Gå til innhold

Du som er en dame på 45+. Hender det at du fantaserer om yngre menn( 25-35)? Kunne du hatt en Trofeelsker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du sannsynligvis er gift. Men jeg spør om fantasien ikke hva du har planer om å gjøre. 

Kan du noen ganger drømme deg bort mens du tenker på en mannlig kollega/ bekjent som er yngre og spretten?

Anonymkode: 9b225...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt ambisiøst av menn å tenke at de er trofeer..

Anonymkode: 4a001...add

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er en yngre viril og muskuløs mann opphissende, spessielt i fantasien.

Anonymkode: 6e75b...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke fullt 45+, men jeg kunne fint hatt en elsker på 35 år, fordi jeg anser det som en voksen mann. Jeg kunne ikke hatt en på 25 år nei, det hadde jeg ansett som gutt. 

Jeg kan fint se at en gutt på 25 er en pen gutt, men klarer ikke å betrakte gutter i den alderen seksuelt. 

Anonymkode: 7e0b6...663

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke fullt 45+, men jeg kunne fint hatt en elsker på 35 år, fordi jeg anser det som en voksen mann. Jeg kunne ikke hatt en på 25 år nei, det hadde jeg ansett som gutt. 

Jeg kan fint se at en gutt på 25 er en pen gutt, men klarer ikke å betrakte gutter i den alderen seksuelt. 

Anonymkode: 7e0b6...663

Så enig, har en elsker som er 36. Er selv 50+

Anonymkode: 7b813...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer ikke generelt om yngere menn, men har falt for en yngere kollega. Overhode ikke noe trofe over det, kun kjemi  og varme følelser.

Anonymkode: f66fb...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mr. trofeelsker,  altså en som er elsker fordi dama har penger, posisjon og er usigelig uattraktiv, hva tenker du om det?  Hvorfor er de Ødipusfantasiene så fremtredende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du sannsynligvis er gift. Men jeg spør om fantasien ikke hva du har planer om å gjøre. 

Kan du noen ganger drømme deg bort mens du tenker på en mannlig kollega/ bekjent som er yngre og spretten?

Anonymkode: 9b225...aa1

Hvem er du som lurer?

Er du mannen til dame 45+, eller er du den yngre og spretne kollegaen/bekjente? 

Anonymkode: f0195...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 og fantaserer ikke om noen, men samboeren min er 32. Jeg har riktignok aldri sett på han som noe trofé. 😂  Vi er likestilte i vårt samliv og har det helt supert sammen.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 70-åra og har en ung, viril og muskuløs mann med stor penis. Jeg blir sjekka opp av menn hele tida og alle tror jeg er yngre enn jeg er. Jeg blir ofte spurt om leg på polet.

😭

Anonymkode: ef865...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 70-åra og har en ung, viril og muskuløs mann med stor penis. Jeg blir sjekka opp av menn hele tida og alle tror jeg er yngre enn jeg er. Jeg blir ofte spurt om leg på polet.

😭

Anonymkode: ef865...5ef

:fnise: pent

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 70-åra og har en ung, viril og muskuløs mann med stor penis. Jeg blir sjekka opp av menn hele tida og alle tror jeg er yngre enn jeg er. Jeg blir ofte spurt om leg på polet.

😭

Anonymkode: ef865...5ef

Hahahaha  ja det er typisk kvinner på 35 + som pleier svare slikt  😂

Anonymkode: ec0b8...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alle under 40 blir for unge egentlig siden jeg er 50 pluss. Men tar gjerne en i 40-åra da. Menn i 50-åra er generelt helt håpløse. 

Anonymkode: 182c9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.9.2019 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 70-åra og har en ung, viril og muskuløs mann med stor penis. Jeg blir sjekka opp av menn hele tida og alle tror jeg er yngre enn jeg er. Jeg blir ofte spurt om leg på polet.

😭

Anonymkode: ef865...5ef

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha  ja det er typisk kvinner på 35 + som pleier svare slikt  😂

Anonymkode: ec0b8...9bb

Og dette er typisk svar og latterliggjøring fra yngre medsøstre som er sjalu på eldre kvinner som får seg kjøtt, de selv har lyst på 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Drømmer ikke om de yngre. Er kun kropp og utseende. Tenner på personlighet 

Anonymkode: df97c...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Har fått mange tilbud fra yngre menn.De er fra 22-29 år.Takker nei hver gang.De tenner meg ikke som en mann på 40 og oppover.Så den fantasien skjer ikke hos meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...