske barn i midten av tjueåra, og fruktbarheten begynner ikke å senkes før de er 29-30. Igjen; dette er noe dere menn forteller dere sjøl for å rettferdiggjøre at dere sikler over ungjenter. 

Dere må gjerne foretrekke 18-19-20-åringer for min del, men ikke skyld på biologien. 

Anonymkode: 2aed7...44e

Hvorfor skal man ikke skylde på biologien? Du vet at mennesker følger instinktene sine selv om vi liker å ikke kalle oss for dyr. Men innerst inne er vi dyr, som prøver å undertrykke følelsene våre for å virke mest mulig diplomatisk.

Anonymkode: 2ee50...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt noe anna? Dette gjelder jo kvinner og, alle er ute etter en fruktbar partner. Det jeg sier IKKE stemmer er at kvinner er på topp i slutten av tenåra/startet av tjueåra, som så mange sier. Det stemmer rett og slett ikke. Hadde dere slavisk fulgt biologi hadde dere foretrukket kvinner midt i tjueåra, ca 25-26. Det er da kvinner har aller best foreutsetninger for å bære fram barn. 

Anonymkode: 2aed7...44e

Tull, kvinner er minst like fruktbare når de er 20 år. Dessuten skal man ha flere barn må man jo begynne tidlig. Å få barn etter 30 er ingen enkel sak for mange.

Anonymkode: 2ee50...be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Stylish24 skrev:

Damer som er mellom 20-24 er helt klart de mest attraktive. Psykologer som har forsket på tiltrekning støtter standpunktet. Menn tiltrekkes av ungdommelighet og fruktbarhet. Ideelt sett bør kvinner få barn i starten av 20 årene rent biologisk sett. Kvinner er mest fruktbare da. Disse damene er også penest. 

Heldigvis har livet ingen mening sånn sett, så det spiller ingen rolle.

 

Universet kunne ikke brydd seg mindre.

Anonymkode: 24750...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2019 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Virkelig. Se deg om i byen og rundt omkring. Hvor ofte ser du ei dame i 30 årene eller eldre som har den perfekte kroppen og plettfri hud? De fleste er dvaske og utrente. 

Anonymkode: 2ee50...be2

Skal man ikke da ha en hjerne som fungerer mer som et typisk kvinnfolk, hvor alt skal være ''plettfri og perfekt'' ?

 

 

Jeg tror mennesker ikke vet en dritt sånn egentlig, derfor det finnes krig. Ingen vet hvorfor vi er her.

Anonymkode: 24750...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal man ikke da ha en hjerne som fungerer mer som et typisk kvinnfolk, hvor alt skal være ''plettfri og perfekt'' ?

 

 

Jeg tror mennesker ikke vet en dritt sånn egentlig, derfor det finnes krig. Ingen vet hvorfor vi er her.

Anonymkode: 24750...849

Vi har alle en mening for å være her. Let så finner du det, sa en klok mann til meg en gang.

Anonymkode: 2ee50...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man ikke skylde på biologien? Du vet at mennesker følger instinktene sine selv om vi liker å ikke kalle oss for dyr. Men innerst inne er vi dyr, som prøver å undertrykke følelsene våre for å virke mest mulig diplomatisk.

Anonymkode: 2ee50...be2

Poenget mitt gikk rett over hodet ditt.

Anonymkode: 2aed7...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull, kvinner er minst like fruktbare når de er 20 år. Dessuten skal man ha flere barn må man jo begynne tidlig. Å få barn etter 30 er ingen enkel sak for mange.

Anonymkode: 2ee50...be2

Ja. Men dere argumenterer med biologikortet. Og hvor mange barn en kvinne kan få spiller ingen rolle for dere "i biologien". Så dersom dere skal kunne spille dette kortet så vil altså kvinner være mest attraktive når de er midt i tjueåra, ikke tenåringer, og ikke tidlig i tjueåra. 

Anonymkode: 2aed7...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2019 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Virkelig. Se deg om i byen og rundt omkring. Hvor ofte ser du ei dame i 30 årene eller eldre som har den perfekte kroppen og plettfri hud? De fleste er dvaske og utrente. 

Anonymkode: 2ee50...be2

Oj... ikke rart folk tar meg for å være flere år yngre da 😂 Er jeg et av de få unntakene av kvinner i 30-årene som er veltrent, pen og har fin strålende hud? 😎

Anonymkode: 8bb13...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...