Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei kjære du!!!!!

Gratulerer så utrolig mye med en helt utrolig nydelig gutt! Flink med valg av navn har dere vært også!

Kos dere i tiden som kommer!

:klem::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Utrolig nuddelig! :hjerter_rundt:

Han tenker jeg de gamle damene i nabolaget kommer til å slåss om å få nusse på! :hjerte:

*like før jeg går og kaster meg over han fyren som sitter i stua og aner fred og ingen fare....:humpe: * :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Herreminhatt for en SKJØNN baby! Tenk at han er DERES og at han BODD I MAGEN DIN!!!

Blir jo ikke mindre babysyk av de vakre bildene :sjenert:

Helt HERLIG!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig nydelig lille Jacob er :hjerte:

Og så våken da :rosasmil:

Deilig med første trilletur sammen da :) Er skikkelig stas å gå rundt med barnevogn for første gang :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åååååh... Hælledussen så utrolig nydelig og vakker... :hjerte:

Jeg vil og ha en sånn en... :sjenert:

Nyt hverandre! Men selvfølgelig utrolig koselig at du stikker innom og oppdaterer oss også.. :Nikke:

Rekker ikke innom noe mer før jeg drar, så vil ønske deg og resten av din familie (*knis*) en riktig

GOD PÅSKE!

:kose::klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Teddy-mamma!!!

Så hel-nyyydelig baby du har skaffet deg. :hjerter::hjerter: (kan jo spise opp den babyen der så nydelig er han).

Når jeg ser slike bilder, galder jeg meg som en gaaaaaal til det er min tur. hi hi hi

Håper den første trilleturen var vellykket.

Ha en fantastisk påske med det lille vidunderet deres. Og håper dere kommer dere i orden fort.

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh... :grine:

Dere er så gode! Jeg blir jo KJEMPEKRY :sjarmor: når dere sier så mye fint om lilleprinsen min! *rørt*

Ja, han ER nydelig - verdens nydeligste i mine og pappa´n øyne... :grine2: Men sånn er det jo gjerne...

Nå har jeg fått enda litt mer melk, og natten har vært forholdsvis overkommelig. Måtte til med en flaske mme for å få han til å sovne skikkelig, men bedre det enn å slite oss gjennom natten alle sammen. Så da sov han fra 23.30 til 03.00. Så fikk han pupp i en halvtime/times tid og sov til kl. 06 igjen, før det ble nok en runde med pupp og søvn til 08.30. Nå er vi altså oppe og han sover litt igjen - så da skal jeg få kledd meg og spist litt. Skal på sykehuset for å ta Føllings blodprøve i dag, og er litt stressa ettersom det er min første dag hjemme med Jacob UTEN pappa´n! Han var litt lei seg for at han måtte på jobb (han ville jo mye heller være hjemme og kose med gullgutten sin :hjerte: ), men heldigvis er det påske slik at han bare jobber i dag og imorgen... Og i ettermiddag kommer nybakt mormor og morfar fra Oslo for å hilse på vidunderet! ;)

Så da må jeg stikke, men det var en liten oppdatering fra oss i dag!

:vinke:

*skryte skryte*

gallery_7814_142_7477.jpg

God morgen!

gallery_7814_142_51789.jpg

Sover; god og mett etter litt puppesnask!

...og til slutt et bilde av den flotte buketten som jeg som sagt fikk av noen av jentene her inne; så får dere se hvor fin den er! ;)

gallery_7814_142_62335.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får helt vondt inni meg av å se bilder av Jacob'en deres - han er så pen! Han har et virkelig flott ansikt. Og lille gutten drukner jo i klærne sine!

Jeg er så spent på å lese fødselsrapporten din!

Tenker besteforeldrene kommer til å sprekke av stolthet!

Lykke til på sykehuset i dag og med første dag alene hjemme med plutten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å helledussen da så nydelig :hjerter_rundt: En liten pikenes Jens det der ;)

Så bra at melka har kommet nå Toria :) Mye lettere når maten er fiks ferdig og er klar til å drikkes rett fra puppen enn den vaske, koke, avkjøle, blande balletten med MME'en. Snart trenger du nok ikke å ty til MME i hele tatt :tommelsmil:

Uff den følings testen er ikke noe kjekt. Jeg slapp heldigvis å være tilstede når Lykkeliten ble stukket jeg, og bra er det for de måtte stikke 4 ( :overrasket: ) ganger før de fikk tatt den :cry: Tror jeg hadde besvimt hvis jeg hadde vært der :icon_surprised: Sambo var den tapre som var der med lillegutt.

Litt skummelt første dag helt alene med ny baby med på en annen måte er det godt å endelig gå igang med den nye tilværelsen :) Og du kommer til å klare deg helt supert Toria ;) Men forbered deg på at du alltid kommer til å ha knapt med tid når du skal steder :ler:

Så kjekt med besteforeldrebesøk da :) Kan tenke meg de er spente på å hilse på skjønne lille Jacob :hoppe:

Kos dere med besøket :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hjerter_rundt::hjerte:

*skrangleskrangleskrangle*

Håper blodprøven går fort og greit, ikke noe gøy med stikking på sånne små tasser. :)

Kos dere med besteforeldrebesøk- de kommer garantert til å bli stormforelsket i lille Jacob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Velkommen hjem igjen med lille Jacob Alexander! :hjerte:

Kjempefint navn dere har valgt! Og han er rett og slett til å spise opp! Helt nydelig liten tass! :hjerter_rundt:

Og så ser han så våken og oppmerksom ut på mange av bildene!

Så fint at melka begynner å komme også! Jeg husker hvordan de stressa med det på sykehuset da Brage ble født. Jeg fikk ikke noe særlig melk før etter 3 dager, og alle barnepleierne sa forskjellige ting så jeg ble rent forvirra. Det gikk mye bedre da vi kom hjem og fikk ordne med ting selv!

Det ser ut til at han tar smokk allerede også?

Veldig greit, så slipper man å sitte med puppen ute absolutt hele tiden ;)

Håper Føllings testen gikk greit! Kos dere videre, gleder meg til å høre om fødselen din og følge med dere videre! :tommel:

Må ta en ekstra titt på bildene du har lagt ut nå, han er så skjønn, smelter helt her jeg sitter... :hjerter:

Stooor klem :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...