Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er deres favoritter på Instagram, og hvorfor?

Selv liker jeg godt Pia Seeberg, "Omgjustdont", "Ufinnista" og div. hundekontoer 😄 

• Liker 1
Skrevet

Ja de er morsomme! Jeg følger minimalistiskhverdag, spareglede, successpictures og banalpolitikk

• 6 måneder senere...
Skrevet

Magnarlitland. Han er morsom 😂

Skrevet

Venner og bekjente, band og artister jeg liker osv.

Skrevet

Liker å følge interiørkontoer; mine favoritter er design_logg, villa.bjerkebo, casa_husberg og elinhjemli. Ellers er influencersinthewild en veldig festlig konto😅

Skrevet (endret)

Katter. Pelsinfluencere med sunne verdier og promoterer null kroppspress. 

Endret av parmanoia
  • Liker 4
Skrevet

Mine instafavoritter er dean.schneider - helt fantastisk mann som lever med løver, tigre, hyener, apekatter m.m for å redde dem fra en uviss skjebne i Sør Afrika ❤️. Liker også Camilla Hamid, Brinkenbakar, Lindas bakskola og Linda Stuhaug, thesweetassasin, spisoppmaten og matpaabordet av baking/matkontoer.

Andre favoritter er =kaffe og =Oslo, Manchester United, BAdesKen, Matthew Perry og noen av mine musikkfavoritter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Liker å følge Fødebagen, Eva Rose, Barselhjelpen og Positiv fødsel. Fine informative kontoer for gravide og nybakte mødre 🤗

• 1 måned senere...
Skrevet
På 19.4.2020 den 9.04, parmanoia skrev:

Enig! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Diamant20 skrev:

Enig! 

😻

• 2 uker senere...
Skrevet
På 19.4.2020 den 9.04, parmanoia skrev:

Litt på siden, men: Mange kjæledyrkontoer bedriver derimot også utstrakt eksponering av barn. Komboen av søte, myke dyr og søte, myke barn er jo uslåelig.

Jeg har til og med kommet over kontoer der eieren synes å være mer opptatt av å ivareta kjæledyrets integritet enn barnas.

Så jeg har definitivt sluttet å følge flere slike kontoer. Umerket reklame er også svært ubredt i flere av dem, akkurat som hos influencere flest.

• Liker 2
Skrevet

For å svare på det tråden spør om: Verdt å følge på Instagram er feks Patti Smith - en klar favoritt.

• Liker 1
Skrevet
På 13.6.2020 den 9.08, Aricia skrev:

Litt på siden, men: Mange kjæledyrkontoer bedriver derimot også utstrakt eksponering av barn. Komboen av søte, myke dyr og søte, myke barn er jo uslåelig.

Jeg har til og med kommet over kontoer der eieren synes å være mer opptatt av å ivareta kjæledyrets integritet enn barnas.

Så jeg har definitivt sluttet å følge flere slike kontoer. Umerket reklame er også svært ubredt i flere av dem, akkurat som hos influencere flest.

Ikke mye reklame på de kattekontoene jeg følger. Og ingen barn. Følger helst de som tar inn en hunnkatt fra gata, smelt på tjukka av en random hannkatt som stakk etterpå. Så får hun være der så kattungene kan komme til verden der og tilbringe de første månedene i et trygt hjem. Så blir alle sterilisert før de får et nytt hjem. 🥰

• Liker 7
Skrevet

#-en nordicminimalism, beahyggespreder - interiør

omgjustdont, gsbreivik - morsomme

gevirbenedicte og gevir - frisøren min 🥰 

Skrevet

influencersinthewild 😀

• Liker 1
Annonse
Skrevet
På 13.6.2020 den 9.08, Aricia skrev:

Har ikke opplevd noe særlig av det, kanskje på store kontoer? For på de jeg følger vises ikke voksne/eier heller, ei heller mye reklame. 

• Liker 1
Skrevet

Liker godt slike "pody positive" instagrammere, følger saggysara og ariellanyssa.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Sania Smestad blir plaget med kontokopier idag. Rapporter hvis dere opplever dette. Jeg mailet for bekreftelse via email, vjste seg at email ikke eksisterte, jeg sendte videre info ti Sania. Det gjelder Instagram. 

Endret av Airman
Skrevet

Er kun på Instagram. Og der er jeg kun for å få positivitet i hverdagen. Ambulansearbeider Lene Frederikke  gjør dagen lysere. Helsebrosjan er også helt herlig! For inspirasjon til kosthold og trening følger jeg Knoftig (Lin❤) Hun oppmuntrer og forteller at det er rom for å feile. Og hun hjelper meg til å ikke gi opp langtidsplanen min. 

Gjest Willasmo
Skrevet

Hunting for george, westwing, finntage, zoe zugg, poppy deyes er bl.a noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...