Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Jacob Alexander er nyyyydelig! :-D Kos dere med trilletur og ordning i heimen, det virker som dere tross lite søvn har det kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Sååååååååååååååå nyyyyyyyyyyyydelig! :grine2:

Puppetrollbildet var helt fantastisk!

Og foten, da... :hjerte:

Kos dere alt dere bare makter, håper det blir mer søvn etterhvert. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så peeen! :grine2:

På det første bildet (det Mammasarius la ut) så lignet han jo bare på pappaen sin, men nå ser jeg jo litt Teddy i han også! :)

Ha en kjempekoselig første trilletur med lilleprinsen! Er det buggisen som skal få kjørt seg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Åhh for noen fine bilder av den skjønne sønnen deres. :hjerter_rundt:

Det fot-bildet var jo også bare herlig!!

Høres ut til at ting begynner å gå litt mere i gjenge i Teddy-heimen, og det er sikkert godt. Håper dere har fått vært på trilletur i dag, sikkert kjempestas. :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Blir jo helt salig jeg av alle de koselige tilbakemeldingene dere kommer med!

:grine2:

Og jeg kan skryte mer jeg altså, med et lite bilde fra den første trilleturen:

gallery_7814_142_36076.jpg

Var ute i halvannen times tid, og det gjorde godt for oss alle tre - frisk luft og bare kos! Herlig å trille nurket sitt altså! :hjerte:

*stolt*

---

Peony - Det ble trilletur i Teutonia´n... Buggisen bruker vi som "seng" på soverommet vårt nå den første tiden, og som seng på dagtid - bagen er helt ypperlig til det. Og vognen tar litt mindre plass i stuen, hvis vi trenger noe å "dysse med! ;)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk* og *dobbelsukk* :hjerter_rundt:

Bare litt misunnelig, da.... :sjenert:

Godt å høre at buggisbagen funker fint som dagseng, lurer på å prøve det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hellandussen så nydelig altså - også så deilig det så ut til å være oppi den vogna der. Godt pakket inn og mykt og varmt. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerter_rundt:

Så deilig liten sønn dere har fått. Vil ha jeg også!! :sjenert:

Men hvordan går det med deg da mamma? Er det helt greit å gå på tur og sånn alt? Undrer meg litt over sånt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har helt glemt å si det, men syns det var en fin dag Jacob valgte å komme ut på :Nikke: ...på dagen to måneder etter sin mors fødselsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er HELSKJØNN!!! :hjerter: Tusen takk for titten! :grine2: Så fint at dere allerede har fått vært på trilletur! det var så kaldt da Leon ble født at vi ikke ville gå ut med ham. Jeg hadde ikke vært i stand til det den første uka heller, hadde så vondt for å gå (og tisse... :sur: ) Så utfra det kan jeg kanskje tolke at du ikke hadde en helt grusom fødsel? ;)

..har helt glemt å si det, men syns det var en fin dag Jacob valgte å komme ut på :Nikke: ...på dagen to måneder etter sin mors fødselsdag :hjerte:

...og etter min sønns ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...