Gå til innhold

Hvilken alder på kvinner er mest sexy/tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullprat !    Den sommeren jeg var 24, pulte jeg ei på 17 og ei på 52 bare med noen ukers mellomrom. Å komme i seng med sistnevnte, var som å flytte opp i elitedivisjonen i sex. Jeg har aldri sett meg tilbake for å si det sånn. 50+ på meg, over hele linja.

Men til dere som liker de unge, fortsett med det. Så får vi andre ha kvalitetskvinnene for oss selv.   😁

Anonymkode: 57f20...843

Det virker ikke som du forstår begrepet markedsverdi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg titter en del på bilder av det motsatte kjønn som byr seg frem når jeg skal kose meg litt på en bildedelingsside. Jeg blar fort gjennom de modellpene jentene, men stopper overraskende ofte opp ved litt modne, normale kvinner. Ingentind er så sexy som en selvsikker flott naken dame, eller enda bedre, en selvsikker flott dame i deilig sexy undertøy og ikke minst minimale bikinier.

Men for meg er det viktig at det er en "vanlig" jente, og ikke fotografbilder av modellpene, perfekte jenter

Anonymkode: 68715...aa6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~18 til ~25 år gammel.

Jeg møtte min kone da jeg var 29 og hun 18. Falt helt pladask for hennes utrolige skjønnhet.

Anonymkode: 99c90...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Alterego666 said:

Mange hevder egen alder delt på to pluss syv år. Altså dersom du er 30, er ideell partner 22.

Min erfaring: Egen alder +-5 år som generell regel. Hold utkikk for gledelige unntak.

M(52)

Den 'regelen' handler om hva som er den absolutt nederste alderen du kan date, ikke hva som er ideelt.

Anonymkode: bf139...f7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

90% ser best ut i 20 årene, og 10% i 30 årene. Men det betyr ikke at mange kan være fine også i 30 årene. Men de aller fleste mennesker ser best og yngst ut i yngre alder naturlig nok.

Anonymkode: 2ee50...be2

Ikke veldig merbar forskjell på utseende på damer i 20årene kontra 30-årene. Damer i 30-årene er erfarne og samtidig et ansikt som ser ungt ut. 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

90% ser best ut i 20 årene, og 10% i 30 årene. Men det betyr ikke at mange kan være fine også i 30 årene. Men de aller fleste mennesker ser best og yngst ut i yngre alder naturlig nok.

Anonymkode: 2ee50...be2

Hvor gammel er du da? 

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 30-35 år er de beste jentene. De er mere sikre på seg selv i sengen enn 20-åringer. De vet hva de gjør. De som er 30-35 år har ung og deilig kropp. 

Anonymkode: c9a84...c6d

Enig!

Anonymkode: 70d1e...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A 2010 OkCupid study, of 200,000 users found that female desirability to its male users peaks at age 21, and falls below the average for all women at 31.

https://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#Youthfulness_2

 


 

  Sitat

 

"As you can see from the chart, a woman's peak attractiveness, in aggregate, peaks around 21..."

women's peak attractiveness age

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den 'regelen' handler om hva som er den absolutt nederste alderen du kan date, ikke hva som er ideelt.

Anonymkode: bf139...f7b

Ah, OK. Det harmonerer bedre med min erfaring. Takk for korreksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende: 18-29

Mentalt:25-29. Synes eldre kvinner har en tendens til å bli sure og bitre.

Anonymkode: 53944...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 22.04, Lucius skrev:

Det er jo strengt tatt individuelt? 

 

Menn er programmert fra naturens side, til å tenne på kvinner i fertil alder. Så kan man elske og være glad i et menneske som er eldre. Men menn flest som sier de bare tenner på de på sin egen alder, er enten under 40 eller så juger de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18-25 best kropp

25-30 mest sexy kropp

28-35 mest attraktive

35-40 fantastiske deilig når hele pakken er bra!

er selv mann på 45

Anonymkode: da597...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16-23 år er kvinnens utseende mest attraktiv. Silkemyk fresh hud. En kvinne i denne alderen kan komme rett ut av dusjen og se fantastisk ut. Mens en eldre kan se sliten ut av dusjen. Ikke perfekt hud før hun legger på sminke. 

En kvinne i den yngre kategorien som ikke trener har fortsatt flott kroppsfasong mens en eldre MÅ trene for å opprettholde sexy kropp. 

En yngre kvinne, spesielt i tenårene, lukter bedre. Ikke så avhengig av parfyme og lotion. 

 

Anonymkode: 48590...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 30-35 år er de beste jentene. De er mere sikre på seg selv i sengen enn 20-åringer. De vet hva de gjør. De som er 30-35 år har ung og deilig kropp. 

Anonymkode: c9a84...c6d

Ung og deilig kropp har man når man er 18-25. Gutta har sixpack og trente og jentene har trente rumper og slank midje. Alt begynner å henge mere i 30 årene og huden er ikke den samme som før. De fleste damer i 30 årene har barn, så sier seg selv at de ikke er like fine og sprettne som før. Tror det er mest kvinner som gir seg ut for å være menn som sier at menn liker damer i 30-40 årene best.😉

Anonymkode: 2ee50...be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den beste og mest attraktive alderen på damer er +- 5 år fra min egen😇

Anonymkode: 7b0b2...9f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M55

Damer 35-45 er mest attraktive i mine øyne. (De av dem som er attraktive da. Ikke alle er det som 25 åringer heller..)

Anonymkode: fbb88...4c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...