Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Forsøker meg endelig her inne jeg, i første omgang som prøver...

Gifter meg til sommeren med min beste venn, og håper at det etterhvert kommer små! :hjerte:

Vi er begge 24 år, og enn så lenge er vel han en såkalt MIKE! :sur: Men han blir mer og mer åpen for hver dag som går, har blitt fæl til å sluntre med preventivene, og da så, da bryr ikke jeg meg heller! :tunge1::ler:

Har mange spørsmål som jeg håper jeg kan finne svar på her inne og i prøverforumet, så få vi se hva året bringer! ;)

:vinke:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Flere nye dagbokskrivere! Blir spennende å følge med!

Morsomt med flere i samme situasjon! Krysser alt for oss her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok.

Håper dere kommer ordentlig i gang med prøvingen snart, det er kjedelig å gå og vente slik...

Lykke til med bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen som prøver og dagbokskriver.

Godt at noen nye finner veien inn hit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for velkomst, jenter! :-)

Håper MIKE blir klar snart, og vi kan komme igang skikkelig... Trøster meg foreløpig med at den som venter på noe godt, visstnok ikke venter forgjeves! :wink: Så får vi se da, hva som skjer og når!!! Men jeg tror nok at om en liten spire skulle finne veien allerede nå, så vil orkidémannan blir kjempeglad og glede seg, bare "sjokket" går over!

Og jeg forstår han, for det er jo litt skrekkblandet fryd dette, ikke sant? Så spennende, utrolig og herlig, men litt skummelt også. Det synes i allefall jeg og mannen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Heisann :vinke:

Grattis med ny dagbok,og lykke til som prøver.

Blir spennende å følge med deg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 21. mai

Har de siste dagene hatt ymse nye opplevelser...

Først av alt, så begynte BC´en min å blinke som et diskotek for tre dager siden, hvilket viser seg å bety at samleie har klaffet med EL. Trinn én i en svangerskapspåvisning fra BC´en sin side.

For tre dager siden våknet jeg av at jeg måtte på do midt på natten :frustrert:, og da jeg la meg igjen ble jeg overmannet av en nokså intens smerte i magen, sentrert rundt eggstokk/blære, som en mensturasjons-krampe. Varte i et par tre minutter. Flere har luftet tanker om at dette kunne være festesmerte... Har hatt ømme bryster i over en uke nå, er vel 12 - 13 DPO. Fått noe småkviser, men kjenner ingen murringer enda IKM som sagt er imorgen. Har heller ikke noe vondt eller ømme eggstokker når jeg klemmer på magen, slik jeg pleier å ha i forkant av tantebesøket.

I dag kom det litt brunt slim ved første WC-besøk, så jeg trodde først tanta var her. Men som sagt så kjenner jeg ingenting, slik jeg pleier å gjøre og har ikke hatt slikt brunt slim før heller.

Kanskje jeg burde teste om ikke tante er her imorgen!?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hei og velkommen som dagbokskriver inne hos oss!! :blomst_opp:

Skal bli kjekt å følge med fremover, kanskje det allerede er en liten spire på gang?! :wink:

Det er litt av et puslespill med alle disse symptomene...jeg blir stadivekk lurt selv om jeg må kunne kalle meg en gammel ringrev i prøvergamet etter snart tre og et halvt år som prøver! :ler:

Uansett, velkommen skal du være! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

... men... er det bare meg som ikke vet hva en MIKE er?

Om du er den eneste, DET vet jeg ikke! :ler: Men skal ikke si noe, for har just lært det selv.

MIKE = Mann Ikke Klar Ennå

:roll:

Men han er på vippen! :-)

Er jo ikke ordentlig igang med prøving heller, hadde planer om å vente til høsten pga. sensommerbryllup. Men så skjedde det plutselig så mye rart denne måneden da... Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny dagbok!:)

Er kviser et tegn på graviditet????

For jeg har plutselig fått et par!!!

*Håpe*

Kommer nok til å stikke innom her framover,ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::Nikke::hoppe:

Synes du!?? :o

Oi, en tanke skummelt også... Men tror jeg må en tur på apoteket i dag jeg. Er CB en grei test? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ny dagbok!:)

Er kviser et tegn på graviditet????

For jeg har plutselig fått et par!!!

*Håpe*

Kommer nok til å stikke innom her framover,ja!

Er litt usikker på akkurat det med kvisene... Har bare noen få denne gangen jeg da, pleier å få en del fler rundt mensen etter at jeg sluttet på pillen. Men på SG var det noen som mente at også kviser kunne være et symptom... Jaja, takke meg til, skulle ikke forundre meg, det er jo tross alt store omveltninger for og i kroppen om man skulle være gravid! :wink:

Titt innom nåååår du vil MissS! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du!?? :o

Oi, en tanke skummelt også... Men tror jeg må en tur på apoteket i dag jeg. Er CB en grei test? :klø:

Ingen kløpper på graviditetstester enda, men du: hold meg oppdatert 'a! Sååå spennende med testing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kløpper på graviditetstester enda, men du: hold meg oppdatert 'a! Sååå spennende med testing!!

Jeg lover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skrive deg opp her, da? Er så gøy å følge med og se hvem det klaffer for! Gleder meg til jeg kan skrive meg opp selv :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...