Gå til innhold

Verdt å følge på Instagram


Gnå

Anbefalte innlegg

Hvem er deres favoritter på Instagram, og hvorfor?

Selv liker jeg godt Pia Seeberg, "Omgjustdont", "Ufinnista" og div. hundekontoer 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Liker å følge interiørkontoer; mine favoritter er design_logg, villa.bjerkebo, casa_husberg og elinhjemli. Ellers er influencersinthewild en veldig festlig konto😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter. Pelsinfluencere med sunne verdier og promoterer null kroppspress. 

Endret av parmanoia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine instafavoritter er dean.schneider - helt fantastisk mann som lever med løver, tigre, hyener, apekatter m.m for å redde dem fra en uviss skjebne i Sør Afrika ❤️. Liker også Camilla Hamid, Brinkenbakar, Lindas bakskola og Linda Stuhaug, thesweetassasin, spisoppmaten og matpaabordet av baking/matkontoer.

Andre favoritter er =kaffe og =Oslo, Manchester United, BAdesKen, Matthew Perry og noen av mine musikkfavoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker å følge Fødebagen, Eva Rose, Barselhjelpen og Positiv fødsel. Fine informative kontoer for gravide og nybakte mødre 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.4.2020 den 9.04, parmanoia skrev:

Katter. Pelsinfluencere med sunne verdier og promoterer null kroppspress. 

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 19.4.2020 den 9.04, parmanoia skrev:

Katter. Pelsinfluencere med sunne verdier og promoterer null kroppspress. 

Litt på siden, men: Mange kjæledyrkontoer bedriver derimot også utstrakt eksponering av barn. Komboen av søte, myke dyr og søte, myke barn er jo uslåelig.

Jeg har til og med kommet over kontoer der eieren synes å være mer opptatt av å ivareta kjæledyrets integritet enn barnas.

Så jeg har definitivt sluttet å følge flere slike kontoer. Umerket reklame er også svært ubredt i flere av dem, akkurat som hos influencere flest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det tråden spør om: Verdt å følge på Instagram er feks Patti Smith - en klar favoritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 9.08, Aricia skrev:

Litt på siden, men: Mange kjæledyrkontoer bedriver derimot også utstrakt eksponering av barn. Komboen av søte, myke dyr og søte, myke barn er jo uslåelig.

Jeg har til og med kommet over kontoer der eieren synes å være mer opptatt av å ivareta kjæledyrets integritet enn barnas.

Så jeg har definitivt sluttet å følge flere slike kontoer. Umerket reklame er også svært ubredt i flere av dem, akkurat som hos influencere flest.

Ikke mye reklame på de kattekontoene jeg følger. Og ingen barn. Følger helst de som tar inn en hunnkatt fra gata, smelt på tjukka av en random hannkatt som stakk etterpå. Så får hun være der så kattungene kan komme til verden der og tilbringe de første månedene i et trygt hjem. Så blir alle sterilisert før de får et nytt hjem. 🥰

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#-en nordicminimalism, beahyggespreder - interiør


 omgjustdont, gsbreivik - morsomme
 

gevirbenedicte og gevir - frisøren min 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 9.08, Aricia skrev:

Litt på siden, men: Mange kjæledyrkontoer bedriver derimot også utstrakt eksponering av barn. Komboen av søte, myke dyr og søte, myke barn er jo uslåelig.

Jeg har til og med kommet over kontoer der eieren synes å være mer opptatt av å ivareta kjæledyrets integritet enn barnas.

Så jeg har definitivt sluttet å følge flere slike kontoer. Umerket reklame er også svært ubredt i flere av dem, akkurat som hos influencere flest.

 Har ikke opplevd noe særlig av det, kanskje på store kontoer? For på de jeg følger vises ikke voksne/eier heller, ei heller mye reklame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker godt slike "pody positive" instagrammere, følger saggysara og ariellanyssa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Sania Smestad blir plaget med kontokopier idag. Rapporter hvis dere opplever dette. Jeg mailet for bekreftelse via email, vjste seg at email ikke eksisterte, jeg sendte videre info ti Sania. Det gjelder Instagram. 

Endret av Airman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun på Instagram. Og der er jeg kun for å få positivitet i hverdagen. Ambulansearbeider Lene Frederikke  gjør dagen lysere. Helsebrosjan er også helt herlig! For inspirasjon til kosthold og trening følger jeg Knoftig (Lin❤) Hun oppmuntrer og forteller at det er rom for å feile. Og hun hjelper meg til å ikke gi opp langtidsplanen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...