Gå til innhold

Forsvarets overskuddsmateriell - verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dyrt på slike utsalg? Skulle hatt meg nye militærstøvler og lurer på prisen. Selger de brukt også, er det forskjellige priser?

Anonymkode: f79f3...09f

• Liker 1
Skrevet

har blitt dyrt senere år, og kvaliteten er så som så. virker til å være en del simpelt utstyr. støvler har jeg aldri kjøpt der, men for en 6-7 år siden kjøpte jeg en stor sekk for 500kr. der synes jeg det ble mye sekk for pengene.

Skrevet

Kvaliteten bør jo være tipp topp når det er dette som har blitt brukt i forsvaret? Ullklær vil jeg tro er bra. Og f.eks sammenleggbar spade og div feltutstyr. Sko vet jeg ikke. Men tror jeg heller hadde kjøpt militærsko fra forsvaret enn fra Eurosko, liksom.

Anonymkode: 17c89...e14

Skrevet

Om du er på utkikk etter støvler for å bruke dem under trening før du skal inn i Forsvaret, så er det virkelig gull verdt å faktisk kjøpe seg et par. Brødrene mine fikk et par hver av pappa som de trente i før de skulle inn, og det var de veldig glad for at de fikk muligheten til å gjøre.

Anonymkode: 2adbb...9f4

Skrevet

Jeg er på mitt andre par med militærstøvler og syns det er de beste skoene jeg har hatt, bruker dem til turgåing hele året. Bare lurte på om de var billigere på militærutsalg enn i skobutikk. TS

Anonymkode: f79f3...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...