Gå til innhold

- Helt vanlig å jobbe beruset


waco

Anbefalte innlegg

Under rettsaken kom det fram at det er helt vanlig for spanerne fra uropatruljen i Oslo å jobbe beruset. Og at Oslo Politidistrikt betaler regningen for både øl og spirt.

- Alkohol er brekkstangen inn i et miljø. Det er helt vanlig å jobbe beruset, forklarte den ene til retten.

Den ene av de tiltalte har jobbet som førstebetjent ved uropatruljen i flere år. Han forklarte at alkohol var en viktig del av arbeidet.

Oj, det sto visst i dagens VG..... Jada jeg forstår jo at det er nødvendig at politiet er rusa for å få bukt med rusproblematikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes jo ikke det er utelukkende positivt at de er fulle på jobb - men når man jobber som spaner bør man vel gli litt greit inn i miljøet da...

Dersom jeg var narkodealer og fikk 3 nye venner som stadig nektet å ta i jointen når den ble sendt rundt/ba om Munkholm istedenfor vanlig øl osv. ville jeg bel begynt å lure... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skal man få dem til å slutte så gjelder det å bruke angst og uro og forkledning... aldri vise sitt sanne ansikt, men utgi seg for å være en annen i en eneste hensikt, - og det er å straffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Og skal man få dem til å slutte så gjelder det å bruke angst og uro og forkledning... aldri vise sitt sanne ansikt' date=' men utgi seg for å være en annen i en eneste hensikt, - og det er å straffe...[/quote']

Nei det er ikke å straffe. Det er å etterforske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke å straffe. Det er å etterforske.

Eneste grunnen til at de etterforsker er for at de skal straffe, ikke glem at narkotikakriminalitet har en oppklaringsprosent på 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizzi

Eneste grunnen til at de etterforsker er for at de skal straffe, ikke glem at narkotikakriminalitet har en oppklaringsprosent på 100%.